Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pekin, 9 sierpnia 2019 r. /PRNewswire/ - Wraz z obchodami 40 rocznicy wprowadzenia strategii reformy i otwarcia się przez Chiny i odgrywania przywódczej roli w globalnej Inicjatywie Pasa i Drogi chińskie przedsiębiorstwo ToJoy nieustannie obrazuje ciągłe zobowiązanie do globalizacji przez rekrutację międzynarodowych pracowników na wysokim szczeblu. W lipcu tego roku były premier Włoch Enrico Letta i były premier Austrii Werner Faymann dołączyli do ToJoy na stanowiskach współprzewodniczących ToJoy Western Europe.
Letta i Faymann dołączą do innych byłych przywódców rządowych pracujących dla ToJoy, w tym do byłego prezydenta Kostaryki José María Figueresa, byłego prezydenta Serbii Borisa Tadića i byłego premiera Belgii Yves Leterme'a. Odegrają oni ważną rolę w promocji strategii internacjonalizacji ToJoy. Chińskie przedsiębiorstwo jest największym w kraju akceleratorem biznesu i utworzyło otwartą platformę, która jak do tej pory umożliwiła szeregowi chińskich firm szybką ekspansję w Chinach.
W bieżącej fazie globalnego rozwoju firma ToJoy otwarta jest na globalne projekty o wysokiej jakości, które mogą dołączyć do jej platformy i wykorzystać podobne możliwości w Chinach. Ostatecznym celem jest umożliwienie chińskim i międzynarodowym projektom globalnej ekspansji.
Na uroczystości powitalnej, która odbyła się 25 lipca, Letta wyraził przekonanie, że działalność ToJoy opierająca się na dzieleniu się możliwościami gospodarczymi jest przyszłością globalnego biznesu.
W trakcie podobnego wydarzenia 28 lipca Faymann podkreślił, że „potrzebujemy sprawiedliwszej gospodarki, pokoju na świecie i bliskiej współpracy w celu rozwiązania problemów społeczeństwa, a to, czego podejmuje się ToJoy jest dobrą drogą do realizacji tych założeń i dobrym przykładem działań".
„Jednym z naszych marzeń jest umożliwienie biznesowi przekroczenie krajowych granic. Przyłączenie się do nas dwóch międzynarodowych osobistości jest dowodem na to, że ToJoy wdraża w życie pomysły transgraniczne i współdzielenia” – skomentował przewodniczący ToJoy Group Junqing Lu.
Praktyki transgraniczne i współdzielenia przyświecają chińskim przedsiębiorstwom wraz z ciągłym rozwojem Inicjatywy Pasa i Drogi. Jun Ge, globalny dyrektor wykonawczy ToJoy Group dodał, że „ostateczny cel, do którego realizacji dąży ToJoy odpowiada celowi Inicjatywy Pasa i Drogi: umożliwienie największych korzyści dla przedsiębiorstw i konsumentów na całym świecie".
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/957574/Former_Italian_Prime_Minister_Enrico_Letta.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/957575/Mr_Lu_Junqing.jpg
Źródło: ToJoy Shared Holding Group Co.,Ltd.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.08.2019, 11:27 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Główny analityk Grupy BIK: tylko w październiku banki udzieliły kredytów hipotecznych na kwotę prawie 7,4 mld zł PAP
- 28.11.2024, 13:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Konsumenci robią mądrzejsze zakupy w tegoroczny Black Friday: 38% już użyło lub planuje użyć GenAI do polowania na promocje
- 28.11.2024, 13:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BCG
-
Image
50% Polaków wsparło zbiórki charytatywne online w ciągu ostatniego roku. Większość z nas uważa, że to wygodna forma pomocy
- 6 na 10 osób twierdzi, że internet ułatwia zaangażowanie w akcje charytatywne, a wśród zalet działalności dobroczynnej online respondenci wskazują głównie wygodną formę (54%) oraz szybkie przekazanie wsparcia (50%).
- Główne powody pomagania to satysfakcja (58%), współczucie (56%) oraz nadzieja na uzyskanie pomocy w trudnej sytuacji (51%).
- Allegro Charytatywni obchodzi 10-lecie swojego istnienia - w tym czasie klienci przekazali ponad 265 mln na cele dobroczynne.
- 28.11.2024, 13:00
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Allegro