Newsletter

Cztery filary strategii Banku Pekao: klient, wzrost, efektywność i odpowiedzialność

29.04.2021, 08:00aktualizacja: 29.04.2021, 08:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PAP - kadr z filmu
Fot. PAP - kadr z filmu
Na nową strategię Banku Pekao S.A. pod nazwą „Odpowiedzialny bank. Nowoczesne bankowanie” rozpisaną na lata 2021-2024 składają się cztery filary: klient, wzrost, efektywność i odpowiedzialność. O najważniejszych elementach każdego z nich opowiada wiceprezes Banku Pekao Marcin Gadomski.

W pierwszym filarze strategii chodzi o skoncentrowanie wszystkich działań wokół potrzeb klienta. Pekao liczy na skokowy wzrost satysfakcji klientów. Wiąże się z tym budowanie cyfrowych usług do obsługi bez konieczności wizyty klienta w placówce oraz wzrost wykorzystania zaawansowanej analityki, aby lepiej dopasować ofertę.

Marcin Gadomski podkreśla, że w przypadku filaru wzrost ważnym zadaniem i wyzwaniem dla banku jest zmiana demografii bazy klientów i wyjście jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom młodych. Nowa strategia zakłada pozyskanie do 2024 roku około 600 tys. nowych klientów poniżej 26. roku życia.

Trzeci filar strategii Banku Pekao zakłada przede wszystkim automatyzację procesów wewnątrz banku. A na ostatni filar składa się ostrożne i odpowiedzialne zarządzanie ryzykiem, kontynuacja wspierania zrównoważonego rozwoju gospodarki, ochrona środowiska, a także zapewnienie ładu korporacyjnego.

Bank Pekao zamierza utrzymać pozycję lidera bankowości korporacyjnej. Jednocześnie strategia na lata 2021-2024 zakłada umocnienie pozycji w obszarze bankowości inwestycyjnej i rozwój bankowości międzynarodowej. Instytucja zamierza też brać aktywny udział w dystrybucji programów unijnych oraz rządowych.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 29.04.2021, 08:00
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ