Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Partnerami strategicznymi Great Place To Work są Konfederacja Lewiatan i Global Compact Network Poland. W tym roku gala konkursu została ponadto objęta patronatem honorowym przez Panią Elżbietę Rafalską, Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Stowarzyszenie Kongres Kobiet oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Metodologia badania opiera się na dwóch wymiarach: pierwszym jest ankieta pracownicza Trust Index, drugim Audyt Kulturowy. Brown-Forman zajął drugie miejsce w kategorii firm do 500 pracowników. Brał udział w badaniu po raz pierwszy.
„Wszystko, co robimy opiera się na współpracy i wzajemnym zaufaniu. Do tego upraszczamy systemy, likwidujemy bariery, a kultura feedbacku i otwarta komunikacja stanowi podstawę naszych działań. Wierzymy, że przez to Brown-Forman osiąga tak dobre wyniki, a przy tym może poszczycić się zadowoleniem i dużą motywacją swoich pracowników” - mówi Ricardo Cupido, general manager w Brown-Forman Polska.
Zaufanie, partnerskie relacje, poczucie wpływu, sensu pracy i relacje oparte na autentycznym przywództwie - to aktualnie najważniejsze motywatory pracowników. Według badań przeprowadzonych przez PwC, w roku 2020 Millenialsi i pokolenie „Z”, będą stanowić ponad 50% aktywnych pracowników, co w ogromnym stopniu wpłynie na sposób działania firm. Ten wyścig, wygrają wyłącznie te organizacje, które systemowo, konsekwentnie będą budować swoją pozycję i wizerunek, opierając się na prawdziwych wartościach i konkretnych działaniach Statuetka Great Place to Work to ukłon w ich stronę.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.03.2018, 11:00 |
Źródło informacji | Brown-Forman Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT