Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Bolt od dawna prowadzi liczne działania mające podnieść komfort i bezpieczeństwo przejazdów. Tylko w ubiegłym roku firma zainwestowała ponad 10 milionów złotych w bezpieczeństwo, a następnie jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła funkcję nagrywania dźwięku w czasie przejazdu. Teraz Bolt podejmuje kolejny krok: program edukacyjny, który ma przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa na drodze. Program planowany jest na kilka etapów, a pierwszym z działań jest obowiązkowe szkolenie z bezpieczeństwa w ruchu drogowym dla kierowców zgłaszających się na platformę.
Obowiązkowe szkolenie z prawidłowego poruszania się na drodze obejmie również kierowców, wobec których pojawiać się będą zgłoszenia o nieprzestrzeganiu zasad bezpiecznej jazdy. W takim wypadku konto kierowcy będzie tymczasowo zablokowane, a kierowca będzie musiał obowiązkowo odbyć szkolenie przypominające.
„W Bolt bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Działanie na rzecz bezpiecznej jazdy kierowców świadczących usługi przewozu za pośrednictwem platformy Bolt jest kolejnym krokiem w stronę jeszcze bardziej jakościowej usługi. Jesteśmy wdzięczni Biuru Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji za niezbędne informacje, które pozwoliły nam stworzyć adekwatną treść szkolenia. Rozwijanie nowych produktów i funkcji, a także program edukacyjne są częścią naszego planu działań mających ulepszyć ekosystem bezpieczeństwa aplikacji Bolt i oferować użytkownikom najwyższą jakość usług” - mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Szkolenie porusza najczęstsze problemy w kontekście bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Jego treść została przygotowana na podstawie informacji udostępnionych przez Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji na temat najczęściej popełnianych przez kierowców wykroczeń w obszarze bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Rozwiązania bezpieczeństwa Bolt
Szkolenie z zasad bezpiecznej jazdy dla kierowców to kolejne działanie, jakie Bolt podejmuje w celu podniesienia komfortu i bezpieczeństwa w przejazdach. Według danych firmy 99,999% przejazdów na platformie Bolt odbywa się bez zgłoszeń nt. niewłaściwego zachowania kierowców. Od 2020 roku w aplikacji wszystkie przejazdy w aplikacji Bolt są śledzone za pomocą sygnału GPS, a ich trasa jest zapisywana. Bolt monitoruje również czas trwania przejazdów, co pozwala na wykrycie nieoczekiwanie długich przystanków. Od wiosny 2022 roku Bolt regularnie współpracuje z fundacją Feminoteka, która wsparła m.in. stworzenie pierwszego na rynku webinaru szkoleniowego dla kierowców. Od czerwca 2022 roku ma miejsce weryfikacja kierowców Bolt w czasie rzeczywistym - funkcja ma na celu potwierdzenie, czy zdjęcie wykonane przez kierowcę w czasie rzeczywistym pasuje do zarejestrowanego profilu w naszej aplikacji. W sierpniu 2023 Bolt jako pierwsza firma w branży rozpoczęła testy opcjonalnej funkcji nagrywania dźwięku podczas przejazdu.
Bolt prowadzi również szczegółową osobistą weryfikację tożsamości kierowców w ponad 30 Punktach Obsługi Kierowców w całej Polsce.
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
Źródło informacji: Bolt
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.11.2023, 11:48 |
Źródło informacji | Bolt |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT