Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Te rozwiązania z jednej strony odciążają pracowników banków i pozwalają im spędzić więcej czasu na budowaniu relacji z klientem, a z drugiej strony pozwalają klientowi szybciej załatwić pewne sprawy o dowolnej porze dnia lub nocy. Technologia jednak wymaga całkowicie innego podejścia do procesu testowania, zanim dane rozwiązanie zostanie wprowadzone do użytku, ponieważ bardzo często jest ona oparta o modele LLM, które mają pewną bezwładność” - wyjaśniał Dominik Orłowski, dyrektor ds. usług finansowych w Accenture, podczas 17. Kongresu Bankowości Detalicznej.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
| Data publikacji | 04.12.2025, 12:00 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |