Newsletter

Coca-Cola, Google, Ubisoft: Międzynarodowi eksperci na temat trendów cyfrowych podczas Call Center Convention 2014

04.09.2014, 12:59aktualizacja: 04.09.2014, 12:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Competence Call Center zaprasza do Berlina na 17. Call Center Convention, która odbędzie się w czwartek, 16 października 2014 r. w budynku Umweltforum. Tegoroczna impreza nosi tytuł "Your 2020 Business World - Discover tomorrow´s digital impact on the economy" i prezentuje interesujące perspektywy rozwoju innowacji w przyszłości.

Nasi eksperci zajmują się badaniem wpływu aktualnych trendów digitalizacji w postaci inteligentnych domów, rzeczywistości rozszerzonej, wielokrotnego użycia ekranu lub internetowej personalizacji na reprezentowane przez nich dziedziny i wynikających z tego innowacji w Centrum Obsługi Klienta:

  • Felix Picker, Manager Social Media & Digital Commitment, Coca-Cola Deutschland, Niemcy
  • Doina Costache, Head of Branding, Google Romania, Rumunia
  • Patrick Louis, Head Guest Education Center, Lululemon, Kanada
  • Christiane Lehmann, Social Media Manager B2B, Immobilien Scout GmbH, Niemcy
  • Valérie Dagand-Moxhet, CEO, Evenby / President, Cyberelles, Francja
  • Jérôme Maman, EMEA Head of E-Commerce, Ubisoft, Francja

Program Call Center Convention moderował będzie Philip Vanhoutte, Senior VP i Managing Director E&A, Plantronics. Innowacyjny projekt tej firmy, zwany "smarter working", opiera się na aktualnych trendach świata pracy i umożliwia pracownikom pracować w miejscu i w czasie, w którym są najbardziej wydajni.

Zapraszamy do wzięcia udziału i dyskusji o ekscytującej przyszłości z prelegentami i gośćmi z całej Europy.

17. Call Center Convention

Czwartek, 16 października 2014 r. w Umweltforum, Berlin

Początek: godz. 12:00

Koszt: 990 euro

Informacje i zapisy na http://www.yourccc.com/pl/zdarzenia/call-center-convention/

Call Center Convention:

Call Center Convention jest międzynarodowym spotkaniem biznesu i obsługi klienta, mającym na celu wspieranie wymiany myśli międzynarodowych ekspertów.

Call Center Convention odbyła się po raz pierwszy w Wiedniu w 1998 roku w celu profesjonalizacji i rozwoju wizerunku branży call center.

Obecnie coroczna impreza sięga daleko poza granice branży, a w wykładach tematycznych i wspólnych dialogach skupia się na międzynarodowych trendach gospodarczych i odnoszących sukces modelach biznesu.

Photos: http://www.ots.at/bilder

KONTAKT:

Marianne Rutrecht

Public Relations

Competence Call Center GmbH

tel. +43 1 811 22-7703

faks +43 1 811 22-3344

e-mail: marianne.rutrecht@yourccc.com

www.yourccc.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.09.2014, 12:59
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ