Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DŻAKARTA (Indonezja), 24 lipca 2025 r. /PRNewswire/ - 23 lipca podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Dżakarcie odbyła się efektowna zagraniczna premiera marki LEPAS, która została wprowadzona na rynek w Chinach w kwietniu tego roku przez Chery Group w ramach strategii internacjonalizacji.
Marka LEPAS przyciągnęła uwagę swoją filozofią „COLORFUL LIFE, MASTERFUL DRIVE” (kolorowe życie, mistrzowska jazda), prezentując żywe projekty stoisk, stylistykę inspirowaną lampartem i wciągające interakcje. Pełna gama produktów zadebiutowała w wielkim stylu: L8 dla osób poszukujących eleganckiego stylu życia, L6 jako mobilna stacja robocza dla twórców oraz L4 dla wyrafinowanych młodych kierowców. Ten debiut, uosabiający elegancką mobilność, stał się główną atrakcją.
Zhong Wei, zastępca dyrektora generalnego LEPAS, zwrócił uwagę, że młodzi elitarni mieszkańcy miast poszukują samochodów, które odpowiadają ich estetyce i stylowi życia, a nie tylko specyfikacji technicznej. LEPAS, stworzony dla „mistrzów wyrafinowanego życia”, łączy technologię i ciepło w ramach swojej filozofii marki, by na nowo zdefiniować mobilność. Dla LEPAS mistrzostwo odzwierciedla podejście do życia: samochody przedłużają życie, a wyrafinowane życie jest dla wszystkich, którzy dążą do lepszego jutra.
L8, flagowy model, jest ucieleśnieniem tej wizji. Dzięki stylistyce inspirowanej lampartem - aerodynamicznym kształtom, reflektorom z pionowymi źrenicami i zaokrąglonej osłonie chłodnicy - łączy w sobie moc i elegancję. Współpraca z Miss Universe pogłębia jego wyrafinowaną narrację.
Skupiając się na komforcie, przestronne wnętrze i przyjazny dla użytkownika kokpit modelu L8 tworzą „wyrafinowaną trzecią przestrzeń”, dostosowaną do pracy lub relaksu. Zaawansowana platforma All-Scenario Super Platform radzi sobie zarówno na drogach miejskich, jak i wiejskich, a ultrawydajny system hybrydowy Chery zapewnia wysoką wydajność, niskie zużycie paliwa i duży zasięg, uosabiając wartość technologiczną.
Dzięki 22-letniemu doświadczeniu firmy Chery w eksporcie chińskich samochodów osobowych oraz zaufaniu 5 milionów użytkowników, LEPAS przyspiesza proces globalizacji. Zhong Wei planuje ekspansję na rynki Europy, Azji Południowo-Wschodniej, Ameryki Północnej i Bliskiego Wschodu w perspektywie trzech lat. „LEPAS dąży do współtworzenia nowej epoki wyrafinowanego stylu życia, dodając koloru światu” - powiedział.
Grupa Chery
Grupa Chery jest wiodącą marką motoryzacyjną w Chinach. Jej spółka zależna, Chery Automobile, założona w 1997 roku, jest jedną z pierwszych chińskich marek własnych, które przekroczyły 1 milion, 3 miliony i 5 milionów sprzedanych pojazdów. Obecnie Grupa Chery jest zdywersyfikowaną grupą przedsiębiorstw, której podstawową działalnością jest przemysł motoryzacyjny. Jej działalność obejmuje 120 krajów i regionów na całym świecie. Od 22 lat zajmuje pierwsze miejsce wśród chińskich marek pod względem eksportu samochodów osobowych, z ponad 5 milionami użytkowników poza granicami kraju.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2737385/1.jpg
Źródło: Chery Group
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.07.2025, 16:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |