Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nagroda Fair Play przyznawana jest zakładom ubezpieczeniowym przestrzegającym zasad partnerskiej współpracy z brokerami. Wybór zwycięskich firm dokonywany jest w oparciu o ankiety wypełniane przez brokerów. W anonimowych wypowiedziach przedstawiają oni swoją opinię na temat współpracy z ubezpieczycielami w 4 różnych zakresach: partnerstwa, jakości i dostosowania oferty do rynku, serwisu sprzedażowego oraz likwidacji szkód.
Statuetkę z rąk Łukasza Zonia, prezesa Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych, odebrał Adam Roman, wiceprezes zarządu ERGO Hestii.
„Po raz kolejny ERGO Hestia została doceniona przez brokerów za wytężone starania nad utrzymaniem najwyższych standardów obsługi klienta i współpracy z pośrednikami – ich opinię cenimy sobie najwyżej. Dzisiejsze, jubileuszowe wyróżnienie – już piętnaste – jest dla nas szczególnie ważne w wymagającym roku zmian i wyzwań rynkowych. Pokazuje ono, że podstawa naszej strategii – Siła Wspólnoty – działa i ma się dobrze. To wspólna wytężona praca szerokiego grona profesjonalistów i zgranego, zmotywowanego zespołu naszej firmy pozwala nam ponownie cieszyć się z tej prestiżowej nagrody, jednocześnie motywując nas do dalszej wytężonej pracy nad utrzymaniem wymagającego statusu” – podkreślił Adam Roman.
Kongres Brokerów to największe i najbardziej prestiżowe doroczne spotkanie branży brokerskiej w Polsce, gromadzące kilkuset ekspertów branży finansowej oraz przedstawicieli towarzystw ubezpieczeń. Tegoroczny, XXV Kongres Brokerów (24-26 maja), zorganizowany został w Mikołajkach pod hasłem „Osobno Razem”.
Tytuł Fair Play przyznawany jest od 2000 r. w dwóch kategoriach: towarzystwo majątkowe oraz towarzystwo życiowe. ERGO Hestia otrzymała pierwszą nagrodę „Fair Play” w roku 2006. W 2019 r. sopocki ubezpieczyciel otrzymał także nagrodę Super Fair Play.
Źródło informacji: ERGO Hestia
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.05.2023, 12:06 |
Źródło informacji | ERGO Hestia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ