Pobierz materiał i Publikuj za darmo

• Repozycjonowanie podkreśla dążenie C&A do stania się europejską marką modową zorientowaną na klientów, którzy nie muszą wybierać pomiędzy ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem.
• Podkreśla również nieustanne przywiązanie C&A do wartości, takich jak jakość i przystępność cenowa, ale również zrównoważony rozwój i inkluzywność.
Dusseldorf, 15 września 2022 r. – C&A rozpoczyna nową kampanię wizerunkową stanowiącą istotny element strategii transformacji. Podążając za kluczowym przesłaniem „You Do You & We Do The Fashion”, C&A chce umocnić swoją pozycję europejskiej marki modowej zorientowanej na klienta, zaspokajającej jego zapotrzebowanie na wygodne, stylowe i niedrogie ubrania. W ten sposób C&A podkreśla swoje nieustanne zaangażowanie w wartości, takie jak zrównoważony rozwój i inkluzywność.
Nowa strategia marki została stworzona w wyniku szeroko zakrojonego badania rynku, w którym przeprowadzono wywiady z ponad 14000 klientów w sześciu krajach europejskich i które dostarczyły jasnych wyników: konsumenci wolą markę, która łączy przystępność cenową, zrównoważony rozwój, jakość i styl. C&A odpowiada obecnie na te wymagania, oferując klientom kolekcje o doskonałym stosunku jakości do ceny, dbając w ten sposób o ich samopoczucie i dostosowując się do ich stylu życia.
„W ostatnich latach poczyniliśmy ważne kroki na drodze do stania się nowoczesną marką modową. W szybko zmieniającym się świecie chcemy być marką godną zaufania, dzięki której klienci nie muszą iść na kompromisy, wybierając między ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem” - mówi Maik Kleinschmidt, dyrektor marketingu w C&A Europe.
Integralną częścią kampanii marki jest nowa wizualizacja, oparta na emocjonalnych, stylowych, naturalnych i autentycznych obrazach, które ożywają w spotach telewizyjnych, zewnętrznych środkach reklamy, komunikacji wewnątrz sklepów C&A i kanałach cyfrowych w całej Europie. Mając ogromny potencjał rozwojowy, kampania adresowana jest zarówno do stałych jak i nowych klientów, którzy mają ograniczony budżet, ale nie chcą rezygnować z nowoczesnej i ponadczasowej mody.
O C&A
Z ponad 1300 sklepami w 17 krajach europejskich i zatrudniając ponad 25000 pracowników, C&A jest jednym z czołowych detalistów odzieżowych w Europie. C&A każdego dnia wita w swoich sklepach w Europie ponad dwa miliony klientów i oferuje wysokiej jakości modę w przystępnych cenach dla całej rodziny. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej:
https://www.c-and-a.com.
Obserwuj firmę na:
KONTAKT:
Betty Kieß
dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej C&A Europe
Wanheimer Straße 70 I 40468 Düsseldorf
e-mail: press@canda.com
Źródło informacji: C&A
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.09.2022, 16:05 |
Źródło informacji | C&A |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Furniture China 2025 & Maison Shanghai: tworząc przyszłość światowego rynku mebli
- 30.07.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
W pierwszym półroczu 2025 roku w podróż pociągami PKP Intercity wybrało się 40,4 mln pasażerów PAP
Od stycznia do czerwca 2025 r. na pokładach pociągów PKP Intercity podróżowało o ponad 9 proc. osób więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku i o 31 proc. więcej niż dwa lata temu. W tym okresie średnio każdego dnia z przejazdów dalekobieżnych skorzystało 223 tys. osób.- 30.07.2025, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Aleksander Kwaśniewski prelegentem Kongresu Nowej Mobilności 2025
Były prezydent RP Aleksander Kwaśniewski weźmie udział jako prelegent w Kongresie Nowej Mobilności 2025, który odbędzie się w dniach 23-25 września br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach - poinformowali organizatorzy wydarzenia.- 30.07.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności (PSNM)
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ