Newsletter

Biznes i finanse

Coca-Cola, Google, Ubisoft: Międzynarodowi eksperci na temat trendów cyfrowych podczas Call Center Convention 2014

04.09.2014, 12:59aktualizacja: 04.09.2014, 12:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Competence Call Center zaprasza do Berlina na 17. Call Center Convention, która odbędzie się w czwartek, 16 października 2014 r. w budynku Umweltforum. Tegoroczna impreza nosi tytuł "Your 2020 Business World - Discover tomorrow´s digital impact on the economy" i prezentuje interesujące perspektywy rozwoju innowacji w przyszłości.

Nasi eksperci zajmują się badaniem wpływu aktualnych trendów digitalizacji w postaci inteligentnych domów, rzeczywistości rozszerzonej, wielokrotnego użycia ekranu lub internetowej personalizacji na reprezentowane przez nich dziedziny i wynikających z tego innowacji w Centrum Obsługi Klienta:

  • Felix Picker, Manager Social Media & Digital Commitment, Coca-Cola Deutschland, Niemcy
  • Doina Costache, Head of Branding, Google Romania, Rumunia
  • Patrick Louis, Head Guest Education Center, Lululemon, Kanada
  • Christiane Lehmann, Social Media Manager B2B, Immobilien Scout GmbH, Niemcy
  • Valérie Dagand-Moxhet, CEO, Evenby / President, Cyberelles, Francja
  • Jérôme Maman, EMEA Head of E-Commerce, Ubisoft, Francja

Program Call Center Convention moderował będzie Philip Vanhoutte, Senior VP i Managing Director E&A, Plantronics. Innowacyjny projekt tej firmy, zwany "smarter working", opiera się na aktualnych trendach świata pracy i umożliwia pracownikom pracować w miejscu i w czasie, w którym są najbardziej wydajni.

Zapraszamy do wzięcia udziału i dyskusji o ekscytującej przyszłości z prelegentami i gośćmi z całej Europy.

17. Call Center Convention

Czwartek, 16 października 2014 r. w Umweltforum, Berlin

Początek: godz. 12:00

Koszt: 990 euro

Informacje i zapisy na http://www.yourccc.com/pl/zdarzenia/call-center-convention/

Call Center Convention:

Call Center Convention jest międzynarodowym spotkaniem biznesu i obsługi klienta, mającym na celu wspieranie wymiany myśli międzynarodowych ekspertów.

Call Center Convention odbyła się po raz pierwszy w Wiedniu w 1998 roku w celu profesjonalizacji i rozwoju wizerunku branży call center.

Obecnie coroczna impreza sięga daleko poza granice branży, a w wykładach tematycznych i wspólnych dialogach skupia się na międzynarodowych trendach gospodarczych i odnoszących sukces modelach biznesu.

Photos: http://www.ots.at/bilder

KONTAKT:

Marianne Rutrecht

Public Relations

Competence Call Center GmbH

tel. +43 1 811 22-7703

faks +43 1 811 22-3344

e-mail: marianne.rutrecht@yourccc.com

www.yourccc.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.09.2014, 12:59
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ