Newsletter

Customertimes zatrudnia Sergeya Zinina w charakterze globalnego wiceprezesa VP ds. rynku pionowego i konsultingu biznesowego

19.02.2021, 12:38aktualizacja: 19.02.2021, 12:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Customertimes
PR Newswire/Customertimes

NOWY JORK, 19 lutego 2021 r. /PRNewswire/ -- Customertimes ma przyjemność poinformować o zatrudnieniu Sergeya Zinina na stanowisku globalnego wiceprezesa ds. rynku pionowego i konsultingu biznesowego.

Zinin przechodzi do Customertimes ze stanowiska starszego dyrektora ds. konsultingu biznesowego w Salesforce. W Customertimes będzie kreował strategię wejścia na rynek dla kluczowych podmiotów rynku pionowego oraz realizował zadania z obszaru konsultingu biznesowego w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów na doradztwo strategiczne.

„Customertimes oferuje świetne możliwości techniczne w zakresie rozwiązywania złożonych zadań praktycznych - powiedział Zinin. - W najbliższym czasie zajmiemy się oceną naszych relacji z klientami z całego świata, skupiając się na rozwiązywaniu problemów biznesowych, takich jak m.in. wzrost przychodów, zmniejszenie kosztów czy ograniczanie ryzyka”.

„Dysponując ponad 1200 pracownikami na 9 rynkach w 63 krajach, jesteśmy znani z realizacji niemożliwych zadań każdego dnia. Nadszedł czas na wykorzystanie tej wiedzy branżowej, połączenie jej z naszym rozległym doświadczeniem praktycznym i innowacjami w dziedzinie niezależnych dostawców oprogramowania (ISV) i dostarczenie bardziej precyzyjnych rozwiązań biznesowych”.

„Bardzo się cieszymy z dołączenia Sergeya do naszego zespołu - powiedział Roman Khudyakov, dyrektor techniczny w Customertimes. - Dzięki wyjątkowemu połączeniu strategicznej wizji i wiedzy konsultingowej jest on idealnym kandydatem na to stanowisko. Świetnie się spisał podczas pracy w Salesforce i mamy nadzieję wykorzystać jego rozległą wiedzę w działaniach na rzecz naszych klientów”.

Zinin cieszy się z perspektywy dołączenia do rosnącego grona ekspertów wchodzących w skład zespołu Customertimes.

„Wielu doradców mówi przedsiębiorstwom, co powinni zrobić, ale bardzo mała część tych rad bazuje na praktycznej wiedzy, która pozwala zamienić >>co<< i >>dlaczego<< w >>jak<< - stwierdził. - Bardzo się cieszę, że będę mógł przyczynić się do tworzenia wyjątkowego podejścia do szukania odpowiedzi na te istotne pytania w celu szybszej realizacji swoich założeń przez naszych klientów”.

Materiały dodatkowe

· Profil Customertimes na portalu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/customertimes/

· Profil Customertimes na portalu Twitter: https://twitter.com/customertimes

Customertimes

Customertimes Corp. to globalna firma konsultingowa, której działalność skupia się na ułatwianiu klientom korzystania z technologii informatycznych. Mając na swoim koncie przeszło 4 tys. zrealizowanych projektów i ponad tysiąc wysoko wykwalifikowanych ekspertów, firma tworzy rozwiązania pomagające klientom przejść transformację biznesową i osiągnąć maksymalny zwrot ze swoich inwestycji technologicznych. Customertimes Corp. jest jednym z pierwszych podmiotów zajmujących się konsultingiem i wdrażaniem rozwiązań Salesforce w Europie Wschodniej. Firma aktualnie ma siedzibę w Nowym Jorku, a jej oddziały znajdują się w Londynie, Paryżu, Toronto, Kijowie, Mińsku, Rydze i Moskwie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.customertimes.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1440695/Sergey_Press_Release.jpg  

Źródło: Customertimes

KONTAKT:

Val Tika

Customertimes

tel. 563.212.2951

e-mail: val.tika@customertimes.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.02.2021, 12:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ