Newsletter

CoverGo pozyskuje 15 mld dolarów w ramach finansowania serii A, aby umacniać swoją globalną pozycję jako wiodąca platforma ubezpieczeniowa typu no-code

16.05.2022, 09:26aktualizacja: 16.05.2022, 09:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/CoverGo
PR Newswire/CoverGo
Finansowanie serii A odzwierciedla szybki wzrost i sukcesy firmy CoverGo, której roczne powtarzalne przychody z oprogramowania wzrosły ponad dziesięciokrotnie od stycznia 2021 roku.

NOWY JORK i HONG KONG, 16 maja 2022 /PRNewswire/ -- CoverGo, wiodąca na świecie platforma no-code świadcząca usługi ubezpieczeniowe dla przedsiębiorstw w modelu SAAS, ogłosiła dziś, że pozyskała 15 mln dolarów w ramach finansowania serii A przeprowadzonego przez kalifornijską firmę SemperVirens VC z udziałem amerykańskich firm venture capital: SixThirty, Tribeca Early Stage Partners i Fresco Capital. Do inwestorów strategicznych należą: panafrykańska grupa ubezpieczeniowa Old Mutual, azjatycka grupa ubezpieczeniowa Asia Financial Holdings, amerykańska firma XN Worldwide Insurance (wchodząca w skład Henner Group) oraz fundusz ubezpieczeniowy Noria Capital działający na Bliskim Wschodzie i w Afryce. W cieszącej się ogromnym zainteresowaniem rundzie finansowania udział wzięli również dotychczasowi inwestorzy z branży technologii ubezpieczeniowych (insurtech).

Caribou Honig, partner generalny SemperVirens, nazywany również ojcem chrzestnym Insurtech, twórca InsureTech Connect - największej na świecie konferencji z branży insurtech, obejmie również stanowisko obserwatora zarządu w ramach przedmiotowej inwestycji.

Coraz więcej firm oferujących ubezpieczenia majątkowe i wypadkowe oraz wschodzących firm z branży insurtech wdrożyło platformę CoverGo, aby tworzyć i wprowadzać na rynek wszystkie rodzaje produktów ubezpieczeniowych w zaledwie kilka dni, a także rozwijać dystrybucję wielokanałową, usprawniać administrację polisami i automatyzować proces likwidacji szkód. W związku z tym roczne powtarzalne przychody z oprogramowania wzrosły ponad dziesięciokrotnie od stycznia 2021 roku.

CoverGo już teraz współpracuje z największymi firmami ubezpieczeniowymi, takimi jak AXA, MSIG (Grupa Ubezpieczeniowa MS&AD), Dai-ichi Life i Grupa Ubezpieczeniowa Banku Chin, a także z partnerami realizującymi dostawy, takimi jak Deloitte, Accenture, IBM i Synpulse w Azji, USA, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i na innych rynkach całego świata. Nowa inwestycja pomoże przyspieszyć międzynarodową ekspansję CoverGo, rozwinąć sieć partnerską z firmami konsultingowymi oraz powiększyć zespoły sprzedażowe i inżynieryjne w USA oraz w regionie Azji i Pacyfiku, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na platformę CoverGo.

„Istnieje tylko kilka technologii, które znacząco zmieniają branżę ubezpieczeniową, a platformy no-code zdecydowanie znajdują się na tej krótkiej liście - powiedział Caribou Honig. - Podczas gdy operatorzy stawiają na innowacje, CoverGo ma wszelkie atuty, aby przyspieszyć transformację cyfrową i zwiększyć wydajność w całym łańcuchu wartości ubezpieczeń. Platforma CoverGo nowej generacji zapewnia podmiotom bezkonkurencyjne połączenie szybkości wprowadzania produktów na rynek, oszczędności kosztów i bezpieczeństwa, aby odnieść sukces zarówno obecnie, jak i w przyszłości. Jesteśmy podekscytowani, że możemy wspierać CoverGo na ścieżce rozwoju i ekspansji na rynku amerykańskim”.

„Firmy ubezpieczeniowe bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zdają sobie sprawę z tego, że tworzenie zindywidualizowanego oprogramowania zajmuje zbyt dużo czasu i jest zbyt kosztowne, zaś komercyjne pakiety oprogramowania nie są w stanie zaspokoić zmieniających się wymagań produktowych i potrzeb klientów. Dlatego widzimy szybko rosnący na całym świecie popyt na konfigurowalną platformę no-code, która pozwala firmom zachować elastyczność i być na bieżąco w zmieniającym się świecie - powiedział Tomas Holub, dyrektor generalny i założyciel CoverGo. - Nowe finansowanie i unikalne połączenie strategicznych inwestorów ubezpieczeniowych pomoże przyspieszyć proces wdrażania platformy CoverGo przez firmy ubezpieczeniowe na całym świecie”.

Więcej informacji o tym, dlaczego firmy ubezpieczeniowe wybierają CoverGo można znaleźć na stronie: covergo.com.

CoverGo

CoverGo stworzyło pierwszą w branży ubezpieczeniowej modułową platformę ubezpieczeniową typu no-code, obejmującą ponad 500 otwartych ubezpieczeniowych interfejsów API, która umożliwia firmom ubezpieczeniowym cyfrową transformację w najbardziej elastyczny, skalowalny i opłacalny sposób. Firmy oferujące ubezpieczenia majątkowe i wypadkowe, zdrowotne i na życie korzystają z CoverGo do tworzenia i wprowadzania na rynek wszystkich rodzajów produktów ubezpieczeniowych w zaledwie kilka dni, a także do rozwijania dystrybucji wielokanałowej, usprawniania administracji polisami i automatyzacji procesu likwidacji szkód. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://covergo.com.

SemperVirens VC

SemperVirens jest opartą na ekosystemie, czołową firmą inwestycyjną z siedzibą w USA, która koncentruje się na przedsiębiorstwach działających na rynku pracy, w sektorze opieki zdrowotnej i technologii finansowych. Firma posiada sieć kadry zarządzającej, analityków branżowych i partnerów dystrybucyjnych, którzy wspólnie tworzą platformę dostępu, analizy i rozszerzania działalności dla najbardziej obiecujących firm w sektorach docelowych.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1812114/CoverGo_Logo___High_Res_Logo.jpg

Źródło: CoverGo

KONTAKT:

Julien Hauss

e-mail: hello@covergo.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.05.2022, 09:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ