Newsletter

Cognizant i Google Cloud rozszerzają współpracę w zakresie sztucznej inteligencji, aby zwiększyć wydajność procesów tworzenia oprogramowania

22.03.2024, 09:17aktualizacja: 22.03.2024, 09:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Cognizant
PR Newswire/Cognizant
Cognizant wdroży Gemini dla Google Cloud, aby zwiększyć tempo pracy programistów i umożliwić ponad 70 tysiącom pracownikom korzystanie z najnowszych technologii sztucznej inteligencji Google Cloud.

TEANECK, New Jersey i SUNNYVALE, Kalifornia, 21 marca 2024 r./PRNewswire/-- Cognizant (NASDAQ: CTSH) i Google Cloud ogłosiły dzisiaj rozszerzenie współpracy, aby usprawnić cykl tworzenia oprogramowania i zwiększyć produktywność programistów.

Cognizant będzie wdrażać Gemini dla Google Cloud na dwa sposoby: po pierwsze szkoląc pracowników Cognizant w zakresie korzystania z Gemini jako pomocy przy tworzeniu oprogramowania; po drugie Cognizant zintegruje zaawansowane możliwości Gemini ze swoimi wewnętrznymi operacjami i platformami. Korzystając z Gemini dla Google Cloud, programiści Cognizant będą mogli pisać, testować i wdrażać kod szybciej i skuteczniej za pomocą narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, zwiększając tym samym niezawodność i efektywność kosztową procesów tworzenia i zarządzania aplikacjami klientów.

Potencjalny wpływ zwiększonej wydajności procesów tworzenia oprogramowania podkreślają wyniki przeprowadzonego w ostatnim czasie badania Cognizant i Oxford Economics – New Work, New World, które wykazało, że generatywna sztuczna inteligencja może przynieść amerykańskiej gospodarce zysk w wysokości biliona dolarów do 2032 roku. Dzięki tej współpracy Cognizant i Google Cloud wykorzystają Gemini, aby zapewnić szeroki zakres korzyści klientom korporacyjnym z różnych branż, wspierając ich w szybkim tworzeniu aplikacji, rygorystycznym testowaniu kodu i szybkim usuwaniu błędów, w celu optymalizacji wydajności w całym cyklu tworzenia oprogramowania.

„Tworzenie oprogramowania jest jednym z zawodów, które mogą odnieść największe korzyści ze sposobu, w jaki generatywna sztuczna inteligencja na nowo definiuje anatomię pracy” - powiedział Ravi Kumar S, dyrektor generalny Cognizant. „Firma Cognizant zobowiązała się do zainwestowania w ciągu 3 lat biliona dolarów w generatywną sztuczną inteligencję, ponieważ wierzymy, że jest to skuteczne narzędzie wzmacniające potencjał ludzki a nasze partnerstwo z Google Cloud ma kluczowe znaczenie dla tego zobowiązania i realizacji przyjętej wizji”.

W ciągu najbliższych 12 miesięcy, zgodnie z inicjatywą firmy Synapse, której celem jest podniesienie kwalifikacji miliona osób na całym świecie do 2026 roku, Cognizant zainwestuje w umożliwienie ponad 70 tysiącom pracownikom korzystania z wielu funkcji Cognizant w ramach oferty Google Cloud w zakresie sztucznej inteligencji. Ponadto Cognizant będzie pracować nad integracją Gemini ze swoim pakietem zautomatyzowanych platform i funkcji akceleracji, począwszy od niedawno przedstawionej platformy Cognizant Flowsource™️ dla programistów.

„Generatywna sztuczna inteligencja wykazuje potencjał w zakresie usprawnienia każdej fazy cyklu tworzenia oprogramowania, umożliwiając szybkie wygenerowanie kodu, rozwiązywanie problemów i automatyzację procesów” – powiedział Thomas Kurian, dyrektor generalny Google Cloud. „Szkoląc i udostępniając swoim pracownikom Gemini dla Google Cloud, Cognizant może zwiększyć tempo i poprawić jakość projektów programistycznych dla wspólnych klientów”.

Wdrożenie możliwości generatywnej sztucznej inteligencji w ramach zastrzeżonych wewnętrznych operacji i platform Cognizant pomoże firmie konsultingowej uzyskać szerszy wgląd, zoptymalizować procesy i ulepszyć doświadczenia użytkowników w sposób bezpieczny i odpowiedzialny. Oczekiwane kluczowe korzyści obejmują:

  • Zwiększenie zdolności do analizowania raportów o incydentach, szybkiego identyfikowania przyczyn źródłowych i wdrażanie rozwiązań na różnych platformach Cognizant.
  • Nowe funkcje czatu oparte na sztucznej inteligencji w ramach Cognizant Flowsource™️, umożliwiające użytkownikom przyspieszenie procesu tworzenia kodu, automatyzację testów i dokumentacji oraz zwiększenie automatyzacji samoobsługi dla użytkowników biznesowych.
  • Bardziej intuicyjne i spersonalizowane doświadczenia dla użytkowników biznesowych i zespołów IT dzięki wykorzystaniu interfejsu naturalnego języka Gemini dla Cognizant Neuro® AI i Cognizant Neuro® IT Operations, dzięki czemu użytkownicy mogą w prostszy sposób żądać aktualizacji statusu operacji i wnioskować o dostęp do nowych usług.
  • Szybsze wyszukiwanie i analiza informacji w ramach Cognizant Neuro® IT Operations, umożliwiająca użytkownikom szybkie uzyskiwanie informacji niezbędnych do wykonywania codziennej pracy. Użytkownicy mogą korzystać z naturalnego interfejsu czatu, aby sprawnie wyszukiwać m.in. artykuły z bazy wiedzy, podręczniki i najlepsze rozwiązania.

Zgodnie z planami Cognizant dotyczącymi inwestowania w głębokie kompetencje związane ze sztuczną inteligencją, firma utworzy Gemini Studio w każdym ze swoich centrów innowacji sztucznej inteligencji w chmurze w Bangalore, Londynie i Plano w Teksasie, aby wspierać klientów korporacyjnych w tworzeniu pomysłów, projektowaniu i skalowaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Cognizant utworzy również Centra Doskonałości Gemini w swoich nowych dedykowanych centrach Google Cloud w Meksyku i Rumunii, a także będzie kontynuować ekspansję w Indiach, aby przyspieszyć sukcesy klientów dzięki rozwiązaniom generatywnej sztucznej inteligencji.

Google Cloud będzie wspierać Cognizant w dalszym rozwoju najlepszych praktyk z zakresu inżynierii oprogramowania opartych na sztucznej inteligencji oraz pomagać Cognizant Google Cloud Al University w realizacji zaawansowanych kursów dotyczących korzystania ze sztucznej inteligencji.

Cognizant jest globalnym partnerem Google Cloud w zakresie integracji systemów i sponsorem konferencji Google Cloud Next '24. W maju 2023 roku firma Cognizant poinformowała o nawiązaniu ważnego partnerstwa w obszarze sztucznej inteligencji z Google Cloud. Partnerstwo to zostało rozszerzone w sierpniu 2023 roku w celu opracowania rozwiązań dla dużych modeli językowych w obszarze opieki zdrowotnej i wykorzystania potencjału generatywnej sztucznej inteligencji w szeregu wyzwań biznesowych związanych z opieką zdrowotną.

Cognizant

Cognizant(Nasdaq: CTSH) tworzy nowoczesną działalność biznesową. Pomagamy naszym klientom w modernizacji technologii, tworzeniu na nowo procesów i transformacji doświadczeń, co pozwala im utrzymać przewagę w dynamicznie zmieniającym się świecie. Razem sprawiamy, że codzienne życie staje się lepsze. O tym, tym jak to robimy, można dowiedzieć się na stronie www.cognizant.com lub @cognizant.

Google Cloud

Google Cloud to nowy sposób wykorzystania chmury, zapewniający sztuczną inteligencję, infrastrukturę, programistów, dane, bezpieczeństwo i modele współpracy z myślą o teraźniejszości i przyszłości. Google Cloud oferuje potężny, w pełni zintegrowany i zoptymalizowany stos AI z własną infrastrukturą na skalę globalną, niestandardowymi chipami, generatywnymi modelami sztucznej inteligencji i platformą programistyczną, a także aplikacjami opartymi na sztucznej inteligencji, aby pomóc organizacjom się rozwijać. Klienci w ponad 200 krajach i regionach świata korzystają z Google Cloud jako zaufanego partnera technologicznego.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1794711/Cognizant_Logo.jpg 

Źródło: Cognizant

Aby uzyskać więcej informacji należy kontaktować się z następującymi osobami

KONTAKT:

USA

Osoba kontaktowa: Ben Gorelick

E-mail: benjamin.gorelick@cognizant.com 

Europa / Azja i Pacyfik

Osoba kontaktowa: Christina Schneider

E-mail: christina.schneider@cognizant.com 

Indie

Osoba kontaktowa: Rashmi Vasisht

E-mail: rashmi.vasisht@cognizant.com 

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.03.2024, 09:17
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii