Newsletter

CleverTap poszerza obecność międzynarodową poprzez ekspansję na Bliski Wschód

09.03.2020, 09:44aktualizacja: 09.03.2020, 09:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lider w branży angażowania i utrzymania nabiera rozpędu na rynku Rady Współpracy Zatoki Perskiej, liczącym ponad 25 klientów.

MOUNTAIN VIEW, Kalifornia, 9 marca 2020 r. /PRNewswire/ -- Firma CleverTap, wiodąca platforma cyklu życia i utrzymania klientów na bazie sztucznej inteligencji, ogłosiła dziś ekspansję na rynek Rady Krajów Zatoki, liczącym ponad 25 klientów. Aplikacja dostaw paliwa CAFU, wiodąca platforma odtwarzania strumieniowego wideo Shahid i regionalny lider telekomunikacji Ooredoo to tylko kilka z nowych marek wykorzystujących platformę CleverTap do angażowania, utrzymywania i zwiększania liczby użytkowników. Ekspansja na nowy rynek wykorzystuje globalny zasięg firmy CleverTap i wzmacnia jej możliwości obsługi międzynarodowej bazy klientów.

„Ciągły wzrost CleverTap na kluczowych międzynarodowych rynkach podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnianie tak globalnym przedsiębiorstwom, jak i lokalnym działalnościom narzędzi potrzebnych do skutecznej realizacji kampanii marketingowych i zwiększania poziomu zaangażowania i utrzymania klientów jako głównych źródeł wzrostu – skomentował Malay Harsha, dyrektor marketingu na Bliski Wschód, Turcję i Afrykę w CleverTap. – Dzięki ekspansji na Bliski Wschód CleverTap jest w bardzo dobrej pozycji do umożliwienia bieżącym i przyszłym klientom budowania solidnych relacji, które są źródłem wzrostu przychodów” – dodał dyrektor.

Jako wiodąca omnikanałowa platforma marketingowa na bazie sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw CleverTap pomaga marketerom w utrzymywaniu klientów i maksymalizacji wartości użytkowników w całym cyklu życia. Oferując ujednolicone podejście do rozwiązywania najczęstszych problemów, w tym silosów danych, firma CleverTap zapewnia zindywidualizowane przekazy marketingowe w czasie rzeczywistym bazujące na zachowaniu klienta. Jest to podejście zupełnie odmienne od statycznych profili użytkowników i pozwala przedsiębiorstwom na szybką eksperymentację, uczenie się i optymalizację strategii aplikacji mobilnych na potrzeby zwiększenia zaangażowania i utrzymania użytkowników.

„Firma CleverTap uczyniła znaczące postępy w poszerzaniu zasięgu innowacyjnego narzędzia utrzymywania użytkowników – skomentował Anand Jain, współzałożyciel i główny dyrektor do spraw strategii w CleverTap. – Z przyjemnością dalej zapewniamy rosnącemu gronu klientów nowe sposoby na lepsze angażowanie klientów oraz zapewnianie innowacyjnych i przełomowych doświadczeń” – dodał dyrektor.

Dodatkowe informacje lub możliwość zaaranżowania dostosowanej wersji demonstracyjnej można znaleźć na stronie clevertap.com.

O CleverTap

Firma CleverTap to wiodąca platforma angażowania i utrzymania klientów, która pomaga markom w maksymalizacji wartości cyklu życia klienta. Ponad 8000 marek konsumenckich z całego świata, w tym Vodafone, Star, Sony, Discovery, Fandango LATAM, Carousell i Gojek współpracuje z CleverTap w zakresie zwiększenia zaangażowania i utrzymania klientów, co prowadzi do wzrostu długofalowych przychodów. Firmę CleverTap wspierają wiodące fundusze venture capital, w tym Sequoia India, Tiger Global Management, Accel i Recruit Holdings. Firma ma biura w San Francisco, Seattle, Londynie, Singapurze i Mumbaju. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie clevertap.com lub w serwisach LinkedIn i Twitter.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1064423/CleverTap_Logo.jpg

Źródło: CleverTap

KONTAKT:

Charles Orlando

CleverTap

tel. 424-425-4384

e-mail: press@clevertap.com

-

Dana Gomez

Walt & Company

tel. 408-369-7200

e-mail: dgomez@walt.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.03.2020, 09:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ