Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przez 10 lat istnienia branża kantorów internetowych bardzo się rozwinęła. Od małych startupów przeszły w nowoczesne firmy, zatrudniające setki pracowników. Obecnie funkcjonuje kilkadziesiąt pozabankowych podmiotów, które, według szacunków Currency One, generują obroty na poziomie 40-45 mld zł rocznie. E-kantory nie oferują już tylko samej wymiany walut.
„Internetowe kantory wychodzą naprzeciw klientom i rozwijają się, wprowadzają nowe funkcjonalności. W naszym serwisie w ciągu ostatnich lat uruchomiliśmy większą liczbę możliwych do wymiany walut, wprowadziliśmy przelewy zagraniczne, wygodne metody wpłat szybkim przelewem, QR kodem, autozatwierdzanie transakcji, alerty walutowe - wylicza Magdalena Jasnoch, kierownik marketingu i PR InternetowyKantor.pl. - Z okazji urodzin uruchamiamy kolejną nowość - możliwość akceptacji kursu przed wpłatą. To opcja bardzo ważna dla klientów, by kurs nie zaskoczył ich podczas transakcji wymiany”.
To nie koniec zmian, jakie serwis zapowiedział na urodziny. Zmienia także swój logotyp, wprowadza nowy symbol oraz odświeża szatę graficzną. Strona InternetowyKantor.pl zyska lekkość i lepszą nawigację.
Z okazji 10-lecia powstała także Dekada Wiedzy pracowników InternetowyKantor.pl. To specjalna strona, na której dzielą się oni swoją wiedzą w artykułach eksperckich z różnych dziedzin: ekonomii, finansów, marketingu. Do projektu zaproszono także znanych blogerów i youtuberów. Doradca TV, Adam Haertle (ZaufanaTrzeciaStrona.pl), Oszczędnicka oraz Paweł Tkaczyk specjalnie na 10-lecie InternetowyKantor.pl przygotowali poradniki w formie wideo i artykułów. Platforma dostępna jest dla wszystkich pod linkiem: https://internetowykantor.pl/dekada-wiedzy/.
Podczas celebracji urodzin serwisu nie zabraknie także promocji dla nowych klientów, którzy za wymianę walut otrzymają bon na zakupy w serwisie allegro.pl, jak również urodzinowego konkursu na Facebooku z atrakcyjnymi, finansowymi nagrodami.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.04.2020, 13:27 |
Źródło informacji | Currency One |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Chapter Zero Poland wskazuje, jak budować konkurencyjność polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju PAP
Raport „Budowanie konkurencyjności polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju. Strategiczne znaczenie danych w procesie transformacji”, przygotowany przez Chapter Zero Poland inicjatywę Forum Odpowiedzialnego Biznesu - i SGH wskazuje uczestnikom rynku, m.in. przedsiębiorcom i samorządowcom konkretne rekomendacje dotyczące zielonej transformacji.- 08.10.2025, 14:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ROP i system kaucyjny - rekomendacje ekspertów z obszaru świadomości ekologicznej i recyklingu
Sprawiedliwe zasady, włączenie szkła i wyrównanie poziomów zbiórki - to główne wnioski z publikacji „System bez wykluczeń. Na drodze do sprawiedliwej i efektywnej legislacji systemu kaucyjnego i ROP”, zaprezentowanej dziś w trakcie spotkania branży, mediów i przedstawicieli rządu w Centrum Prasowym PAP. W spotkaniu wzięła udział wiceminister Anita Sowińska z resortu Klimatu i Środowiska.- 08.10.2025, 14:48
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-UNIA
-
Image
MAK Re na EKF Ubezpieczenia: luka ubezpieczeniowa to miliardowe straty dla całego społeczeństwa PAP
„Na tym kongresie wielokrotnie wybrzmiał fakt, że luka ubezpieczeniowa to nie jest tylko brak konkretnej polisy czy podpisanej umowy. Są to miliardy złotych strat, które później muszą być pokryte przez społeczeństwo i samorządy. Aby zagospodarować tę lukę, nasz sektor musi skoncentrować się na rozszerzaniu świadomości ubezpieczeniowej i stałym pokazaniu klientom, że oferowane zabezpieczenia oznaczają realne wparcie oraz korzyści” - wyjaśnia Ewa Siniarska-Parkot, członek zarządu MAK Ubezpieczenia, prezes zarządu MAK Re.- 08.10.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ