Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Trzy kategorie Nagrody Polskiej Rady Biznesu
Już tylko do 20 stycznia trwa zbieranie nominacji do Nagrody Polskiej Rady Biznesu. Najważniejsze polskie wyróżnienie biznesowe przyznawane jest w trzech kategoriach: SUKCES – za zrealizowanie spektakularnego projektu biznesowego, który wywarł trwały wpływ na polski rynek, WIZJA I INNOWACJE – za zastosowanie nowej, odważnej, niestandardowej i niekonwencjonalnej koncepcji lub nowej idei biznesowej, w kategorii DZIAŁALNOŚĆ SPOŁECZNA – za działalność społeczną i filantropijną, której celem jest pomoc osobom i środowiskom szczególnie potrzebującym. Na stronie formularz.nagrodaprb.pl można zgłaszać kandydatury przedsiębiorców, menedżerów, naukowców, społeczników, ludzi związanych ze startupami i innowacyjnymi projektami.
„Szukamy ludzi z pozytywną energią. Ludzi, którzy patrzą w przyszłość. Przedsiębiorców, wizjonerów, filantropów. Ludzi, z których możemy być dumni i z których każdy może czerpać dobry przykład, którzy inspirują i skłaniają do działania, do odnoszenia sukcesów – tych dużych na miarę zjednoczonej Europy i tych małych, kształtujących lokalne społeczności.” – mówi Wojciech Kostrzewa Przewodniczący Kapituły Nagrody PRB oraz wiceprezes PRB.
Kto może nominować? Kogo można nominować?
Do Nagrody PRB nominację może zgłosić każdy. Jedna osoba może zgłosić po jednej kandydaturze w każdej z kategorii. Proces zgłoszenia nominacji jest bardzo prosty. Wystarczy wejść na stronę formularz.nagrodaprb.pl i wypełnić formularz. W formularzu umieszczamy tylko podstawowe informacje o osobie, którą chcemy nominować, jak reprezentowaną firmę bądź organizację czy adres email.
To już ostatnia chwila. Nominacje tylko do 20 stycznia
Ze zgłoszeniami do Nagrody PRB trzeba się jednak spieszyć, bo termin przyjmowania zgłoszeń mija 20 stycznia. Po tej dacie nominacje nie będą przyjmowane. Dlatego nie należy czekać do ostatniej chwili.
Kandydaturę można zgłosić wchodząc na formularz.nagrodaprb.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 15.01.2019, 10:26 |
| Źródło informacji | Polska Rada Biznesu |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Przed bankami najlepszy czas na współpracę z przedsiębiorstwami PAP
Nadchodzi najlepszy czas na współpracę pomiędzy bankami i instytucjami finansowymi a przedsiębiorstwami, bo pieniądz robi się coraz tańszy, a rozwój technologiczny i gospodarka przyspieszają - powiedział Jan Krzysztof Bielecki, przewodniczący Rady Programowej Europejskiego Kongresu Finansowego podczas 11. edycji Kongresu Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej (KBKiI), odbywającego się na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.- 14.11.2025, 10:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Polska stała się 20. największą gospodarką świata dzięki inwestycjom PAP
Polska gospodarka weszła do elitarnego klubu 20 największych gospodarek świata i ważne jest, żebyśmy dalej się rozwijali. Do tego rozwoju potrzebny jest kapitał, w którego zapewnianiu ogromną rolę pełni sektor bankowy i giełda papierów wartościowych - powiedział Tomasz Bardziłowski, prezes zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podczas 11. Kongresu Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej (KBKiI), odbywającego się na warszawskiej GPW.- 14.11.2025, 10:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Kampania „Bezpieczne Złotówki” dotarła już do blisko 20 milionów Polaków. Edukuje, jak chronić pieniądze w sieci
Ponad 20 milionów odbiorców, setki materiałów edukacyjnych, współpraca z kluczowymi instytucjami państwowymi i finansowymi - to efekty kampanii „Bezpieczne Złotówki” prowadzonej przez Fundację THINK! ze środków Funduszu Edukacji Finansowej, którego dysponentem jest Minister Finansów i Gospodarki. Celem akcji jest podniesienie świadomości mieszkańców Polski nt. cyberbezpieczeństwa finansowego - tak, by każdy potrafił rozpoznać zagrożenie, chronić swoje dane i podejmować bezpieczne decyzje finansowe w internecie.- 14.11.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy „THINK”!
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ