Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak obecnie wygląda kwestia angażowania się kobiet w biznes, inwestowanie, zakładanie własnych firm? Jak docierać do nich z edukacją i przekonywać do podejmowania działań inwestycyjnych?
Z naszymi gośćmi zastanowiliśmy się, na ile obecne wzorce kulturowe wpływają na decyzje kobiet w zakresie działalności biznesowej czy odgrywania większej roli zawodowej. Czy stowarzyszenia branżowe i organizacje rządowe dostrzegają potrzebę działań na rzecz większej aktywizacji kobiet w finansach i jakie mogą to być inicjatywy? Jakie są doświadczenia płynące z takich działań?
Na pytania odpowiedzieli zaproszeni goście:
- Izabela Olszewska, członek zarządu Giełdy Papierów Wartościowych,
- Ewa Kumorek-Fedor, prezes Klubu Inwestorek Indywidualnych,
- Małgorzata Rusewicz, prezes Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami,
- Grzegorz Łętocha, członek zarządu Nationale-Nederlanden PTE.
Debata zainaugurowała projekt edukacyjny „Strefa Wiedzy Inwestycyjnej”, w ramach którego odbędą się spotkania poszerzające wiedzę kobiet z zakresu podstaw inwestowania na rynkach finansowych, finansów osobistych, prowadzenia biznesu. Wydarzenia skierowane są do wszystkich kobiet, które chcą czerpać wiedzę z doświadczenia praktyków biznesu, inwestorów, ekonomistów.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 02.03.2022, 09:36 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |