Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Aarhus, Dania - (BUSINESS WIRE) - Mobilne płatności firmy Apple oraz usługa portfela cyfrowego, Apple Pay właśnie została oficjalnie uruchomiona w Polsce. Podczas gdy mBank i BZ WBK są pierwszymi bankami umożliwiającymi tę metodę płatności polskim konsumentom, duński acquirer (centrum rozliczeniowe) Clearhaus jest już gotowy dostarczyć rozwiązania Apple Pay polskim sklepom internetowym.
Technologie mobilnych portfeli, takie jak Apple Pay są nieustannie rozwijane w celu usprawnienia i ulepszenia procesu płatniczego zarówno kupującym jak i sprzedającym w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz aplikacjach mobilnych. Zasilana przez Visa i Mastercard technologia tokenizacji - Apple Pay, zezwala użytkownikom iPhone, Apple Watch, iPad oraz Mac dokonać płatności w łatwy oraz bezpieczny sposób.
Poprzez używanie Apple Pay online, klienci nie muszą już wprowadzać 16 cyfrowego numeru karty, daty ważności oraz kodu autoryzacyjnego. Po wykonaniu prostej, jednorazowej konfiguracji, kupujący mogą dokonać zakupu w sklepie fizycznym lub internetowym wyłącznie, poprzez umieszczenie palca na czytniku Touch ID lub użycia funkcji Face ID na jednym z ich urządzeń iOS lub MacOS. Biometryczna identyfikacja zastosowana przez Apple sprawia, że sfinalizowanie transakcji przy użyciu Apple Pay jest obecnie najszybszą i najbezpieczniejszą metodą na całym rynku płatniczym.
Zgodnie z wypowiedzią Tim Cook, CEO firmy Apple - na konferencji dotyczącej dochodów w drugim kwartale rozliczeniowym - ilość aktywnych użytkowników Apple Pay w skali rocznej podwoiła się, zaś ilość wykonanych transakcji wzrosła aż trzykrotnie. Klienci na całym świecie powoli przygotowują się na Apple Pay, jednak powodzenie tej metody płatności w Polsce jest w dużej mierze zależne od tego w jakim stopniu będzie ona wspierana przez banki, bramki płatności oraz centra rozliczeniowe.
Duński acquirer - Clearhaus, niedawno umożliwił tę metodę płatności swoim ponad 5,000 sklepom internetowym w Danii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. "Pojawienie się rozwiązania płatniczego przyjaznego głównie urządzeniom mobilnym świadczy o tym, jak potrzeby osób kupujących przez internet się zmieniają. Teraz, gdy polscy konsumenci mają dostęp do tej technologii, oczekujemy z niecierpliwością na merchantów, którzy skorzystają z naszego rozwiązania Apple Pay" - komentuje CEO firmy Clearhaus, Claus Christensen.
Clearhaus to Europejska Instytucja Płatnicza oraz acquirer, który nieustannie dąży do usprawnienie i ulepszenia procesu przyjmowania płatności Visa i Mastercard. Dzięki skorzystaniu z usług Clearhaus, merchanci mogą w ciągu zaledwie 1-3 dni uzyskać dostęp do wszystkich swoich transakcji oraz najlepszą w swoim rodzaju obsługę klienta. Obecnie Clearhaus dostarcza usługi prawie 7.500 sklepom internetowym w 33 krajach Europy, zapewniając proste, bezpiecznie płatności internetowe oraz rozwiązania z zakresu bankowości handlowej.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180621005596/pl/
Źródło: Clearhaus
KONTAKT:
Clearhaus
Neha Mirchandani
tel. +45 82822200
e-mail: nemi@clearhaus.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.06.2018, 16:34 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |