Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Partnerami strategicznymi Great Place To Work są Konfederacja Lewiatan i Global Compact Network Poland. W tym roku gala konkursu została ponadto objęta patronatem honorowym przez Panią Elżbietę Rafalską, Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Stowarzyszenie Kongres Kobiet oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Metodologia badania opiera się na dwóch wymiarach: pierwszym jest ankieta pracownicza Trust Index, drugim Audyt Kulturowy. Brown-Forman zajął drugie miejsce w kategorii firm do 500 pracowników. Brał udział w badaniu po raz pierwszy.
„Wszystko, co robimy opiera się na współpracy i wzajemnym zaufaniu. Do tego upraszczamy systemy, likwidujemy bariery, a kultura feedbacku i otwarta komunikacja stanowi podstawę naszych działań. Wierzymy, że przez to Brown-Forman osiąga tak dobre wyniki, a przy tym może poszczycić się zadowoleniem i dużą motywacją swoich pracowników” - mówi Ricardo Cupido, general manager w Brown-Forman Polska.
Zaufanie, partnerskie relacje, poczucie wpływu, sensu pracy i relacje oparte na autentycznym przywództwie - to aktualnie najważniejsze motywatory pracowników. Według badań przeprowadzonych przez PwC, w roku 2020 Millenialsi i pokolenie „Z”, będą stanowić ponad 50% aktywnych pracowników, co w ogromnym stopniu wpłynie na sposób działania firm. Ten wyścig, wygrają wyłącznie te organizacje, które systemowo, konsekwentnie będą budować swoją pozycję i wizerunek, opierając się na prawdziwych wartościach i konkretnych działaniach Statuetka Great Place to Work to ukłon w ich stronę.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.03.2018, 11:00 |
Źródło informacji | Brown-Forman Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
NIKE, Inc. Announces Senior Leadership Changes to Accelerate Growth and Drive Win Now Action Plan
Amy Montagne Becomes President, Nike. Phil McCartney Becomes EVP, Chief Innovation, Design & Product Officer. Nicole Graham Becomes EVP, Chief Marketing Officer. Tom Clarke Becomes Chief Growth Initiatives Officer. Heidi O’Neill to Retire.- 06.05.2025, 09:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
HEIDELBERG holds its ground in a difficult market environment in FY 2024/25 - targets achieved, significant increase in incoming orders compared to previous year
• Sales and adjusted EBITDA margin at previous year's level according to preliminary figures.
• Free cash flow excluding special items clearly positive at around € 50 million.
• Rising order intake compared to previous year lays the foundation for a good start to FY 2025/26.
• Additional, positive order impetus expected from China Print trade fair in May.
• Adjusted EBITDA margin to rise to around 8 percent in FY 2025/26.- 06.05.2025, 09:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ