Newsletter

CHiQ zwiększa swoje zaangażowanie w światowy sport, nawiązując współpracę z Pucharem Świata w skokach narciarskich FIS

09.09.2025, 13:37aktualizacja: 09.09.2025, 13:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Media OutReach/CHIQ
Media OutReach/CHIQ

BERLIN, NIEMCY - Media OutReach Newswire - 9 września 2025 r. - Podczas targów IFA 2025 w Berlinie, CHiQ ogłosił nawiązanie trzyletniej współpracy z Międzynarodową Federacją Narciarską i Snowboardową (FIS) i został oficjalnym partnerem w zakresie danych Pucharu Świata w skokach narciarskich FIS. Marka przedłużyła też współpracę z mistrzem olimpijskim Andreasem Wellingerem, co jest śmiałym krokiem naprzód w zakresie zaangażowania CHiQ w sporty zimowe.

W ceremonii podpisania umowy udział wzięli Marco Yang, wiceprezes i dyrektor generalny Sichuan Changhong Electric Co., Ltd. wraz z Helen Zhang, wicedyrektor generalną Sichuan Changhong Electric Co., Ltd., James Wu, dyrektor generalny Globalnego Centrum Promocji Marki Changhong, Christian Salomon, dyrektor handlowy FIS oraz mistrz świata w skokach narciarskich Andreas Wellinger.

Założona w 1924 FIS jest światowym liderem w dziedzinie zarządzania sportami zimowymi i reprezentuje ponad 100 państw członkowskich, dążąc do rozwijania i promowania sportów zimowych na całym świecie poprzez organizację zawodów na wysokim poziomie i promowanie międzynarodowych standardów.

Puchar Świata w skokach narciarskich jest znany z intensywnych wrażeń sportowych i wywołuje emocje na całym świecie. Jako wyłączny partner w zakresie telewizji i wyświetlaczy, CHiQ przyczyni się do ulepszenia cyfrowych wrażeń związanych z konkursami Pucharu Świata, dostarczając fanom wciągający obraz wysokiej jakości.

Christian Salomon wypowiadał się o współpracy w samych superlatywach, podkreślając zaangażowanie CHiQ w innowacje technologiczne oraz globalny status marki, który idealnie wpasowuje się w misję FIS. Podkreślił, że partnerstwo pomoże pchać sporty zimowe do przodu, otwierając nowe możliwości na styku sportu i inteligentnej technologii.

W symbolicznym geście wymiany podarunków, Salomon przekazał Yangowi trofeum partnerstwa FIS, a Yang wręczył mu pamiątkę nawiązującą do pandy, która jest ważnym elementem identyfikacji marki CHiQ.

Jako ambasador marki CHiQ, Andreas Wellinger rozmawiał z uczestnikami i rozdawał podarunki.„CHiQ i ja mamy te same cele, jeśli chodzi o pogoń za innowacjami i postępem. Z radością kontynuuję współpracę, która łączy sporty zimowe i inteligentne technologie dla szerszej grupy odbiorców" - podkreślił.

Jako czołowa chińska marka inteligentnych urządzeń, CHiQ jest silnie obecna w Europie, Australii, Azji Południowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. W ostatnich latach CHiQ postawił na globalny marketing sportowy, aby wzmacniać swój etos Smart with Style (stylowej inteligencji). W ramach tych działań marka nawiązuje współpracę ze światowej klasy sportowcami i turniejami, aby prezentować jakość i siłę chińskich innowacji na arenie międzynarodowej.

Źródło informacji: Media OutReach

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.09.2025, 13:37
Źródło informacji Media OutReach
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ