Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Gang Fajniaków” to nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna sieci Biedronka, która wystartowała 27 sierpnia i potrwa do 2 grudnia br. Sympatyczne pluszaki uczą dzieci troski o ekologię, a ich rodzicom pomagają we wsparciu polskiej gospodarki, promując towary, które tworzą dla niej dodatkową wartość. Biedronka od początku akcji, czyli od 27 sierpnia, wydała już ok. 100 tys. maskotek. Szczególną popularnością cieszą się również przygody superbohaterów opisane w książce „Gang Fajniaków i miasto marzeń”, w której dzielne Fajniaki pomagają rozwiązywać ekologiczne problemy. Książka trafiła już do ponad 140 tys. klientów Biedronki w całej Polsce, a to kolejny przykład na to, jak sieć sklepów działa na rzecz rozwoju czytelnictwa w kraju.
Fajniaki można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek. 40 uzbieranych naklejek oznacza, że maskotkę można kupić za 19,99 zł.
Pluszaka można też nabyć w cenie 39,99 zł. Tak właśnie zrobił klient w sklepie Biedronka w Stegnie w województwie pomorskim. Na samym starcie, bo zaledwie dwie minuty po północy w dniu, kiedy zaczęła się akcja Gang Fajniaków, kupił dwie maskotki: Ważkę Wiolę i Kroplę Ksenię.
Na podium sklepów Biedronka, w których Fajniaki wydano najszybciej w kraju, znalazły się też Zakopane i Warszawa. W Zakopanem najbardziej niecierpliwy kolekcjoner Fajniaków stawił się przy kasie minutę po godzinie 1:00 w nocy w dniu rozpoczęcia akcji, by kupić Fokę Franię i Pieska Piotrusia. Z kolei w Warszawie Chmurka Celinka trafiła w ręce kupującego już o godzinie 3:25 w nocy tego samego dnia.
Książkę „Gang Fajniaków i miasto marzeń”, której autorem jest Marcin Przewoźniak, a ilustratorem Małgorzata Detner, odebrać można również za naklejki we wszystkich sklepach Biedronka w kraju. Wystarczy zebrać 15 naklejek. Można ją też kupić za 9,99 zł. Pierwszą książkę o przygodach Fajniaków zakupił klient w Bychawie w województwie lubelskim zaledwie 32 minuty po północy.
"Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nie tylko same Fajniaki podbiły serca klientów, ale udało się to także książce z ich przygodami, która trafiła do setek tysięcy dzieci w Polsce. Liczymy na to, że dzięki naszej akcji Fajniaki w przystępny sposób pokażą dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a my wszyscy możemy pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki" - powiedziała Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka,
O Gangu Fajniaków
Gang Fajniaków to dziesięć sympatycznych pluszowych postaci, z których każda ma inną supermoc, zawsze związaną z ekologią. Ich kolekcję można powiększać po uzbieraniu odpowiedniej liczby naklejek, przyznawanych za zakupy w Biedronce – 1 punkt za każde wydane na zakupy 50 zł. Sieć promuje zakup niektórych produktów, przyznając za nie dodatkowe naklejki.
Dodatkową naklejkę za każde wydane 50 zł otrzymają klienci za zakupy:
- z kartą Moja Biedronka,
- co najmniej jednego produktu z kategorii warzyw lub owoców,
- produktów z oferty specjalnej,
- dodatkowy benefit „Kupuj co polskie”, przyznawany za nabycie produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki.
Fajniakowe naklejki zbierać można od 27 sierpnia do 18 listopada br., a maskotki odbierać do 2 grudnia 2020 r. Szczegóły na stronie: gangfajniakow.pl.
KONTAKT:
Biuro prasowe sieci Biedronka
tel. +48 696 77 22 13
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.09.2020, 15:57 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PKO Bank Polski na EKF 2025: sektor bankowy ma dobrą sytuację finansową PAP
Trudno wyobrazić sobie dogodniejszy moment na to, żeby szukać lepszych rozwiązań, szukać klienta, dbać o niego – podkreślił prezes zarządu PKO Banku Polskiego Szymon Midera podczas Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie. Dodał, że digitalizacja i wchodzenie na rynek młodych klientów powoduje, że bardzo szybko zmienia się sposób korzystania z usług finansowych.- 05.06.2025, 18:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PKO Bank Polski na EKF 2025: polska gospodarka jest dziś w dobrej kondycji, ale musi się przygotować na wiele poważnych wyzwań PAP
O aktualnej kondycji gospodarczej Polski oraz największych wyzwaniach i zagrożeniach, z którymi w kolejnych latach będzie się ona zmierzyć, mówili podczas 15. Europejskiego Kongresu Finansowego: Ilona Wołyniec, dyrektor Pionu Relacji z Klientami Strategicznymi i Finansowania Projektów w PKO Banku Polskim, oraz Piotr Bujak, główny ekonomista i dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych PKO Banku Polskiego.- 05.06.2025, 17:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Odwiedź magiczną północ Finlandii. PLL LOT uruchomiły sprzedaż biletów do Rovaniemi
- Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły sprzedaż nowej trasy dostępnej w zimowym rozkładzie lotów na sezon 2025/26. Tym razem samoloty przewoźnika wyruszą z Warszawy do fińskiego Rovaniemi. - Pierwszy rejs został zaplanowany na 27 listopada br. - LOT będzie realizował loty na trasie WAW-RVN 2 razy w tygodniu, w bardzo dogodnych godzinach odlotów.- 05.06.2025, 17:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ