Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Bolt regularnie podejmuje działania mające na celu wspieranie kobiet w zawodzie kierowczyni. W ubiegłym roku firma, jako pierwszy pośrednik w przejazdach taksówkami, udostępniła kategorię „Kobiety dla kobiet” na tak dużą skalę, bo aż w 9 miastach w Polsce. Teraz, chcąc dalej rozwijać i w efekcie upowszechnić tę kategorię, Bolt nawiązał strategiczne partnerstwo z flotą ALEDRIVE, która skupia się na współpracy z kobietami zainteresowanymi zawodem kierowczyni.
„Rok temu Bolt jako pierwsza platforma uruchomił na tak dużą skalę kategorię >>Kobiety dla kobiet<<. Współpraca z flotą ALEDRIVE, której kierowczynie będą jeździły wyłącznie na platformie Bolt, pozwoli nam na znaczący rozwój tej kategorii. Jest to również ważne z uwagi, że aktualnie 77% obywateli Ukrainy przebywających w Polsce to kobiety. Dlatego, wzmacniając widoczność kategorii >>Kobiety dla kobiet<<, mamy nadzieję zwrócić uwagę pań na możliwość pracy w zawodzie kierowczyni za pośrednictwem naszej platformy i pozyskania w ten sposób dodatkowego dochodu” - mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Panie współpracujące z flotą ALEDRIVE świadczą usługi wyłącznie w ramach aplikacji Bolt, wzmacniając tym samym reprezentację kierowczyń na platformie. Samochody, którymi poruszają się kierowczynie, oprócz obowiązkowego oznakowania miejskiego posiadają logo Bolt (zielone) oraz charakterystyczne barwy ALEDRIVE: fioletowo- różowe.
„Naszym celem jest, aby ALEDRIVE stwarzał nie tylko konkurencyjne warunki dla kierowczyń, ale przede wszystkim chcemy wyposażyć je w niezbędną wiedzę o tym zawodzie. Mamy świadomość, że praca kierowczyni jeżdżącej z aplikacją taką jak Bolt nie jest dla nich oczywistym wyborem. Dlatego w naszej współpracy stawiamy na stałe wsparcie, rozmaite szkolenia oraz komfortowe modele samochodów” - mówi Magdalena Warnke z ALEDRIVE.
Kierowczynie w ramach współpracy Bolt i ALEDRIVE już jeżdżą po ulicach Warszawy i Wrocławia. Docelowo w ramach partnerstwa po polskich ulicach z aplikacją Bolt będzie jeździć jeszcze w tym roku nawet kilkaset samochodów z kierowczyniami za kierownicą.
„Dołączyłam do ALEDRIVE, ponieważ szukałam elastycznej formy zarobku, która pozwoli mi na korzystanie ze służbowego samochodu. Sama decyduję, kiedy wsiadam za kierownicę. Cenię sobie dostępność kategorii >>Kobiety dla kobiet<< jaką oferuje aplikacja Bolt - wiem, że wiele pasażerek jej poszukuje np. wieczorami, a zatem klientek nie brakuje” - mówi Magdalena Haraszczuk, kierowczyni jeżdżąca z aplikacją Bolt.
Według zebranych danych zawód kierowcy jest nadal postrzegany jako typowo męski - właśnie ten stereotyp zniechęca 25% badanych kobiet do zawodu kierowczyni. Jednocześnie aż 9 na 10 kobiet deklaruje rosnące koszty życia i poszukiwanie dodatkowej pracy (93% badanych). W odpowiedzi na to Bolt zainwestował 2.5 miliona euro i uruchomił z międzynarodową kampanię „Kobiety za kierownicą”, łamiącą stereotypy dotyczące zawodu kierowczyni.
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
Źródło informacji: Bolt
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.06.2023, 12:12 |
Źródło informacji | Bolt |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Team Poland dla Ukrainy - wspólna marka instytucji rozwoju dla wspierania konkurencyjności polskich firm
Sześć instytucji polskiego systemu rozwoju tworzy markę Team Poland. Będą pod nią oferowane produkty i usługi wspierające ekspansję międzynarodową przedsiębiorstw. Synergiczne podejście - połączenie ofert, kompetencji i doświadczenia - ma sprawić, że instytucje rozwoju z Grupy PFR będą skuteczniej zwiększać konkurencyjność polskich firm.- 07.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Agencja Rozwoju Przemysłu
-
Image
WeNet ogłasza powołanie Joanny Plona na stanowisko prezeski Grupy oraz przedstawia nową strategię rozwoju
Od 1 lipca 2025 roku stanowisko prezeski zarządu Grupy WeNet objęła Joanna Plona, zastępując Michała Wrzesińskiego, co-foundera WeNet, który przechodzi do Rady Nadzorczej. Jednocześnie firma ogłasza nową strategię rozwoju, której celem jest wzmocnienie pozycji WeNet jako partnera technologicznego dla przedsiębiorców z sektora MŚP, oferującego szeroki wachlarz rozwiązań opartych na AI, wspierających ich w budowaniu obecności online, zarządzaniu relacjami z klientami oraz operacjach biznesowych. W ten sposób WeNet chce dać przedsiębiorcom narzędzia, które do tej pory były zarezerwowane głównie dla największych organizacji.- 07.07.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ