Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Przy okazji debiutuje nowa wersja S-Design i Sport. Ta ostatnia przygotowana we współpracy z marką Mopar, przeznaczona dla młodych i dynamicznych klientów poszukujących samochodu, który wyróżnia się charakterem i sportowym stylem. Dwie nowe wersje uzupełniają gamę, która obejmuje już wersje Mirror i Street. Pierwsza jest przeznaczona dla rodzin, dla których szczególnie ważna jest łączność ze światem, natomiast druga jest idealna dla młodych kierowców, ponieważ oferuje połączenie wyjątkowego stylu z przestronnością i wygodą, zapewniając również atrakcyjne wyposażenie w przystępnej cenie.
Gama Tipo jest liderem w swoim segmencie we Włoszech i znajduje się w pierwszej dziesiątce w siedmiu innych krajach europejskich: około 70% wszystkich samochodów Tipo jest sprzedawanych poza granicami Włoch. Tipo to model światowy, który reprezentuje najważniejsze koncepcje charakterystyczne dla marki Fiat: funkcjonalność, prostotę i styl. W 2017 roku samochód z seryjnej produkcji odbył „podróż dookoła świata", w 133 dni przebył 41 000 km w 400 godzin, bez konieczności specjalnych napraw, przemierzając 22 kraje i 122 miasta i zawsze wzbudzając ciekawość i uznanie publiczności.
Tipo S-Design i Tipo Sport: łączą wyróżniający się charakter i sportowy styl
Powstały na bazie nowej wersji S-Design, Fiat Tipo Sport wyróżnia się sportowym charakterem. Liczne specjalne i ekskluzywne elementy designu podkreślą jego dynamiczny styl. Wersja Sport jest dostępna wyłącznie w nadwoziu hatchback, zmieniając S-Design w nową, topową wersję w gamie, rozpoznawalną natychmiast dzięki nowym sportowym zderzakom przednim i tylnym, zewnętrznym bocznym spoilerom oraz nowym oprawom świateł przeciwmgielnych. Dyfuzor tylny oraz spojler na dachu dodatkowo przywodzą na myśl świat sportu i uzupełniają dynamiczny wygląd tej nowej wersji.
Nowa odsłona wersji S-Design, dzięki odnowionej stylistyce zarówno w zakresie nadwozia, jak i wnętrza, ma teraz jeszcze silniejszy charakter. Do najważniejszych nowości należy z pewnością nowy, robiący wrażenie czerwony kolor nadwozia (Rosso Passione) połączony z kontrastującym czarnym dachem (opcja na zamówienie), uzupełniający aktualne kolory, do których należą szary Grigio Metropoli, czarny Nero Cinema, biały Bianco Gelato i szary Grigio Colosseo.
Sportowy wygląd nadwozia jest podkreślony przez szeroki grill z czarnym błyszczącym wykończeniem rozszerzający się poziomo i przebiegający przez cały przód, nadając większej wyrazistości reflektorom przednim, które opcjonalnie mogą być wyposażone w technologię Bi-Xenon, zapewniającą doświetlenie lepsze o 30% w stosunku do standardowej wersji. Czarne błyszczące elementy kolorystyczne pojawiają się na dynamicznych wlotach powietrza i obudowie lusterek bocznych. Niezwykłą dynamikę nadają nowe 18" obręcze kół ze stopów lekkich z diamentowym wykończeniem; wyposażenie uzupełniają tylne szyby przyciemniane.
Wnętrze ma bardziej sportowy charakter, dzięki ekskluzywnym akcentom Total Black, które doskonale pasują do foteli pokrytych materiałowo-skórzaną tapicerką w eleganckim wykończeniu oraz kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów obszyte skórą ekologiczną.
Oprócz nowości estetycznych, nowe wersje Tipo Sport i S-Design zostały odświeżone również, jeśli chodzi o gamę silników, która została poszerzona o silnik benzynowy 1.4 o mocy 95 KM i silnik 1.3 Multijet o mocy 95 KM, które dołączają do aktualnych jednostek napędowych 1.4 T-Jet o mocy 120 KM i 1.6 Multijet o mocy 120 KM, ta ostatnia współpracuje z automatyczną skrzynią biegów DCT. Obie wersje mają w standardzie system UconnectTM 7” HD LIVE z dotykowym wyświetlaczem z integracją systemu Apple CarPlay lub Android AutoTM.
Android Auto, Google Play i Google Maps to zastrzeżone znaki towarowe Google Inc.
Apple CarPlay to zastrzeżony znak towarowy Apple Inc.
Fiat Tipo Street i Tipo Mirror: styl i technologia za przystępną cenę
Tipo w wersji Street skierowany jest do młodszej grupy klientów, którzy poszukują w samochodzie dynamiki, stylu za przystępna cenę. W nowej wersji Street pojawiają się dodatkowo nowe, aluminiowe 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich w czarnym, błyszczącym kolorze, przyciemniane tylne szyby, ciemne, kontrastowe elementy wykończeniowe, jak: obudowy lusterek zewnętrznych, osłona chłodnicy oraz zewnętrzne i wewnętrzne klamki drzwi. Śmiałe „spojrzenie” reflektorów LED z funkcją świateł do jazdy dziennej DRL oraz specjalny znaczek podkreślają „uliczny" charakter tej wersji. Wszystkie elementy wchodzące w skład pakietu estetycznego pozwalają wydobyć zrównoważone kształty włoskiego designu, gwarantując wyrazisty charakter, styl i jednocześnie bezkompromisową funkcjonalność: w każdej swojej odsłonie Tipo jest przytulne i praktyczne, a w wersji Street jest teraz również dynamiczne. Atrakcyjny styl, przestronność i komfort kompaktowego sedana z najwyższego segmentu łączą się więc z przystępną i niewygórowaną ceną.
Wersja Mirror stanowi doskonałe połączenie technologii i stylu gamy Tipo, dzięki specjalnemu wyposażeniu i wyjątkowym zestawieniom kolorystycznym. W standardzie oferuje system UconnectTM 7" HD LIVE z wyświetlaczem dotykowym, który może zostać zintegrowany z system Apple CarPlay lub AndroidTM. Tipo Mirror debiutuje również w nowym, niepowtarzalnym niebieskim kolorze Venezia, który dostępny jest opcjonalnie i wyróżnia się wyszukanymi chromowanymi detalami, jak: klamki zewnętrzne drzwi, obramowania okien, dolny profil osłony chłodnicy, ramki świateł przeciwmgielnych oraz obudowy lusterek. Całości stylowego sznytu dodaje specjalny znaczek „Mirror" na słupku oraz diamentowane, 16-calowe obręcze z metali lekkich.
Nowa kampania komunikacyjna
Z okazji wprowadzenia na rynek nowej gamy Tipo, marka Fiat stworzyła kampanię komunikacji, emitowaną w TV i radio oraz publikowaną prasie, która krąży wokół koncepcji, że „nie zawsze za to, co najlepsze, trzeba dużo płacić". Na przykład, w przypadku luksusowego apartamentu w hotelu czy przelotu pierwszą klasą, są tacy, którzy płacą pełną cenę, a i tacy, którym udaje się to zdobyć to samo po obniżonej, atrakcyjnej cenie. Taka sama sytuacja ma miejsce w przypadku nowej gamy Fiata Tipo, która oferuje jeszcze więcej technologii w wersji Tipo Mirror, bardziej sportowy charakter w wersji Tipo Sport i jeszcze lepszy styl w wersji Tipo Street. „Bądźcie gotowi na coś więcej" sugeruje kampania, przedstawiająca sytuacje z realnego życia. W pierwszym przypadku, hotelowy pokój powiększa i robi się bardzo duży, natomiast w drugim, ciasny fotel w samolocie staje się szeroki i komfortowy. Wszystko to z korzyścią dla bohatera obserwowanego przez zdumione oczy tych, którzy nie mogli skorzystać z tego samego przywileju.
Kampania została stworzona przez agencję Leo Burnett, wyreżyserowana przez Federico Brugię i wyprodukowana przez dom mediowy Starcom.
Nowe wersje Fiata Tipo S-Design i Sport będą dostępne w Polsce od połowy marca 2019. Zamówienia na nową gamę Fiata Tipo obejmujące nowe wersje S-Design i Sport już od 20 lutego br. Zapraszamy do autoryzowanych Salonów Fiata!
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.02.2019, 12:16 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE