Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MOUNTAIN VIEW, Kalifornia, 9 marca 2020 r. /PRNewswire/ -- Firma CleverTap, wiodąca platforma cyklu życia i utrzymania klientów na bazie sztucznej inteligencji, ogłosiła dziś ekspansję na rynek Rady Krajów Zatoki, liczącym ponad 25 klientów. Aplikacja dostaw paliwa CAFU, wiodąca platforma odtwarzania strumieniowego wideo Shahid i regionalny lider telekomunikacji Ooredoo to tylko kilka z nowych marek wykorzystujących platformę CleverTap do angażowania, utrzymywania i zwiększania liczby użytkowników. Ekspansja na nowy rynek wykorzystuje globalny zasięg firmy CleverTap i wzmacnia jej możliwości obsługi międzynarodowej bazy klientów.
„Ciągły wzrost CleverTap na kluczowych międzynarodowych rynkach podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnianie tak globalnym przedsiębiorstwom, jak i lokalnym działalnościom narzędzi potrzebnych do skutecznej realizacji kampanii marketingowych i zwiększania poziomu zaangażowania i utrzymania klientów jako głównych źródeł wzrostu – skomentował Malay Harsha, dyrektor marketingu na Bliski Wschód, Turcję i Afrykę w CleverTap. – Dzięki ekspansji na Bliski Wschód CleverTap jest w bardzo dobrej pozycji do umożliwienia bieżącym i przyszłym klientom budowania solidnych relacji, które są źródłem wzrostu przychodów” – dodał dyrektor.
Jako wiodąca omnikanałowa platforma marketingowa na bazie sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw CleverTap pomaga marketerom w utrzymywaniu klientów i maksymalizacji wartości użytkowników w całym cyklu życia. Oferując ujednolicone podejście do rozwiązywania najczęstszych problemów, w tym silosów danych, firma CleverTap zapewnia zindywidualizowane przekazy marketingowe w czasie rzeczywistym bazujące na zachowaniu klienta. Jest to podejście zupełnie odmienne od statycznych profili użytkowników i pozwala przedsiębiorstwom na szybką eksperymentację, uczenie się i optymalizację strategii aplikacji mobilnych na potrzeby zwiększenia zaangażowania i utrzymania użytkowników.
„Firma CleverTap uczyniła znaczące postępy w poszerzaniu zasięgu innowacyjnego narzędzia utrzymywania użytkowników – skomentował Anand Jain, współzałożyciel i główny dyrektor do spraw strategii w CleverTap. – Z przyjemnością dalej zapewniamy rosnącemu gronu klientów nowe sposoby na lepsze angażowanie klientów oraz zapewnianie innowacyjnych i przełomowych doświadczeń” – dodał dyrektor.
Dodatkowe informacje lub możliwość zaaranżowania dostosowanej wersji demonstracyjnej można znaleźć na stronie clevertap.com.
O CleverTap
Firma CleverTap to wiodąca platforma angażowania i utrzymania klientów, która pomaga markom w maksymalizacji wartości cyklu życia klienta. Ponad 8000 marek konsumenckich z całego świata, w tym Vodafone, Star, Sony, Discovery, Fandango LATAM, Carousell i Gojek współpracuje z CleverTap w zakresie zwiększenia zaangażowania i utrzymania klientów, co prowadzi do wzrostu długofalowych przychodów. Firmę CleverTap wspierają wiodące fundusze venture capital, w tym Sequoia India, Tiger Global Management, Accel i Recruit Holdings. Firma ma biura w San Francisco, Seattle, Londynie, Singapurze i Mumbaju. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie clevertap.com lub w serwisach LinkedIn i Twitter.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1064423/CleverTap_Logo.jpg
Źródło: CleverTap
KONTAKT:
Charles Orlando
CleverTap
tel. 424-425-4384
e-mail: press@clevertap.com
-
Dana Gomez
Walt & Company
tel. 408-369-7200
e-mail: dgomez@walt.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.03.2020, 09:44 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |