Newsletter

CHiQ błyszczy podczas Terra Wortmann Open

26.06.2024, 08:47aktualizacja: 26.06.2024, 08:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/CHiQ
PR Newswire/CHiQ

BERLIN, 25 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ -- Marka elektrycznych artykułów gospodarstwa domowego z górnej półki CHiQ była oficjalnym globalnym partnerem 31. finału Terra Wortmann Open (Halle Open) organizowanego 21 czerwca przez Association of Tennis Professionals (ATP) w niemieckiej OWL Arenie. Partnerstwo stanowi dla CHiQ kolejną próbę zaangażowania w europejski marketing sportowy po sponsorowaniu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich FIS w 2023 r. Firma dąży do rozszerzenia swojej obecności na globalnej arenie sportowej.

Jared Yang, dyrektor generalny CHiQ Europe Electric S.r.o. powiedział: „Ten turniej nie tylko podnosi świadomość marki, ale pomaga też w budowaniu emocjonalnej relacji z konsumentami. Spodziewamy się, że dzięki tej imprezie tenisowej marka CHiQ zrobi duże wrażenie na europejskich konsumentach i stanie się preferowaną marką w ich oczach".

Poza reklamami na miejscu, CHiQ umieścił także telewizory z najnowszej serii Smart QLED QM8 w różnych lokalizacjach na terenie imprezy, w tym w strefie VIP, pokoju zawodników, pokoju fitness i pomieszczeniu dziennikarzy. Urządzenia z tej serii należa do faworytów europejskich konsumentów ze względu na doskonałą jakość obrazu i eleganckie wzornictwo.

Seria CHiQ QLED jest dostępna w Europie z przekątnymi ekranu od 32 do 65 cali i oferuje szeroką gamę kolorów oraz wysoki kontrast. Technologia Quantum Dot wychwytuje każdy pasjonujący szczegół meczu tenisowego w bogatych kolorach i niezwykłej ostrości. Dodatkowo dynamiczna technologia przetwarzania obrazu sprawia, że dynamiczne sceny w meczach tenisowych pozostają wyraźne i płynne, co podkreśla piękno tego sportu. Każdy precyzyjny serw i inteligentny odbiór jest doskonale widoczny na CHiQ TV.

CHiQ, czołowa marka chińskiego giganta sprzętu AGD, firmy Changhong, jest już obecna w 11 krajach europejskich, w tym w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii, co sprawia, że Europa jest jej największym rynkiem. Dzięki szerokiej ofercie produktów takich jak telewizory, lodówki i pralki, CHiQ odnotował wzrost sprzedaży w Europie o ponad 80% w okresie od stycznia do maja br. Znacząco wzrosła również sprzedaż internetowa - zarówno w globalnych, jak i europejskich platformach e-commerce. Ponadto CHiQ znacząco poprawił swoją sprzedaż offline w 2024 r. dzięki udoskonalonej strategii sprzedaży i zawarciu ponad dziesięciu nowych umów współpracy, przez co jest znacznie lepiej widoczny w tradycyjnych sklepach detalicznych.

CHiQ planuje dalsze poszukiwanie szans marketingowych w sporcie, które pasują do filozofii marki w skali globalnej. Wykorzystując sport jako medium, CHiQ dąży do tworzenia angażujących narracji marki i rozwijania swojej strategii globalizacji w oparciu o rozległą ofertę nakierowaną na rynek globalny.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2447296/Weixin_Image_20240625143823.jpg

Źródło: CHiQ

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.06.2024, 08:47
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ