Newsletter

Credorax, globalny lider w płatnościach, zmienia nazwę na „Finaro”

02.12.2021, 09:12aktualizacja: 02.12.2021, 09:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Rebranding marki koncentruje się na ciągłym zaangażowaniu w dostarczanie genialnie prostych płatności i obsługę zorientowaną na klienta w złożonym świecie e-commerce.

TEL AWIW, Izrael--(BUSINESS WIRE)-- Firma Credorax – czołowy dostawca inteligentnych płatności i podmiot będący bankiem handlowców, ogłosił przyjęcie nowej nazwy firmy - Finaro.

Koncentrując się na swoich podstawowych filarach, jakimi są: tworzenie wielowymiarowych rozwiązań w celu uproszczenia płatności i dokładanie wszelkich starań na rzecz zaspokajania potrzeb klientów, firma Finaro wzmacnia globalny handel, dostarczając idealne rozwiązania dla firm transgranicznych opierające się na najnowocześniejszej technologii firmy i doskonałym wsparciu.

Wiadomość o rebrandingu stanowi ukoronowanie solidnego roku 2021, w którym firma Finaro osiągnęła skumulowany roczny wskaźnik wzrostu na imponującym poziomie 40%. Założona w 2009 roku firma zatrudnia obecnie ponad 350 osób i ma siedzibę w Izraelu i na Malcie, jest także obecna w Chinach kontynentalnych, Hongkongu, Stanach Zjednoczonych oraz w całej Europie.

Firma Credorax sprawdziła się już jako dostawca usług płatniczych, który umożliwia wzrost i rozwój swoim klientom, a przy przewidywanym wzroście branży fintech do pułapu 190 miliardów USD do 2026 ta szybko wznosząca się krzywa stwarza marce Finaro idealne warunki do zostania silnym graczem wśród podobnych podmiotów obecnych na rynku. Ten ogromny wzrost branży fintech doprowadził do stanu, w którym sprzedaż transgraniczna objęła ponad jedną czwartą całego rynku e-commerce w Europie, przy podkreśleniu istotnej roli dostawcy będącego w stanie zadbać o genialną prostotę realizacji wielowymiarowych płatności.

Firma Finaro obsługuje ponad 5000 klientów na całym świecie, działających w branżach takich jak sprzedaż detaliczna, towary i usługi cyfrowe, podróże, usługi gościnności oraz mobilność. W gronie klientów firmy są Kiwi.com, Air Baltic, Wolt, Payrexx, Revolut, Go2Mobile i Hero Gaming. We wszystkich branżach trend jest podobny - wszyscy klienci prowadzą działalność na bardzo konkurencyjnych rynkach i muszą zapewniać doskonałe doświadczenia dla swojego klienta. Kierowana przez zespół ekspertów ds. płatności i twórców rozwiązań w tej dziedzinie firma Finaro zaangażowana jest w przyswajanie ogromnej ilości złożonych procesów płatniczych i ich upraszczanie, dzięki czemu klienci mogą swobodnie realizować swoje ambicje z pewnością, że ich potrzeby będą zaspokojone.

„Źródłem naszego rynkowego powodzenia zawsze była nasza własna, najnowocześniejsza platforma typu full stack, a także umiejętność nawiązywania bliskich relacji z klientami i ciągłego wprowadzania innowacji. Nasz pełen pasji zespół twórców rozwiązań demonstrujący podejście typu >>nie ma rzeczy niemożliwych<< pozwala nam tworzyć genialnie proste rozwiązania płatnicze dla naszych klientów” - powiedział Igal Rotem, Chief Executive Officer firmy Finaro.

„Ewolucja od Credorax do Finaro odzwierciedla rewolucję, jaką nasza firma przeszła od czasu dołączenia do świata płatności 15 lat temu, a proces rebrandingu jest kolejnym krokiem rozwoju naszej firmy stanowiącym etap na drodze ku urzeczywistnieniu wizji handlu bez ograniczeń. Jestem niesamowicie dumny z ujawnienia naszej nowej firmowej tożsamości o nazwie Finaro” - kontynuował Igal Rotem.

„Weszliśmy w tę branżę ze świeżym spojrzeniem, ponieważ widzieliśmy przeszkody, które wymagały pokonania, czym właśnie zajmujemy się od początku naszego istnienia - skomentował Moshe Selfin, dyrektor operacyjny i dyrektor ds. technologii w firmie Finaro. - Byliśmy pionierami wielowymiarowego podejścia do aspektów płatności, które rozwiązuje nawet najbardziej zagmatwane problemy w dziedzinie płatności, torując drogę nowym i ekscytującym możliwościom oraz dając naszym klientom znaczącą przewagę konkurencyjną”.

„W procesie brandingu chodzi o znacznie więcej niż jedynie o kolory, logo i motto marki - chodzi o zaprezentowanie istoty naszej firmy i sposobu, w jaki przedstawiamy się światu zewnętrznemu. Pracując nad nową marką Finaro, uchwyciliśmy esencję naszej działalności, co pozwoliło nam stworzyć tożsamość firmy, która dba o klientów i zapewnia im wyjątkowe możliwości - wyjaśnił Achiya Fried, dyrektor handlowy firmy Finaro. - Staramy się działać jak najbardziej elastycznie i tworzymy rozwiązania wspólnie z klientami, oferując nowoczesne, wielowymiarowe produkty, które upraszczają proces obsługi płatności. Nowa marka Finaro jest tego odzwierciedleniem”.

Informacje o firmie Finaro

Finaro to globalny, działający w wielu krajach dostawca usług płatności, który ułatwia handel międzynarodowy dzięki niezwykle prostym rozwiązaniom z zakresu obsługi płatności. Pełen pasji zespół, wyjątkowe możliwości techniczne, innowacyjne produkty i podejście skoncentrowane na klientach pozwalają firmir uprościć skomplikowane procesy i tworzyć wielowymiarowe rozwiązania, które generują wzrost i umożliwiają klientom bezpieczne prowadzenie działalności. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.finaro.com.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211201005810/pl/.

Źródło: Finaro

KONTAKT:

Jenna Walker

e-mail: jenna@skyparlour.com

tel. 07591 382 856

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.12.2021, 09:12
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ