Newsletter

CIFF Guangzhou zgromadziło 357.809 odwiedzających i 4000 marek chronionych znakiem jakości

07.04.2021, 14:40aktualizacja: 07.04.2021, 14:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/China International Furniture Fair (Guangzhou)
PR Newswire/China International Furniture Fair (Guangzhou)

GUANGZHOU, Chiny, 7 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ -- W dniu 31 marca zakończyła się 47., niezwykle owocna edycja największych w Chinach, międzynarodowych targów branży meblarskiej (Guangzhou) („CIFF Guangzhou”). W trwającej osiem dni i odbywającej się na powierzchni wystawienniczej 750.000 m2, 47. edycji CIFF Guangzhou udział wzięło 4.000 wystawców i ponad 357.809 odwiedzających, o ponad 20,17% więcej niż podczas przedpandemicznej edycji z 2019 r. Jednocześnie sieciowe platformy wystawiennicze CIFF zanotowały ponad 7,6 miliona wyświetleń.

Dziesiątki wystaw i forów zorganizowanych w ramach targów CIFF Guangzhou, poświęcone najnowocześniejszym rozwiązaniom projektowym i trendom, materiałom oraz inteligentnym technologiom zgromadziły marki branżowe głównego nurtu, jak i niszowe, a także zainteresowanych nimi odwiedzających. Podczas targów zaprezentowano elementy całego łańcucha dostaw, począwszy od projektu i produkcji aż po oferowane konsumentom produkty końcowe: meble domowe, elementy wyposażenia i wystroju wnętrz, w tym tkaniny, meble ogrodowe, biurowe, maszyny do produkcji mebli oraz surowce.

„Potrzeby i wymagania branży meblarskiej ewoluowały w czasie pandemii. Dlatego właśnie w tym roku, podczas targów CIFF Guangzhou nacisk położono na promowanie wartości oryginalnego projektu i zbudowanie ulepszonego modelu biznesowego odzwierciedlającego bieżące okoliczności. Naszym celem jest uzyskanie lepszej jakości przy jednoczesnym utrzymaniu stabilności, korzystaniu z innowacji w dziedzinie projektowania, powiązaniu unikatowego rynku krajowego z możliwościami eksportowymi, umocnienie łańcucha branżowego oraz wzbogacenie oferty usług cyfrowych” – powiedział Xu Bing, wicedyrektor chińskiego ośrodka handlu zagranicznego China Foreign Trade Center.

Na początku tego roku CIFF Guangzhou wdrożyło strategię repozycjonowania opartą na „trendach projektowych, międzynarodowej wymianie handlowej, pełnym łańcuchu dostaw” i kładącą nacisk na rolę, jaką w branży meblarskiej odgrywa oryginalny projekt. Do udziału w wystawie zaproszono podmioty krajowe przodujące w branży projektowej, zorganizowano również szereg wystaw i wydarzeń tematycznych, między innymi CIFF Design Spring, CMF Trend LAB i D2M Lab. Dzięki wykorzystaniu pełnych możliwości platformy wystawienniczej i prowadzeniu na niej szeregu różnorodnych działań, CIFF Guangzhou zacieśniło więzi między wystawcami i wiodącymi projektantami.

Aby wzmocnić i zacieśnić współpracę transgraniczną, CIFF Guangzhou zorganizowało szereg forów i wydarzeń poświęconych analizie możliwości handlowych. Ponadto w tym roku CIFF zorganizowało również spotkanie online adresowane do nabywców zagranicznych tworząc swego rodzaju pomost z wykorzystaniem technologii opartych na chmurze, dzięki któremu wystawcy mieli możliwość spotkania się z podmiotami handlowymi z zagranicy, które nie mogły uczestniczyć w spotkaniu osobiście, a także omówienia z nimi krajowych i międzynarodowych możliwości rozwoju. Dzięki zintegrowaniu całego łańcucha dostaw oraz wykorzystaniu wszelkich dostępnych zasobów CIFF Guangzhou wsparło światową branżę meblarską w dążeniu do wprowadzania innowacji i rozwijania się w erze popandemicznej.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1481560/CIFF_47_1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1481574/CIFF_47_2.jpg

Źródło: China International Furniture Fair (Guangzhou)

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.04.2021, 14:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ