Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Business Wire/Mary Kay Inc.](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2025-02/1_12.jpg?itok=gxwFWPnD)
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Z myślą o wsparciu przyszłego rozwoju kultowa marka kosmetyczna adresowana do przedsiębiorczych kobiet Mary Kay Inc. poinformowała dzisiaj, że dr Lucy Gildea obejmie stanowisko dyrektorki ds. marki i działalności naukowej firmy.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250206860331/pl/
Gildea i jej nowy przekrojowy zespół będą odpowiadać za opracowanie nowego modelu działalności, który przyczyni się do rozwoju marki Mary Kay na całym świecie, oraz inicjatyw naukowych, które zapewnią nie tylko rozwój, ale również lojalność klientów na ponad 40 rynkach. W ramach nowej roli Gildea będzie kształtować solidny wizerunek marki oraz spójną strategię na wszystkich platformach i we wszystkich zakątkach świata w oparciu o imponujące portfolio produktów wychodzących naprzeciw nieustannie zmieniającym się potrzebom konsumentek i konsumentów. Gildea wraz z zespołem zadba o budowanie zaangażowania wobec marki za pomocą strategii sprzyjających zaangażowaniu, wykorzystując potencjał przedsiębiorców nowej generacji i barwnej narracji marki, aby pozyskać serca i umysły konsumentów.
„Dzięki specjalistycznej wiedzy naukowej i innowacjom kosmetycznym oraz podejściu zakładającym koncentrację na kliencie Lucy znakomicie pokieruje strategicznym rozdziałem w historii naszej transformacji w kierunku przyszłości. Nowa globalna organizacja skupiona wokół marki i działań naukowych przyczyni się do wzajemnych sukcesów biznesowych, umożliwiając niezależnym konsultantom i konsultantkom kosmetycznym oferowanie klientom transformacyjnych doświadczeń w zakresie marki i osiąganie sukcesów w obszarze doradztwa na temat pielęgnacji urody, potęgując tym samym wyjątkowe korzyści płynące ze sprzedaży bezpośredniej” - powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny Mary Kay i wnuk Mary Kay Ash.
Gildea dołączyła do Mary Kay w 2017 r. i od tego czasu koncentruje się na modernizacji i zwiększaniu konkurencyjności firmy za pomocą innowacyjnych produktów i doskonalenia efektywności operacyjnej. Gildea przez 15 lat pracowała w firmie Procter & Gamble, gdzie odpowiadała przede wszystkim za rozwój technologii kosmetycznych oraz opracowywanie produktów do pielęgnacji skóry/urody. Pełniła również szereg funkcji kierowniczych, w tym jako kierowniczka zespołów odpowiedzialnych za rozwój technologii wyższego szczebla i naukowych metod pomiaru stosowanych w opiece zdrowotnej, branży kosmetycznej i sektorze artykułów do higieny osobistej. W latach spędzonych w P&G Gildea mieszkała w Singapurze, gdzie miała okazję pogłębić swoje doświadczenie w dziedzinie rynków międzynarodowych.
„Mary Kay zrodziła się z marzenia, by wzbogacać życie kobiet za pomocą gamy produktów opartych na zdobyczach nauki. Jestem przekonana, że połączenie marki i działalności naukowej to znakomita strategia, by spełnić potrzeby konsumentów z całego świata i nie ustawać w dążeniach do dalszych sukcesów. Ogromnie cieszę się z możliwości maksymalnego wykorzystania synergii rozmaitych zespołów, aby zapewnić niezależnym konsultantom i konsultantkom kosmetycznym źródło inspiracji i zachwycić nowe pokolenie konsumentów i konsumentek produktami naszej marki” - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektorka Mary Kay ds. marki i działalności naukowej.
Gildea uzyskała stopień naukowy doktora w dziedzinie biologii komórkowej i molekularnej, immunologii i chorób zakaźnych na Uniwersytecie w Cincinnati College of Medicine, a także prowadziła podoktoranckie badania naukowe w dziedzinie immunologii w ramach stażu pod auspicjami Szpitala Dziecięcego w Cincinnati i Wydziału Immunologii Uniwersytetu w Cincinnati. Posiada również stopień licencjata w dziedzinie nauk biologicznych uzyskany w Georgetown College w Georgetown, Kentucky.
Gildea jest zagorzałą orędowniczką popularyzacji nauk STEM wśród kobiet i dziewcząt. Jest członkinią zarządu fundacji Baylor Scott & White Dallas oraz doradczynią zarządu Baylor Scott & White Charles A. Sammons Cancer Center.
Nominacja, którą ogłosił Ryan Rogers, stanowi ukłon w stronę dziedzictwa Mary Kay Ash w obszarze wspierania pozycji kobiet. W Mary Kay kobiety stanowią 63% zespołu ds. prac badawczo-rozwojowych, 54% kierownictwa i 63% wszystkich pracowników firmy [1].
Czy wiesz, że:
- W 2023 r. i ponownie w 2024 r. firma Mary Kay została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 w sprzedaży bezpośredniej produktów do pielęgnacji skóry i kosmetyków do makijażu na świecie [2].
- Mary Kay posiada ponad 1600 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań w swoim globalnym portfolio [3].
Informacje o Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów na ponad 40 rynkach. Od ponad 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebookua, Instagramie i LinkedIn lub w serwisie X.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250206860331/pl/
[1] Źródło: Reprezentacja kobiet i kadra kierownicza w Mary Kay (maj 2024).
[2] „Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2024 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2023 r.”
[3] Stan na 2023 r.
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
tel. 972.687.5332
lub
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.02.2025, 13:54 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |