Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Portal przyłączeniowy to system, który w przyjazny i atrakcyjny sposób i co najważniejsze, bez wychodzenia z domu, pozwala na m.in. złożenie wniosku czy podpisanie umowy o przyłączenie do sieci gazowej. Aplikacja dostępna jest na komputerach, tabletach i smartfonach, a klienci mogą z niej korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ciągu dwóch lat indywidualne konto na Portalu Przyłączeniowym założyło już ok 140 tys. użytkowników.
„Z satysfakcją obserwujemy, jak coraz większa liczba klientów w celu przyłączenia do sieci gazowej wybiera złożenie wniosku przez Portal Przyłączeniowy. Przez pierwszy rok z tego narzędzia skorzystało ok 73 tys. klientów, w drugim już ponad 75 tys. Aspiracją Polskiej Spółki Gazownictwa jest bycie innowacyjnym przedsiębiorstwem, dlatego Portal Przyłączeniowy będzie rozwijany i dostosowywany do oczekiwań naszych klientów także w kolejnych latach” - powiedział Robert Więckowski, prezes Polskiej Spółki Gazownictwa.
Innowacyjność portalu została doceniona podczas zeszłorocznych targów EXPO-GAS w Kielcach. Jury przyznało mu najwyższą nagrodę za produkt w kategorii „Usługi”.
Narodowy Operator Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Polsce zachęca do korzystania z portalu, gdyż jest to wygoda i oszczędność czasu. Osoby składające dokumenty w formie elektronicznej, mogą to uczynić w dogodnym dla siebie czasie, bez konieczności udawania się do Miejsca Obsługi Klienta.
Funkcjonalności Portalu Przyłączeniowego
Już teraz za pośrednictwem Portalu Przyłączeniowego możliwe jest:
• złożenie wniosku o określenie warunków lub możliwości przyłączenia do sieci gazowej,
• złożenie wniosku o zawarcie umowy o przyłączenie,
• uzyskanie dostępu do informacji online o postępach w swojej sprawie,
• włączenie darmowego powiadomienia za pomocą SMS oraz wiadomości e-mail zawierających informację o kolejnych działaniach,
• uzyskanie dostępu do dokumentów powstających w trakcie procesu przyłączeniowego: warunków, umów, faktur itp.,
• pobranie dokumentów powstałych w trakcie procesu przyłączania,
• uzyskanie szybkiej informacji zwrotnej o zakończeniu realizacji inwestycji,
• dokonanie zmian danych kontaktowych.
Udogodnienia wprowadzone w 2021 r.
Portal Przyłączeniowy to narzędzie intuicyjne i proste w obsłudze. Dla osób, które zastanawiają się czy sobie z nim poradzą, Polska Spółka Gazownictwa przygotowała dedykowane filmy instruktażowe, pokazujące jak krok po kroku przejść przez wybraną sprawę. W połowie 2021 r. w ramach działań rozwojowych portal został wzbogacony również o:
· udostępnienie mapy z podziałem geodezyjnym działek,
· udostępnienie wraz z prezentacją na mapie w portalu przebiegu tras sieci gazowych,
· optymalizację słownika teleadresowego, m.in. poprzez zmniejszenie liczby pól niezbędnych do wprowadzenia adresu,
· umożliwienie wyszukiwania obiektu przyłączanego po numerze działki.
Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.03.2022, 10:21 |
Źródło informacji | Polska Spółka Gazownictwa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Ożywienie w produkcji Syracuse Lemon PGI, ale eksport wciąż skromny
W latach 2022-2023 produkcja żółtych owoców cytrusowych wzrosła o 28,7%, a wartość konsumpcyjna o 16,7%. Dane z Ismea - badanie Qalitivita 2024.
Projekt LemON finansowany przez Unię Europejską promuje cytrynę również na zagranicznych rynkach Polski i Rumunii.- 25.03.2025, 11:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Allegro ponownie liderem obsługi klienta - najnowsze badanie pokazuje kluczową rolę logistyki
Allegro po raz kolejny umacnia swoją pozycję lidera w obsłudze klienta - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie platformy*. Klienci wysoko oceniają swoje doświadczenia zakupowe, a kluczowym czynnikiem ich satysfakcji okazuje się jakość dostaw. Allegro osiągnęło imponujący wynik Net Promoter Score (NPS) na poziomie 70, znacznie wyprzedzając drugą pozycję w zestawieniu (NPS 53).- 25.03.2025, 11:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ