Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAI Global Innovation Awards to jeden z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konkursów, nagradzających innowacyjne firmy ze świata finansów. Zwycięzcy konkursu zostali ogłoszeni 4 października br. w Atlancie, podczas uroczystej gali towarzyszącej konferencji BAI Beacon. Międzynarodowe Jury doceniło innowacyjne rozwiązania, przygotowywane przez Bank Millennium we współpracy z polską administracją rządową, dzięki którym klienci otrzymali dostęp do szerokiej gamy usług publicznych za pośrednictwem serwisu bankowości internetowej. Bank Millennium został uhonorowany nagrodą ex aequo z PKO Bankiem Polskim.
"Bank Millennium należy do najbardziej innowacyjnych banków w Polsce i aktywnie wspiera budowę cyfrowej administracji publicznej. Klienci bardzo chętnie korzystają z rozwiązań, uruchomionych dzięki współpracy między bankiem a administracją państwową. Skala tego publiczno-prywatnego partnerstwa w Polsce już dziś jest ogromna, a wraz z rozwojem gospodarki cyfrowej i bankowości elektronicznej będzie się poszerzać, stwarzając coraz większe możliwości dla naszych klientów" - powiedział Joao Bras Jorge, prezes Zarządu Banku Millennium.
Bank Millennium jako jeden z pierwszych banków udostępnił w kwietniu 2016 r. swoim klientom możliwość wypełnienia i składania w systemie bankowości internetowej Millenet wniosków o świadczenie z programu "Rodzina 500+". Następnie, w październiku 2016 r., bank wprowadził usługę umożliwiającą dostęp online do e-platformy Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (PUE ZUS). W listopadzie 2016 r. był pierwszym bankiem w Polsce, który uruchomił usługę rejestracji kart SIM za pośrednictwem systemu bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Z kolei w styczniu 2017 r., jako jeden z pierwszych umożliwił utworzenie w systemie bankowości internetowej Profilu Zaufanego, otwierającego dostęp do szerokiej gamy usług administracji publicznej online, przez 24 godziny na dobę.
"Beneficjentami rozwiązań z obszaru e-administracji są przede wszystkim klienci, którzy w systemie bankowości internetowej mogą wygodnie, w dowolnym miejscu i czasie, skorzystać z szerokiego zakresu usług, które wcześniej wymagały wizyty w urzędzie. Z kolei bank zyskuje możliwość zapewnienia w kanałach cyfrowych rozwiązań odpowiadających potrzebom użytkowników i realnie ułatwiających ich codzienne życie. Dzięki temu nasz system Millenet staje się centrum zarządzania bieżącymi sprawami, nie tylko finansowymi" - mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Bank Millennium zakwalifikował się do finałowego etapu konkursu BAI Global Innovation Awards w aż trzech kategoriach. Poza kategorią “Breakthrough Collaboration in Financial Services”, w której zdobył nagrodę za rozwiązania z obszaru e-administracji, są to:
- "Product and Service Innovation" (innowacja produktowa i usługowa) - do finału awansowała usługa zakupu biletów komunikacji miejskiej i płacenia za parking w aplikacji mobilnej Banku Millennium;
- "Innovation in User Experience" (innowacja w doświadczeniu użytkowników) - w finale konkursu znalazła się oferowana przez Bank Millennium usługa zakupu ubezpieczenia pojazdu w pełni online, z wykorzystaniem innowacyjnej metody skanowania danych z dowodu rejestracyjnego za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Organizator wydarzenia, Bank Administration Institute (BAI), jest renomowanym stowarzyszeniem zrzeszającym instytucje finansowe z wielu krajów. Od ponad 90 lat wpływa na kształt oraz rozwój światowej gospodarki, prowadząc i publikując badania, będące źródłem wszechstronnej wiedzy o bankowości, aktualnych wyzwaniach i trendach dotyczących przyszłości instytucji finansowych.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.10.2017, 15:26 |
Źródło informacji | Bank Millennium |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT