Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TEANECK, stan New Jersey, 9 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Firma Cognizant poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z Shopify i Google Cloud, której celem jest cyfryzacja i modernizacja platform dla międzynarodowych sprzedawców detalicznych i marek. Sojusz jest skoncentrowany na wykorzystaniu czołowej platformy handlowej Shopify, kluczowej infrastruktury chmury Google Cloud oraz zapewnieniu klientom usług doradczych Cognizant w branży detalicznej i specjalistycznych wdrożeń technologicznych.
Motywacją do nawiązania tej współpracy jest potrzeba unowocześnienia i wdrożenia przez sprzedawców detalicznych innowacyjnych technologii w celu oferowania klientom rekomendacji w czasie rzeczywistym, pomocy w zakupach i spersonalizowanych ofert. Wspólne działania ukierunkowane są na modernizację detalistów umożliwiającą odblokowanie wartości biznesowej technologii takich jak generatywna SI.
Wspólnie opracowana oferta przyczyni się do poprawy jakości obsługi klienta, skalowania działalności na całym świecie i unowocześniania platform handlowych. Poprzez wykorzystanie systemu operacyjnego Shopify zintegrowanego z Google Cloud wraz z szerokim pakietem ofert Google Cloud marki będą dysponować podstawową technologią niezbędną firmie Cognizant do przeprowadzenia skutecznej cyfryzacji i zapewnienia korzyści na wielu płaszczyznach handlu detalicznego.
„Z przyjemnością nawiązujemy współpracę z Shopify i Google Cloud, przekształcając środowisko handlowe dla firm z branży detalicznej, oferując ścieżkę do platformy opartej na generatywnej sztucznej inteligencji, technologii i modernizacji chmury w jednym miejscu - powiedział Sushant Warikoo, SVP i dyrektor jednostki biznesowej Cognizant specjalizującej się w handlu detalicznym. - Naszym celem jest udostępnienie szerokiego wachlarza możliwości handlowych dla firm detalicznych różnej wielkości i sprostanie przyszłym trendom i wymaganiom stawianym zarówno przez sprzedawców, jak i klientów, w tym płynnym, niezwykle indywidualnym wyborom klientów, osobistym asystentom zakupów wykorzystującym sztuczną inteligencję, ograniczaniu oszustw, zrównoważonemu rozwojowi i wielu innym”.
„Shopify i Google Cloud od dawna współpracują ze sobą. Razem specjalizujemy się we wprowadzaniu na rynek najnowocześniejszych rozwiązań handlowych, które wspomagają przedsiębiorstwa w modernizacji, skalowaniu i szybkim wprowadzaniu innowacji - powiedziała Ritu Khanna, wiceprezes ds. partnerstw w Shopify. - Dzięki Cognizant, który jest naszym partnerem, możemy wyzwolić transformację, która jest niezbędna przedsiębiorstwom do stymulowania wzrostu”.
„W miarę jak generatywna SI wpływa na charakter cyfrowych doświadczeń, oczekiwania konsumentów zmieniają się coraz dynamiczniej - powiedziała Carrie Tharp, wiceprezes ds. branż strategicznych w Google Cloud. - Nowa oferta może pomóc sprzedawcom detalicznym w szybszej i łatwiejszej modernizacji ich oferty handlu elektronicznego na wiodącej na świecie platformie handlowej dzięki najnowszym innowacjom w zakresie sztucznej inteligencji i cyfryzacji”.
Więcej informacji na temat oferty Cognizant dla branży detalicznej można znaleźć tutaj, Shopify - tutaj, a Google Cloud - tutaj.
Cognizant
Cognizant (Nasdaq: CTSH) tworzy nowoczesną działalność biznesową. Pomaga swoim klientom w modernizacji technologii, tworzeniu na nowo procesów i transformacji doświadczeń, co pozwala im utrzymać przewagę w dynamicznie zmieniającym się świecie. Razem sprawiają, że codzienne życie staje się lepsze. O tym, tym jak to robią, można dowiedzieć się na stronie www.cognizant.com lub @cognizant.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1794711/4637552/Cognizant_Logo.jpg
Źródło: Cognizant
KONTAKT:
USA
Ben Gorelick
e-mail: benjamin.gorelick@cognizant.com
---
Europa/Azja i Pacyfik
Christina Schneider
e-mail: christina.schneider@cognizant.com
---
Indie
Rashmi Vasisht
e-mail: rashmi.vasisht@cognizant.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.04.2024, 08:55 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |