Newsletter

Beyoncé i Levi’s® prezentują The Denim Cowboy

06.08.2025, 11:23aktualizacja: 06.08.2025, 11:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Levi Strauss & Co.
Business Wire/Levi Strauss & Co.
Jako zwieńczenie kampanii Levi’s® REIIMAGINE, ostatni rozdział prezentuje elementy z nowej kolekcji denimu BEYONCÉ X LEVI’S®.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- We współpracy z gwiazdą światowego formatu, Beyoncé, marka Levi’s® zaprezentowała dzisiaj ostatnią odsłonę rocznej kampanii Levi’s® REIIMAGINE pod nazwą „The Denim Cowboy”. Klip nawiązuje do trzech poprzednich rozdziałów, podkreślając, że ideą kampanii jest nie tylko reinterpretacja kultowych reklam marki Levi's®, ale również wypracowanie nowej narracji ukierunkowanej na wzmocnienie pozycji kobiet i przeformułowanie utartych schematów. W całym materiale „The Denim Cowboy” czołowe miejsce zajmują kultowe propozycje marki Levi’s® oraz rozchwytywane elementy z nowej kolekcji BEYONCÉ x LEVI’S® jako uniformy z dumą prezentowane przez Beyoncé w ramach ostatniego etapu partnerstwa z piosenkarką stanowiącego wyraz wiodącej pozycji marki w segmencie lifestyle'owego denimu.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250803853974/pl/.

Przy ekskluzywnych dźwiękach utworu „Levii’s Jeans” pochodzącego z nagrodzonego Grammy albumu „Cowboy Carter” 90-sekundowy klip obejmuje nowe sceny oraz dłuższe ujęcia z uprzednio zaprezentowanych rozdziałów „Launderette”, „Pool Hal”l i „Refrigerator” - inspirowanych klasycznymi reklamami marki Levi’s® z lat 80. i 90. Do stworzenia ostatecznej wersji teledysku będącej wyrazem wizji Levi’s® po raz kolejny zaangażowano zdobywczynię Grammy, reżyserkę Melinę Matsoukas.

Jako nowa odsłona poprzednich rozdziałów wzbogacająca je o nowe detale, „The Denim Cowboy” zdradza widzom, że nagrodą Beyoncé po wygranej partyjce w bilard są dżinsy 501® lokalnego „rekina” stołu, granego przez Timothy’ego Olyphanta („Justified”, „Deadwood”). Beyoncé zachwyca wysadzaną połyskliwymi kamyczkami kurtką ’90s Shrunken Trucker oraz dżinsami 501® Curve stanowiącymi nową, przełomową odsłonę kultowego modelu 501® zaprojektowaną w celu zaakcentowania krągłości bez uszczerbku dla autentycznego prostego kroju, z którego słynie ponadczasowy fason 501®. Nawiązując do koncepcji śmiałego luksusu, którego przedsmak mogliśmy oglądać w teledysku „Pool Hall”, krótka kurtka Western Crystal ’90s Shrunken Trucker oraz jeansy Western Crystal 501® Curve lśnią pełnią blasku jako sztandarowe elementy kolekcji BEYONCÉ X LEVI’S®.

„The Denim Cowboy” stanowi zwieńczenie przełomowej kampanii Levi’s® REIIMAGINE i ostatni etap partnerstwa, którego każdy aspekt koncentrował się na przeformułowaniu dotychczasowych schematów i nadaniu nowego wyrazu dotychczasowym koncepcjom - powiedział Kenny Mitchell, globalny dyrektor ds. marketingu marki Levi’s® w Levi Strauss & Co. - Kampania stanowi wyraz nowego poziomu i nowej skali współpracy, która na pierwszym miejscu opowiadanej historii stawia kobiety, otwierając tym samym nowy, kultowy rozdział w historii Levi’s®, a zarazem po raz kolejny potwierdzając niekwestionowane miejsce marki w kulturze”.

Apogeum współpracy, które zachwyciło świat, były ostatnie występy Beyoncé w ramach trasy COWBOY CARTER, podczas których cały zespół taneczny gwiazdy rozświetlił scenę blaskiem nowych elementów kolekcji BEYONCÉ X LEVI’S® inspirowanych nieustraszonym duchem trwającej kampanii REIIMAGINE.

Kolekcja BEYONCÉ X LEVI’S® - w tym kurtka Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker (250 USD) i jeansy Western Crystal 501® Curve (150 USD) - a także dwa inne denimowe komplety będą dostępne w sprzedaży od 4 sierpnia na stronie internetowej Beyonce.com oraz na całym świecie od 7 sierpnia w sklepie internetowym Levi.com i w wybranych sklepach stacjonarnych marki Levi’s®.

„The Denim Cowboy” wyznacza debiut kompleksowej globalnej kampanii obejmującej reklamę telewizyjną, cyfrową, reklamę w mediach społecznościowych oraz reklamę zewnętrzną. Do jej przygotowania po raz kolejny zaangażowano najsłynniejsze talenty z branży kreatywnej. Aby uchwycić sedno kampanii REIIMAGINE w postaci graficznego materiału, Melina Matsoukas współpracowała ze zdobywcą Emmy, Marcellem Révem, oraz znanym fotografem, Masonem Poolem, dzięki którym nowo powstałe dzieło doskonale wpisuje się w bogatą historię kultowych kampanii marki Levi’s®, nadając im jeszcze więcej głębi.

Więcej informacji na temat kampanii REIIMAGINE można znaleźć na stronie levi.com oraz na profilach @levis na Instagramie i TikToku.

Kampania powstała w ramach kreatywnej współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i Parkwood Entertainment oraz została wyprodukowana przez de la revolućion/PRETTYBIRD.

Informacje o marce Levi’s ®

Marka Levi’s® stanowi ucieleśnienie klasycznego amerykańskiego stylu i luzackiej nonszalancji. Odkąd pierwsze jeansy wynalazła firma Levi Strauss & Co. w 1873 r., po dziś dzień jeansy Levi’s® należą do najpopularniejszych elementów ubioru na całym świecie, a zarazem stanowią wyraz wyobraźni i lojalności kolejnych pokoleń konsumentów. Dziś portfolio marki Levi’s® jest nieustannie rozwijane w duchu niezachwianego dążenia do pionierskich odkryć i innowacji, który w branży odzieżowej nie ma sobie równych. Jej gama wiodących wyrobów z jeansu oraz innych akcesoriów jest dostępna w ponad 120 krajach, dzięki czemu klienci z całego świata mogą z łatwością wykorzystywać jej elementy do wyrażenia siebie. Więcej informacji na temat marki Levi’s® oraz oferty produktów i lokalizacji sklepów można znaleźć na stronie levi.com.

Informacje o Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. to jeden z największych na świecie markowych producentów odzieży i wiodący producent jeansów. Firma projektuje i sprzedaje jeansy, codzienne elementy ubioru i powiązane akcesoria dla mężczyzn, kobiet i dzieci pod marką Levi's®, Dockers®, Levi Strauss Signature™ i Beyond Yoga®. Jej produkty są dostępne w sprzedaży w ponad 120 krajach świata za pośrednictwem sieci sklepów detalicznych, domów towarowych, sklepów internetowych oraz około 3400 sklepów marki i stref marki (tzw. „shop-in-shop”). W 2024 r. firma Levi Strauss & Co. osiągnęła przychód netto w wysokości 6,4 mld USD. Więcej informacji na stronie http://levistrauss.com; aktualności i komunikaty firmy można znaleźć na stronie http://investors.levistrauss.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250803853974/pl/.

Źródło: Levi Strauss & Co.

KONTAKT:

Kontakt dla mediów:

Elizabeth Owen

Levi Strauss & Co.

tel.: (415) 501-7777

e-mail: NewsMediaRequests@levi.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.08.2025, 11:23
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ