Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Do dnia 12 stycznia 2020 od czasu premiery, która miała miejsce 22 listopada 2019 grę Sniper Ghost Warrior Contracts zakupiło przeszło 250 tys. graczy. Dane dotyczą zarówno sprzedaży w postaci fizycznych nośników jak i cyfrowej. Sprzedaż przez piewsze 7 tygodni od premiery utrzymywała się na zadawalającym poziomie w porównaniu do SGW3, którego sprzedaż była znacząco niższa z każdym tygodniem od premiery tej gry. Zarząd Spółki jest przekonany, że najnowszy SGW Contracts będzie generował istotne dla Spółki przychody przynajmniej w latach 2020 i 2021. Odbiór najnowszej odsłony gry SGW Contracts w tym jej sprzedaż pokazały, że w opinii zarządu nowa strategia Spółki jest właściwa i daje istotną szansę na dalszy rozwój grupy kapitałowej w oparciu o nią. Spółka wznowiła pracę nad roboczym tytułem Tactical Shooter 2, który będzie kontynuacją w serii Sniper Ghost Warrior. Premiera tej gry możliwa jest jeszcze w 2020 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.01.2020, 12:00 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |