Newsletter

Cztery strony miasta - technologia smart city

17.03.2015, 12:00aktualizacja: 17.03.2015, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Białystok
Białystok
"Co roku w Cannes, podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości, samorządy zwracają uwagę na atrakcyjne lokalizacje i możliwość zainwestowania w Polsce. Premiera zdjęć ukośnych nieprzypadkowo zbiegła się z tym wydarzeniem. To produkt dla nowoczesnych miast, które wiedzą jak i mają czym przekonać inwestorów do swojej oferty. Dynamiczna mapa podkreśla atrakcyjność lokalizacji danego obiektu przedstawiając widoki z kilku stron jednocześnie. Wizerunkowo to możliwie najlepszy sposób na wyróżnienie się miasta w Internecie i podczas takich targów" - dodaje Witold Kuźnicki odpowiedzialny w MGGP Aero za rynek administracji samorządowej.

MGGP Aero udostępnia technologię publikacji zdjęć ukośnych w Internecie - www.ukosne.pl. Pierwszymi miastami, które można obejrzeć w tak atrakcyjny sposób są: Poznań, Gliwice, Białystok i Lublin. W przygotowaniu kolejne lokalizacje.

Zdjęcia ukośne wykonywane są dla każdego z czterech podstawowych kierunków. Oprócz widoku pionowego z góry, możliwe jest oglądanie tego samego obiektu na kilku zdjęciach jednocześnie. Wcześniej bowiem całe miasto sfotografowane jest z każdej strony pod kątem około 45°. Przyjazny interfejs, łatwość obsługi, narzędzia wyszukiwania czy wykonywanie pomiarów (długości, powierzchni a nawet wysokości) to tylko kilka z podstawowych funkcjonalności dostępnych w środowisku przeglądarki internetowej.

Aplikacja działa w technologii szybkich kafelków - TMS (tile map service) bez konieczności instalowania dodatkowych wtyczek. Autorzy twierdzą, że wydajność serwisu, łatwość obsługi i przede wszystkim atrakcyjna treść zdjęć ukośnych sprawią, że taka mapa będzie najchętniej wybieranym narzędziem promocji piękna polskich miast.

"Bardzo nam zależy, żeby pokazywać polskie miasta w sposób nowoczesny. Zwracać uwagę na architekturę i urbanistykę, design i nowatorskie rozwiązania oraz kreatywnych, pełnych pomysłów i zaangażowanych mieszkańców. Osią promocji każdego miasta powinna być przede wszystkim świetna mapa i interaktywność prezentacji zarówno oferty inwestycyjnej, jak i szerszego kontekstu dla każdej lokalizacji" - przekonuje Witold Kuźnicki z MGGP Aero.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.03.2015, 12:00
Źródło informacji MGGP Aero
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ