Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„To 418 spółka notowana na warszawskiej giełdzie i jednocześnie 12. w sektorze biotechnologii – informowała Monika Gorgoń, członek zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. – Spółka zaczęła przygodę z giełdą w 2017 roku. I tam, bardzo ładnie dojrzewając, 20 stycznia weszła na główny parkiet GPW” – dodała.
Scope Fluidics od 2010 roku rozwija projekty technologiczne w obszarze diagnostyki i ochrony zdrowia. Koncepcja biznesowa spółki polega na realizacji innowacyjnych pomysłów w ramach tworzonych spółek celowych, które są kontrolowane przez Scope Fluidics S.A., aby efekty ich pracy sprzedać na rzecz globalnego podmiotu.
Tak było w przypadku Curiosity Diagnostics Sp. z o.o., która prowadziła prace badawczo-rozwojowe nad metodami diagnostyki molekularnej (wykorzystującej technologię PCR) do szybkiego rozpoznawania chorób wywołanych przez bakterie i wirusy. W sierpnia ub. roku Scope Fluidics sprzedał 100 procent udziałów w Curiosity Diagnostics koncernowi Bio-Rad Laboratories Inc. za 100 mln dolarów oraz dodatkowo 70 mln dolarów w ramach realizacji celów określonych w umowie.
„Cieszymy się, że jesteśmy na głównym parkiecie GPW. Mamy bowiem ogromne możliwości. Wielu inwestorów pyta: co dalej? Chcemy prowadzić trudne projekty, to nas motywuje. Mają one na celu poprawę ludzkiego życia, jego ratowanie. Sukcesami zaś chcemy dzielić się z naszymi akcjonariuszami” – wyjaśniał Piotr Garstecki, prezes zarządu Scope Fluidics S.A.
Projekty koncentrują się na obszarach, które wykorzystują technologie mikroprzepływowe. Spółka opracowuje innowacyjne rozwiązania, które - począwszy od decyzji o uruchomieniu projektu - podlegają ciągłej weryfikacji technologicznej i biznesowej.
Jak stwierdził Piotr Garstecki, „jakość tego, co robimy napawa nas dumą”. Prezes zarządu Scope Fluidics S.A. przekazał, że firmie zależy przede wszystkim na perfekcyjności projektów.
„Za tym stoi nasz największy kapitał, czyli ludzie. Bez zaangażowania wszystkich pracowników nie byłoby naszych sukcesów”- zaznaczył.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 20.01.2023, 14:18 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Firma Kolmar Korea wybrana do rządowej inicjatywy budowy „AI Factory”, której zadaniem jest stymulowanie rozwoju innowacji w obszarze produkcji kosmetyków K-Beauty
• Jedyna firma kosmetyczna wybrana przez Ministerstwo Handlu, Przemysłu i Zasobów do udziału w projekcie „AI Factory”.
• Umożliwia elastyczną produkcję niewielkich partii wielu produktów, aby w czasie rzeczywistym zaspokajać różnorodne potrzeby klientów.- 27.10.2025, 17:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Aż 94 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – najczęściej o zdrowiu, bezpieczeństwie i bliskości
Jak wynika z raportu Fundacji PZU, aż 93,5 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – niezależnie od wieku, płci czy miejsca zamieszkania. Ponad połowa badanych uważa, że marzenia pomagają radzić sobie z codziennością, dają energię do działania i oswajają zmiany. „Te wyniki inspirują nas do dalszej pracy na rzecz budowania odporności społecznej i poczucia wspólnoty” – deklarowała Maia Mazurkiewicz prezeska zarządu Fundacji PZU, podczas 12. edycji kongresu Igrzyska Wolności w Łodzi.- 27.10.2025, 15:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
mBank prezentuje plan transformacji
Po wrześniowym ogłoszeniu nowej, ambitnej, 5-letniej strategii „Cała naprzód”, mBank nie zwalnia tempa i prezentuje swój Plan Transformacji. Lider finansowania transformacji energetycznej obiera w ten sposób konkretny kurs do neutralności klimatycznej, wsparcia polskiej gospodarki i zwiększenia konkurencyjności rodzimych firm.- 27.10.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: mBank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ