Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W tym roku polscy konsumenci zainteresowani udziałem w wydarzeniu zakupowym Amazon Prime Day (16-17 lipca) są skłonni wydać średnio 346 zł.
Najbardziej wyczekiwane są promocje na odzież i obuwie (68 proc.), elektronikę (53 proc.), kosmetyki (50 proc.), książki (27 proc.) i zabawki (23 proc.).
Każdy, kto nie ma jeszcze pakietu Amazon Prime, może jednorazowo skorzystać z bezpłatnego, 30-dniowego okresu próbnego i wziąć udział w tegorocznym Prime Day, więcej informacji na Amazon.pl/primeday
Amazon.pl ogłosił wyniki badania zrealizowanego we współpracy z Instytutem Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS, które pokazują, że Polacy coraz częściej wybierają zakupy przez internet ze względu na ich wygodę i atrakcyjne promocje. 65 proc. badanych uważa, że zakupy online są wygodniejsze od tych stacjonarnych, a 70 proc. lubi mieć poczucie, że dzięki okazjom nie przepłaca i robi dobry interes. Badanie zostało zrealizowane z okazji nadchodzącego wydarzenia zakupowego Amazon Prime Day, które odbędzie się 16-17 lipca. W tych dniach na klientów Amazon Prime czekają tysiące świetnych promocji w wielu kategoriach.
Atrakcyjna okazja, czyli jaka?
Polacy za najbardziej zachęcające rodzaje promocji uznają obniżoną cenę produktu (64 proc.), darmową dostawę zakupów bez względu na wartość zamówienia (56 proc.) oraz łatwy zwrot (30 proc.). Coraz więcej osób wskazuje również na błyskawiczną dostawę, nawet na następny dzień (26 proc.) oraz dodatkową zniżkę powyżej konkretnej kwoty (23 proc.) Badanie Amazon.pl pokazuje, że Polacy nie lubią ponosić dodatkowych kosztów związanych z dostawą zakupionych produktów, a im więcej korzyści otrzymają w ramach zakupów, tym lepiej.
„W Amazon naszym priorytetem jest zapewnianie klientom imponujących okazji i wygody zakupów” – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, Country Leader Amazon.pl. „Polacy są wyjątkowo świadomymi konsumentami, którzy zwracają uwagę na ceny, szybką, bezpłatną dostawę i wygodne zwroty. Wychodzimy im naprzeciw, oferując program Amazon Prime, a w nim nielimitowane darmowe i szybkie przesyłki milionów produktów, dostęp do serwisów Prime Video i Prime Gaming, a także ekskluzywne wydarzenia zakupowe, takie jak Prime Day. Cieszy nas, że Prime posiada już ponad połowa respondentów. Coraz większa popularność programu potwierdza, że nieustannie staramy się odpowiadać na ich potrzeby w zakresie zakupów i rozrywki”.
Co drugi badany jako najatrakcyjniejszą formę subskrypcji wybiera tę, która oferuje darmową dostawę produktów. Nieco mniej, bo 43 proc., ceni sobie też dostęp do rozrywki, jak filmy i seriale. Ale ile właściwie jesteśmy w stanie zapłacić za subskrypcję? Największa grupa badanych (42 proc.) odpowiada, że na taki pakiet korzyści jest skłonna wydać do 50 zł rocznie. Doskonale wpisuje się to w Amazon Prime, który łączy oszczędności, wygodę i rozrywkę, a także daje dostęp do ekskluzywnych wydarzeń zakupowych za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.
Polacy mistrzami okazji – czym zaskoczy ich tegoroczny Prime Day?
Okazje to dla 74 proc. respondentów idealna sposobność, żeby kupić wcześniej upatrzony produkt w atrakcyjnej cenie. Ponadto, 73 proc. osób taki zakup daje poczucie, że nie przepłacają i po prostu robią dobry interes. Blisko połowa Polaków deklaruje, że na bieżąco śledzi okazje oferowane przez sklepy, a 54 proc. z nich jest skłonna opóźnić lub przyspieszyć zakupy, by skorzystać z sezonowych promocji.
Już wkrótce mogą liczyć na duże oszczędności w ramach corocznego festiwalu zakupowego dla klientów Amazon Prime – Prime Day, który odbędzie się już 16-17 lipca w sklepie Amazon.pl. W tym roku Polacy zainteresowani udziałem w Prime Day są skłonni wydać średnio 346 zł. Na co będą polowali w trakcie wydarzenia? Według badania najbardziej pożądane wśród zainteresowanych udziałem w Prime Day są okazje w kategorii odzież i obuwie (68 proc.), elektronika (53 proc.), kosmetyki (50 proc.), książki (27 proc.) i zabawki (23 proc.). Oferta w tegorocznej edycji wydarzenia (16-17 lipca) obejmuje najróżniejsze produkty polskich i zagranicznych marek, takich jak: Trefl, Ochnik, Philips, Bosch, Garmin, Ecco, Puma, Remington, Lego, Fisher-Price czy Tefal.
Oprócz zauważalnie obniżonych cen posiadacze pakietu Prime mogą liczyć w tym roku na dodatkowe okazje. Klienci Prime podczas Prime Day, wydając min. 50 zł na wybrane produkty, zyskają dodatkowe 10 zł zniżki. Z kolei za zakup wybranych produktów za minimum 300 zł otrzymają zniżkę w koszyku w wysokości 50 zł.
O badaniu
„Raport Amazon.pl. Wakacje 2024 – plany wyjazdowe i zakupowe Polaków” został zrealizowany we współpracy z Instytutem Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS, w dniach 17-24 maja 2024 roku, na reprezentatywnej próbie Polaków N=1016 (mieszkańcy Polski w wieku 18-65 lat), metodą CAWI.
Każdy dzień jest lepszy z Amazon Prime
Amazon Prime to oszczędności, wygoda i rozrywka – wszystko w ramach jednej subskrypcji. Już ponad 200 milionów klientów Amazon Prime na całym świecie cieszy się dostępem do ogromnego wyboru produktów, ekskluzywnych okazji, wyjątkowych korzyści oraz szybkich i darmowych dostaw, również w ramach wyjątkowych wydarzeń zakupowych. W Polsce klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl bez minimalnej kwoty zamówienia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier w Prime Gaming oraz wyjątkowych wydarzeń zakupowych. Każdy może jednorazowo wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.
Źródło informacji: Amazon
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
| Data publikacji | 12.07.2024, 09:30 |
| Źródło informacji | Amazon |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
10 milionów pobrań - aplikacja DPD Mobile bije rekordy popularności
Aplikacja DPD Mobile przekroczyła próg 10 milionów pobrań w sklepach Google Play i App Store. To kamień milowy w rozwoju cyfrowych usług DPD Polska potwierdzający, że coraz więcej użytkowników wybiera wygodę, elastyczność i pełną kontrolę nad dostawami.- 12.11.2025, 14:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: DPD Polska
-
Image
Prezes TAURON Polska Energia: transformacja to nie jest jeden skok, tylko setki drobnych kroków PAP
Transformacja energetyczna nie tylko wzmocni gospodarkę, ale jest też dużą szansą dla polskich przedsiębiorstw - podkreślił Grzegorz Lot, prezes zarządu TAURON Polska Energia podczas debaty pt. „Transformacja energetyczna jako wzmacnianie polskiej gospodarki - między ambicją a realizmem”. Dodał, że zielona, tania, dostępna energia to „krytyczne czynniki sukcesu”.- 12.11.2025, 14:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Zanurz się w błękicie Malty lub odkryj mityczną Grecję. Jak LOT to złap promocję w środę i wygrywaj w Szalonym Konkursie
- Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają pasażerów do skorzystania z Szalonej Środy - cotygodniowej promocji przewoźnika.
- Tym razem podróżni będą mogli skorzystać z atrakcyjnych cen rejsów z Warszawy do Wilna, Rygi, Aten, Salonik, Kairu i na Maltę.
- PLL LOT zapraszają również do wzięcia udziału w ostatniej już edycji Szalonego Konkursu, w którym uczestnicy mogą zdobyć vouchery na wybrane loty z jego regularnej siatki połączeń.- 12.11.2025, 13:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ