Newsletter

ChangAn wspiera innowacje i rozwój marki w Europie w myśl strategii „w Europie dla Europy”, kształtując przyszłość światowego rynku

25.03.2025, 09:16aktualizacja: 25.03.2025, 09:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ChangAn Automobile
PR Newswire/ChangAn Automobile

MONACHIUM, 25 marca 2025 r. /PRNewswire/ -- ChangAn Automobile („ChangAn” lub „spółka”), spółka zajmująca się technologiami z zakresu niskoemisyjnej inteligentnej mobilności, ugruntowała swoją przyszłość w Europie poprzez niedawne oficjalne wejście na ten rynek. Wdrażając plan „Vast Ocean Plan”, który zmienia spółkę z eksportera produktów w lidera standardów technologicznych, ChangAn zobowiązuje się do inwestowania, wprowadzania innowacji i współpracy w Europie w celu zbudowania zrównoważonego systemu rozwoju lokalnego.

W ramach europejskiej działalności ChangAn koncentruje się na trzech kluczowych obszarach, aby wspierać długoterminowy wzrost:

Współtworzenie z użytkownikami: w ciągu najbliższych trzech lat w Europie zostanie wprowadzonych osiem nowych modeli, z których każdy będzie dostosowany do zróżnicowanych potrzeb klientów. Po wprowadzeniu na rynek modelu DEEPAL S07 w drugiej połowie 2025 r. zadebiutuje DEEPAL S05.

Współpraca z branżą: ChangAn zamierza rozwinąć sieć z około 100 salonów dealerskich w 10 krajach europejskich pod koniec 2025 r. do ponad 1000 do 2030 roku. Spółka utworzy również pierwsze europejskie centrum części zamiennych w Holandii, służące jako centralny ośrodek dla sieci dealerskich i serwisowych. Podpisano już strategiczne protokoły ustaleń z liderami branży KUHNE+NAGEL i Allianz Partners.

Odpowiedzialność społeczna: mając na uwadze podwójny cel w zakresie emisji dwutlenku węgla, polegający na osiągnięciu szczytowej emisji dwutlenku węgla do 2027 r. i osiągnięciu neutralności węglowej do 2045 r., ChangAn będzie kontynuować współpracę z partnerami z całej Europy w celu zwiększenia bioróżnorodności, wykorzystania czystych źródeł energii i poprawy jakości powietrza.

ChangAn napędza innowacje poprzez trzy kluczowe strategie: Shangri-La Mission dla nowych pojazdów energetycznych, Dubhe Plan 2.0 dla inteligentnej mobilności oraz Vast Ocean Plan dla globalnego zasięgu, budując przyszłościowy fundament technologiczny.

W ramach Dubhe 2.0 ChangAn będzie rozwijać wyłącznie inteligentne pojazdy, do 2026 roku wprowadzając 35 cyfrowych modeli. Spółka włącza sztuczną inteligencję do badań i rozwoju, produkcji i usług, jednocześnie rozwijając technologię baterii nowej generacji.

System GOLDEN SHIELD Shangri-La oferuje standardowe ogniwa o pojemności 87 Ah i wiodącą w branży izolację. Masowa produkcja baterii ze stałymi komponentami (>400 Wh/kg) ma rozpocząć się do 2030 roku. Układ napędowy BlueCore 2.0 wykorzystuje technologię PREV, wysokowydajną platformę 800 V i 163 patenty. Celem Vast Ocean Plan jest osiągnięcie do 2030 roku wartości międzynarodowych inwestycji rzędu 10 miliardów dolarów, sprzedaży zagranicznej wartej 1,2 miliona i zatrudnianie 10000 pracowników na całym świecie.

ChangAn postrzega Europę jako centrum strategiczne, nie tylko jako uczestnika rynku, ale także jako długoterminowego partnera zaangażowanego w tworzenie lokalnej wartości. Inwestując w inteligentne technologie elektryczne i realizując cele zrównoważonego rozwoju, spółka dąży do napędzania innowacji i współpracy z rynkiem europejskim w celu kształtowania przyszłości inteligentnej, ekologicznej mobilności.

„Naszą misją jest przewodzenie zrównoważonej mobilności i z korzyścią dla jakości życia ludzi. W chińskiej kulturze im bardziej się dzielisz, tym więcej zyskujesz. Przekłada się to na naszą lokalną strategię biznesową >>w Europie dla Europy<< - stwierdził Zhu Huarong, prezes ChangAn Automobile. - Wraz z europejskimi i globalnymi partnerami ChangAn stawia sobie za cel dostarczanie kultowego wzornictwa, inteligentnych technologii i komfortowych usług. Razem wspieramy innowacje dla lepszej przyszłości”.

ChangAn Automobile

ChangAn jest spółką zajmującą się technologiami z zakresu niskoemisyjnej inteligentnej mobilności, która dysponuje międzynarodowym zespołem złożonym z ponad 915 ekspertów z 31 krajów i ma na swoim koncie zróżnicowane marki, takie jak CHANG-AN, DEEPAL czy AVATR, i wspólne przedsięwzięcia, m.in. ChangAn Ford, ChangAn Mazda i JMC. ChangAn Automobile dysponuje solidną ofertą zróżnicowanych produktów, które obejmują samochody osobowe, pick-upy i lekkie pojazdy towarowe. Dzięki większym możliwościom i modernizacji przemysłowej, napędzanej innowacjami technologicznymi, ChangAn Automobile działa na rzecz zrównoważonych innowacji w sektorze transportu drogowego, zyskując pozycję światowej klasy marki motoryzacyjnej.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2648101/1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2648102/2.jpg

Źródło: ChangAn Automobile

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.03.2025, 09:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ