Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Bolt regularnie podejmuje działania mające na celu wspieranie kobiet w zawodzie kierowczyni. W ubiegłym roku firma, jako pierwszy pośrednik w przejazdach taksówkami, udostępniła kategorię „Kobiety dla kobiet” na tak dużą skalę, bo aż w 9 miastach w Polsce. Teraz, chcąc dalej rozwijać i w efekcie upowszechnić tę kategorię, Bolt nawiązał strategiczne partnerstwo z flotą ALEDRIVE, która skupia się na współpracy z kobietami zainteresowanymi zawodem kierowczyni.
„Rok temu Bolt jako pierwsza platforma uruchomił na tak dużą skalę kategorię >>Kobiety dla kobiet<<. Współpraca z flotą ALEDRIVE, której kierowczynie będą jeździły wyłącznie na platformie Bolt, pozwoli nam na znaczący rozwój tej kategorii. Jest to również ważne z uwagi, że aktualnie 77% obywateli Ukrainy przebywających w Polsce to kobiety. Dlatego, wzmacniając widoczność kategorii >>Kobiety dla kobiet<<, mamy nadzieję zwrócić uwagę pań na możliwość pracy w zawodzie kierowczyni za pośrednictwem naszej platformy i pozyskania w ten sposób dodatkowego dochodu” - mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Panie współpracujące z flotą ALEDRIVE świadczą usługi wyłącznie w ramach aplikacji Bolt, wzmacniając tym samym reprezentację kierowczyń na platformie. Samochody, którymi poruszają się kierowczynie, oprócz obowiązkowego oznakowania miejskiego posiadają logo Bolt (zielone) oraz charakterystyczne barwy ALEDRIVE: fioletowo- różowe.
„Naszym celem jest, aby ALEDRIVE stwarzał nie tylko konkurencyjne warunki dla kierowczyń, ale przede wszystkim chcemy wyposażyć je w niezbędną wiedzę o tym zawodzie. Mamy świadomość, że praca kierowczyni jeżdżącej z aplikacją taką jak Bolt nie jest dla nich oczywistym wyborem. Dlatego w naszej współpracy stawiamy na stałe wsparcie, rozmaite szkolenia oraz komfortowe modele samochodów” - mówi Magdalena Warnke z ALEDRIVE.
Kierowczynie w ramach współpracy Bolt i ALEDRIVE już jeżdżą po ulicach Warszawy i Wrocławia. Docelowo w ramach partnerstwa po polskich ulicach z aplikacją Bolt będzie jeździć jeszcze w tym roku nawet kilkaset samochodów z kierowczyniami za kierownicą.
„Dołączyłam do ALEDRIVE, ponieważ szukałam elastycznej formy zarobku, która pozwoli mi na korzystanie ze służbowego samochodu. Sama decyduję, kiedy wsiadam za kierownicę. Cenię sobie dostępność kategorii >>Kobiety dla kobiet<< jaką oferuje aplikacja Bolt - wiem, że wiele pasażerek jej poszukuje np. wieczorami, a zatem klientek nie brakuje” - mówi Magdalena Haraszczuk, kierowczyni jeżdżąca z aplikacją Bolt.
Według zebranych danych zawód kierowcy jest nadal postrzegany jako typowo męski - właśnie ten stereotyp zniechęca 25% badanych kobiet do zawodu kierowczyni. Jednocześnie aż 9 na 10 kobiet deklaruje rosnące koszty życia i poszukiwanie dodatkowej pracy (93% badanych). W odpowiedzi na to Bolt zainwestował 2.5 miliona euro i uruchomił z międzynarodową kampanię „Kobiety za kierownicą”, łamiącą stereotypy dotyczące zawodu kierowczyni.
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
Źródło informacji: Bolt
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.06.2023, 12:12 |
Źródło informacji | Bolt |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Lockton uruchamia cyfrowe biuro, którym pokieruje Claude Yoder
- 13.02.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Poczuj miętę do latania – PLL LOT z wyjątkową ofertą promocyjną, nie tylko dla zakochanych
- Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały walentynkową promocję, która zaprasza do odkrywania Polski i Europy.
- Narodowy przewoźnik uruchomił akcję promocyjną, w ramach której podróżni będą mogli skorzystać ze specjalnego kodu zniżkowego, obejmującego wszystkie loty krótkodystansowe oraz krajowe z regularnej siatki połączeń LOT-u.
- Oferta będzie dostępna dla podróżnych w okresie 12-14 lutego 2024 r., dla wszystkich rezerwacji założonych na minimum dwie dorosłe osoby.- 12.02.2025, 15:10
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PLL LOT
-
Image
5 milionów ton ropy naftowej z podmorskiego złoża ORLEN Petrobaltic
W lutym 2025 roku wydobycie ropy naftowej z polskiego złoża B3 przekroczyło 5 mln ton. ORLEN Petrobaltic eksploatuje je nieprzerwanie od 31 lat na potrzeby energetyczne naszego kraju. Ropa znajduje się tam na głębokości 1450 m pod dnem Bałtyku, a głębokość morza sięga 80 m.- 12.02.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ