Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Shenyang, Chiny, 12 lipca 2018 r. /PRNewswire/ - Pod koniec czerwca tego roku Izba Handlowa Chin opublikowała listę czołowej 100 detalistów w Chinach w roku 2017. Firma Dashang Group znalazła się w czołowej trójce, tuż za Tmall i JD. Jako największy dom towarowy w północnej części Chin, firma Dashang Group uruchomiła aplikację zakupów cyfrowych Tiangou Net, której celem jest ułatwienie kupowania w sieci.
Aplikacja ułatwia na przykład znalezienie wolnego miejsca parkingowego na zakupach w wielu miastach w północnych Chinach. Ponadto, jeżeli użytkownikom nie odpowiada cena danego ubrania, mogą przesłać zdjęcia do aplikacji, która w przyszłości może wyświetlić ofertę zniżkową na dany produkt. Pracownicy sklepów będą dzięki aplikacji w stanie robić zdjęcia i nagrywać wideo ciekawych wydarzeń i produktów w sklepie, dzięki czemu klienci nie przeoczą ulubionych ubrań. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji w aplikacji możliwe jest także komunikowanie się z komputerowym przewodnikiem zakupowym w domu towarowym, który prezentuje wszystkie poszukiwane informacje.
Firma Dashang Group ma ponad 400 sklepów i domów towarowych w ponad 80 dużych i średnich miastach w ponad 15 prowincjach. Aplikacja Tiangou Net prowadzi do transformacji tradycyjnych domów towarowych w sklepy przyszłości. W latach 2014 do 2017 Tiangou Net udało się zrealizować transakcje na łączną kwotę 30 miliardów juanów obejmujące ponad 10 milionów użytkowników, przez co Tiangou Net jest jedną z czołowych platform e-handlu w Chinach.
W pierwszej połowie 2018 r. Tiangou Net charakteryzował dalszy szybki rozwój, a aplikacja umożliwiła realizację transakcji na łączną kwotę 20 miliardów juanów, spośród których 2,5 miliarda juanów wpłacono bezpośrednio przez Tiangou Net.
W przeciwieństwie do Tmall i JD Tiangou Net dąży do promowania głębokiej integracji tradycyjnej branży zakupów żywieniowych i internetu. Misją Tiangou Net jest umożliwienie dziesiątkom tysięcy domów towarowych w Chinach stanie się sklepami przyszłości. Dążenia te spotkały się z uznaniem ze strony ministra handlu Republiki Chin.
Liu Sijun, prezes Dashang Group, potwierdził, że Dashang Group i Tiangou Net dokonają transformacji tradycyjnego biznesu i przyspieszą rewolucję sklepów przez budowę spójnej platformy cyfrowej i inteligentnego e-handlu i promocję innowacji technologicznych w ekosystemie dużych danych.
Założona w 1995 r. firma Dashang Group zawsze kierowała się przekonaniem, że jej „produkty muszą być najlepsze". Przekonanie to prowadzi Dashang Group do wyszukiwania najlepszych produktów na całym świecie i podejmowania prób sprowadzania ich na ogromny rynek Chiński i tym samym zapewniania dostępu do nich milionom chińskich konsumentów. Firma Dashang Group już sprowadziła na krajowy rynek Wagyu z Australii, Black Augus, wiśnie i jabłka z Tasmanii, francuskie wina z Chateau Largo i piwo z Niemiec.
Przewodniczący rady spółki Niu Gang podkreślił, że Dashang Group ma nadzieję na to, że firmie uda się sprowadzić więcej wysokiej jakości produktów do Chin w przyszłości, a także zapewnić lepsze i wygodniejsze usługi na potrzeby chińskich konsumentów.
Źródło: Dashang Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.07.2018, 18:26 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |