Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Partnerami strategicznymi Great Place To Work są Konfederacja Lewiatan i Global Compact Network Poland. W tym roku gala konkursu została ponadto objęta patronatem honorowym przez Panią Elżbietę Rafalską, Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Stowarzyszenie Kongres Kobiet oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Metodologia badania opiera się na dwóch wymiarach: pierwszym jest ankieta pracownicza Trust Index, drugim Audyt Kulturowy. Brown-Forman zajął drugie miejsce w kategorii firm do 500 pracowników. Brał udział w badaniu po raz pierwszy.
„Wszystko, co robimy opiera się na współpracy i wzajemnym zaufaniu. Do tego upraszczamy systemy, likwidujemy bariery, a kultura feedbacku i otwarta komunikacja stanowi podstawę naszych działań. Wierzymy, że przez to Brown-Forman osiąga tak dobre wyniki, a przy tym może poszczycić się zadowoleniem i dużą motywacją swoich pracowników” - mówi Ricardo Cupido, general manager w Brown-Forman Polska.
Zaufanie, partnerskie relacje, poczucie wpływu, sensu pracy i relacje oparte na autentycznym przywództwie - to aktualnie najważniejsze motywatory pracowników. Według badań przeprowadzonych przez PwC, w roku 2020 Millenialsi i pokolenie „Z”, będą stanowić ponad 50% aktywnych pracowników, co w ogromnym stopniu wpłynie na sposób działania firm. Ten wyścig, wygrają wyłącznie te organizacje, które systemowo, konsekwentnie będą budować swoją pozycję i wizerunek, opierając się na prawdziwych wartościach i konkretnych działaniach Statuetka Great Place to Work to ukłon w ich stronę.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.03.2018, 11:00 |
Źródło informacji | Brown-Forman Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Odliczamy dni do targów Future China i Maison Shanghai 2025
- 27.08.2025, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Business performance up on previous year: LBBW delivers strong result in the first half of the year
- Sustained growth: operating profit before tax, excluding integration costs from Berlin Hyp, increases to €759 million (previous year: €731 million).
- Successful core business: income improves across all customer segments, with the strongest growth in the Corporate Customers business.
- Allowances for losses on loans and securities slightly below previous year - model adjustments unchanged at €880 million.
- Common equity Tier 1 (CET 1) capital ratio rises to 16.6 percent. - Outlook confirmed: profit before tax above €1 billion for the full year.- 27.08.2025, 16:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Deskorolka, na której Tony Hawk wykonał historyczną „dziewięćsetkę”, główną atrakcją aukcji w Julien’s Auctions
- 27.08.2025, 15:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ