Newsletter

CI GAMES SA (10/2021) Pierwsze dane dotyczące sprzedaży gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" w wersji na platformę PC

07.06.2021, 09:26aktualizacja: 07.06.2021, 09:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 10/2021

Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka"), w związku z globalną premierą gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" ("SGWC 2"), która odbyła się w dniu 4 czerwca 2021 r., podaje pierwsze dane dotyczące jej sprzedaży w wersji na PC za pośrednictwem platformy Steam:

liczba sprzedanych pre-orderów SGWC 2 łącznie do dnia premiery: wzrost o ok. 30 % w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.,

łączny wolumen sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery z wyłączeniem pre-orderów: wzrost o ok. 118 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r.,

łączne przychody ze sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery: wzrost o ok. 170 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze. Wzrost przychodów w stosunku do wolumenu sprzedaży wynika głównie z wyższej ceny sprzedaży SGWC 2 oraz lepszej monetyzacji dodatków do gry.

Kluczowe dane dotyczące sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" w wersji na konsole Zarząd Spółki poda do wiadomości publicznej, gdy zostaną one przekazane Spółce przez partnerów dystrybucyjnych.

Informacja została uznana za poufną z uwagi na jej znaczenie dla Spółki, w szczególności jej potencjalny wpływ na sytuację majątkową Spółki.

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.06.2021, 09:26
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ