Newsletter

Decathlon wraz z Przelewy24 umożliwia płatność BLIK w interaktywnych kioskach

10.12.2018, 12:25aktualizacja: 10.12.2018, 12:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Interaktywny kiosk Decathlon
Interaktywny kiosk Decathlon
Interaktywne kioski wolnostojące umieszczone w ekspozycji dostępne w sklepach stacjonarnych Decathlon zyskały nową funkcję. Oprócz zapoznania się z pełną ofertą sklepu i zamówienia produktu, możliwe stało się także jego opłacenie BLIKiem za pośrednictwem operatora Przelewy24.

Interaktywne kioski, wpisujące się w realizowaną przez Decathlon strategię omnichannel, prezentują klientom odwiedzającym sklepy stacjonarne pełną ofertę produktową wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną. Przed rozpoczęciem współpracy z Przelewy24 możliwe było zamówienie towaru z opcją dokonania płatności w sklepowej kasie lub za pobraniem przy odbiorze.

Nowością jest umożliwienie kupującym natychmiastowej finalizacji zakupu i opłacenie zamówienia BLIKiem. Za obsługę transakcji odpowiada operator Przelewy24. Jak mówi dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Jacek Kinecki: „Na dynamicznie rozwijającym się rynku, kluczem do zadowolenia konsumenta jest uczynienie jego przeżycia zakupowego maksymalnie przyjemnym i wygodnym, a świadomość tego zjawiska jest motorem napędowym powstawania nowoczesnych i komfortowych rozwiązań płatniczych. Taki system obsługi płatności online poszerza sklepom Decathlon integrację wielu kanałów sprzedaży oraz wdrażanie przyszłościowych, jak ten, projektów”.

Po wprowadzeniu płatności Przelewy24 w kioskach sklepów Decathlon, kupujący mają możliwość zakupu pełnej oferty sklepu, dokonując płatności przy kiosku, bez potrzeby stania w kolejce do kasy.

Klienci Decathlon, mogą przechodzić proces zakupowy w różnych wymiarach. „Bardzo wierzymy, że przenikanie się kanałów online i offline jest naturalne dla każdego klienta. W dzisiejszym świecie liczy się czas, dostępność produktu, kioski interaktywne są idealną odpowiedzią na to i liczymy, że nasi użytkownicy je polubią” – podkreśla Wojciech Zięba, dyrektor Ecommerce i Omnichannel w Decathlon.

Przedstawienie produktu w salonie, szybki zakup w interaktywnym kiosku, płatność BLIKiem i zintegrowana obsługa posprzedażowa zaczynają stanowić codzienność zakupową tysięcy użytkowników.

Wszystkie działania Decathlon są oparte na wartościach „Sport dla wszystkich, wszystko dla sportu”. Firma i jej pracownicy wierzą, że nie trzeba być sportowcem, aby móc czerpać korzyści z aktywnego trybu życia. Aktywność fizyczna powinna być dostępna dla każdego, niezależenie od ulubionej dyscypliny, czy poziomu zaawansowania. Dlatego co roku otwieranych jest kilka nowych sklepów, a na ich półki trafiają setki nowych produktów.

Decathlon pod swoim dachem posiada już ponad 100 różnych sportów, szeroką gamę własnych marek, a także proponuje różnego rodzaju usługi (serwis rowerowy, narciarski, karta podarunkowa). W Polsce funkcjonują już ponad 53 sklepy, w których pracuje ok. 3500 pracowników.

Przelewy24 od ponad 14 lat współtworzy polską branżę e-commerce, dostarczając największą na rynku liczbę rozwiązań płatniczych. Operator obsługuje zarówno największe jak i małe e-biznesy, oferując partnerom ponad 350 metod płatności, a najwyższy poziom usług zapewniają stale ulepszane rozwiązania informatyczne oraz restrykcyjna polityka bezpieczeństwa.

Kontakt ze strony Przelewy24:

e-mail: marketing@przelewy24.pl

Magdalena Grablewska – Marketing Manager

Iga Mrowińska – Product Manager

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 10.12.2018, 12:25
Źródło informacji Przelewy24
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ