Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SANTA CLARA -- (BUSINESS WIRE) – Firma Digitate, wiodący dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw opartego na SaaS wspierającego operacje IT i operacje biznesowe, ogłosiła dziś strategiczne partnerstwo z firmą Toshiba Global Commerce Solutions (Toshiba), światowym liderem rynku technologii elektronicznych punktów sprzedaży, aby dostarczać sprzedawcom detalicznym w całej Europie usługi wsparcia dla sklepów nowej generacji, wykorzystując platformę ignio™ AIOps firmy Digitate.
Partnerstwo zapewni klientom Toshiba Global Commerce Solutions dostęp do opartego na sztucznej inteligencji, wiodącego w swojej klasie wsparcia w pełnym środowisku sklepów detalicznych obsługiwanych przez wielu dostawców. Zapewni również niezawodne działanie krytycznych funkcji biznesowych klientów poprzez automatyczne oznaczanie i diagnozowanie problemów, proaktywne ich rozwiązywanie, a także pomoc w ich przewidywaniu i zapobieganiu.
„Strategiczne partnerstwo firmy Digitate z Toshiba Global Commerce Solutions zapewnia szkielet technologiczny dla oferty usług połączonych, przekształcając centrum zarządzania i usprawniając świadczenie usług dla klientów detalicznych - powiedziała Ritu Dubey, globalny dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju rynku w Digitate. - Naszym celem jest połączenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań opartych na ignio™, aby przyspieszyć autonomiczne procesy przedsiębiorstw detalicznych klientów, jednocześnie pomagając firmie Toshiba Global Commerce Solutions zbudować solidne podstawy dla przyszłych innowacji i rozwoju”.
W kwietniu 2023 r. firma Digitate wdrożyła rozwiązanie ignio™ w Toshiba Global Commerce Solutions w zaledwie 21 dni - to rekordowa szybkość wdrożenia ignio™, co pokazuje, że klienci Toshiba Global Commerce Solutions w całej Europie mogą oczekiwać korzyści, wybierając inteligentne usługi połączone.
„Dzięki naszej współpracy z Digitate byliśmy w stanie dokonać znaczącej zmiany pod względem możliwości usług oferowanych naszym klientom. Technologie ignio™ AIOps umożliwiają nam ciągłe wprowadzanie innowacji na konkurencyjnym rynku usług sklepowych - powiedziała Margriet van Schaik, wiceprezes ds. usług w Toshiba Global Commerce Solutions w Europie. - Rozszerzenie oferty usług połączonych tak, aby uwzględniała złożoność sklepów detalicznych i technologie wdrażane przez sprzedawców detalicznych w zakresie wykraczającym poza własne rozwiązania firmy Toshiba, zmienia model obsługi technicznej sprzedawców detalicznych z modelu reaktywnego na model predykcyjny oparty na sztucznej inteligencji. A pomoc sprzedawcom detalicznym w spełnianiu oczekiwań ich klientów jest czymś, o co proszą każdego dnia”.
Ponadto Jules Harms, dyrektor ds. usług profesjonalnych w Toshiba Global Commerce Solutions w Europie, dodał: „Gromadząc informacje z urządzeń i aplikacji, a następnie wykorzystując analitykę ignio™ opartą na sztucznej inteligencji, aby zrozumieć wzorce awarii komponentów i procesów oprogramowania, sprzedawcy detaliczni mogą proaktywnie usuwać problemy, zanim spowodują one zakłócenia w działaniu sklepów detalicznych. A efekt domina w postaci zmniejszenia emisji dwutlenku węgla dzięki mniejszej liczbie fizycznych wizyt inżynierów w sklepach to dobra wiadomość dla planety oraz świadomych ekologicznie sprzedawców detalicznych i konsumentów”.
Informacje o firmie Toshiba Global Commerce Solutions
Toshiba Global Commerce Solutions wspiera rozwój handlu detalicznego dzięki dynamicznemu ekosystemowi inteligentniejszych, bardziej elastycznych rozwiązań i usług, które umożliwiają sprzedawcom detalicznym elastyczną ewolucję wraz z pokoleniami konsumentów i dostosowanie się do warunków rynkowych. Wspierani przez globalną organizację oddanych pracowników i partnerów, sprzedawcy detaliczni zyskują większą widoczność i kontrolę nad operacjami, jednocześnie korzystając z elastyczności w budowaniu, skalowaniu i przekształcaniu doświadczeń handlowych, które przewidują i zaspokajają stale zmieniające się potrzeby konsumentów. Odwiedź stronę commerce.toshiba.com i dołącz do nas na X, znanym wcześniej pod nazwą Twitter, LinkedIn, Instagramie i YouTube, aby dowiedzieć się więcej.
Informacje o firmie Digitate
Firma Digitate jest wiodącym dostawcą oprogramowania zwiększającym zwinność, pewność i odporność operacji IT i biznesowych. Flagowy produkt Digitate - ignio™ - to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie AIOps, które zmienia krajobraz biznesowy przedsiębiorstwa dzięki unikalnemu podejściu zamkniętej pętli. Łączy ono w sobie kontekst, analizy i inteligentną automatyzację w celu autonomicznego rozwiązywania problemów i zapobiegania im. Nasi klienci reprezentują wiele branż, w tym globalne przedsiębiorstwa, które są liderami i innowatorami. Aby na bieżąco śledzić aktualności dotyczące ignio™ i dowiedzieć się, w jaki sposób nasi klienci na całym świecie skorzystali z naszych innowacyjnych rozwiązań, odwiedź nas na stronie www.digitate.com i obserwuj Digitate na X i LinkedIn.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230918635250/pl/
Źródło: Digitate
KONTAKT:
Roy Heuwer
e-mail: digitate@progresscommunications.eu
Progress Communications for Digitate
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.09.2023, 09:21 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |