Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DARMSTADT, Niemcy, 9 czerwca 2016 r. /PRNewswire/ - Merck, spółka naukowo-technologiczna, przedstawiła dzisiaj zarys roli, jaką odegra jej dział Consumer Health (dział leków bez recepty i suplementów diety) w nowej afrykańskiej strategii rozwoju spółki. Podczas zeszłorocznej listopadowej wizyty Zarządu w dziesięciu krajach afrykańskich, firma ogłosiła ambitny cel podwojenia sprzedaży na tym kontynencie do ok. 500 mln EUR w 2020 r. (spółka zajmuje się opieką zdrowotną w Afryce już od 1897 roku). W ramach nowej strategii, rok 2016 przyniesie inwestycje działu Consumer Health w wybranych krajach afrykańskich. Plany spółki skupiają się głównie na ugruntowanych światowych markach strategicznych, tj. Seven Seas®, Nasivin® and Neurobion®. Dział Consumer Health spółki Merck, który bazuje na innowacyjności i otwieraniu dostępu do opieki zdrowotnej, odegra kluczową rolę w dążeniach spółki do podnoszenia poziomu zdrowia w Afryce w aspekcie rodzin, społeczności i gospodarki.
Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160202/328976LOGO
Zdjęcia: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160607/376485
Uta Kemmerich-Keil, prezes i dyrektor generalny działu Consumer Health spółki Merck, oświadczyła: "Sektor opieki zdrowotnej jest centralnym punktem afrykańskiej strategii rozwojowej spółki Merck, a nasz dział Consumer Health jest w pełni zaangażowany w budowanie świadomości zdrowotnej na kontynencie i odpowiadanie na niespełnione dotąd potrzeby konsumentów z Afryki, która odnotowuje dużą dynamikę wzrostu liczby ludności".
Kampania Beyond Zero w Kenii
Ciesząca się zaufaniem konsumentów innowacyjna marka Seven Seas już odgrywa istotną rolę w Kenii dzięki wsparciu udzielonemu kampanii Beyond Zero 2016. Jest to inicjatywa na czele której stoi pierwsza dama Kenii, Margaret Kenyatta, której celem jest aktywna walka z problemem niedożywienia. W kraju, w którym 35% dzieci boryka się z wynikającymi z niedożywienia problemami rozwojowymi, Seven Seas, bogaty w kwasy Omega-3 suplement diety aktywnie przyczynia się do walki z tym problemem. W ramach swojego ogólnokrajowego wsparcia dla kampanii Beyond Zero 2016, Seven Seas wykorzystuje swoje 80-letnie doświadczenie w korzystaniu z bogatych zasobów mórz aby pomagać afrykańskim dzieciom w osiągnięciu zalecanych poziomów witamin i kwasów Omega-3 niezbędnych dla zdrowego rozwoju psychofizycznego.
Uta Kemmerich-Keil dodała: "Przejmujemy inicjatywę w zakresie promocji zdrowia i dobrego odżywiania wśród wszystkich pokoleń Kenijczyków rozpoczynając kampanię społeczną ‘Together for Stronger Genereations’ (‘Razem dla wzmocnienia wszystkich pokoleń’). Kampania dąży do budowania siły poszczególnych obywateli, społeczności i całego narodu poprzez podnoszenie świadomości społecznej w zakresie problemu niedożywienia. Co więcej, nasza oferta produktów farmaceutycznych bez recepty jest świetnym sposobem na uzupełnienie niedoborów składników pokarmowych wśród ludności afrykańskiej. Wkrótce nasze marki Nasivin i Neurobion dołączą do Seven Seas, wspierając zdrowie rodzin, społeczności i gospodarek w Afryce".
Solidny wzrost działu Consumer Health na świecie
Dział Consumer Health spółki Merck, który ma w znaczącym stopniu przyczynić się do ekspansji spółki na kontynencie afrykańskim, wykazał w pierwszym kwartale 2016 r. światową sprzedaż netto na poziomie 215 mln EUR, wskazując rozwój organiczny na poziomie 6,1% względem poprzedniego roku, nie licząc zdarzeń jednorazowych. Cztery z sześciu strategicznych marek światowych miało lepsze wyniki niż rok wcześniej, a najlepsze wyniki osiągnęły Neurobion, Dolo-Neurobion®, Nasivin® i Femibion. Kluczowymi obszarami geograficznymi o dynamicznym rozwoju były: Chile, Peru, Brazylia w Ameryce Łacińskiej, a także Indonezja, Indie i Tajlandia w regionie Azji i Pacyfiku.
Wszystkie wiadomości prasowe Merck są przekazywane pocztą elektroniczną jednocześnie z ich publikacją na stronie internetowej spółki. Aby zarejestrować się, zmienić wybrane opcje lub anulować usługę należy wejść na: http://www.merckgroup.com/subscribe.
Dział Consumer Health firmy Merck
Marki działu Consumer Health firmy Merck, takie jak Neurobion®, Bion®, Nasivin®, Seven Seas®, Dolo-Neurobion® i Femibion®, należą do najbardziej innowacyjnych marek na kluczowych rynkach. Produkty te są owocem zaawansowanych badań naukowych i cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Dział Consumer Health jest obecny na ponad 40 rynkach, zatrudniając przy tym około 3 700 pracowników na całym świecie. Oferta Consumer Health obejmuje marki osiągające całkowite roczne przychody w wysokości ponad 1 mld USD. Consumer Health to dział w ramach sektora opieki zdrowotnej Grupy Merck z siedzibą główną w niemieckim Darmstadt.
Więcej informacji: http://www.merck-consumer-health.com lub https://twitter.com/merck_ch.
Grupa Merck
Merck jest czołową spółką naukowo-technologiczną działającą w branży opieki zdrowotnej, nauk przyrodniczych i nowoczesnych materiałów, która zatrudnia około 50 000 pracowników. Jej celem jest rozwijanie technologii podnoszących jakość życia ludzi – od biofarmaceutyków wykorzystywanych w terapiach nowotworowych i leczeniu stwardnienia rozsianego, poprzez nowoczesne systemy badań naukowych i produkcji, aż po ciekłe kryształy stosowane w wyświetlaczach smartfonów i telewizorów LCD. W roku 2015 przychody całkowite firmy wyniosły 12,85 mld EUR w 66 krajach.
Założona w 1668 r., Merck jest najstarszą na świecie firmą działającą w branży farmaceutycznej i chemicznej. Do dziś własnością rodziny założycieli firmy pozostaje większość udziałów notowanej na giełdzie spółki. Ogólnoświatowe prawa do nazwy i marki Merck posiada spółka Merck z siedzibą w niemieckim Darmstadt. Wyjątek stanowią Kanada i Stany Zjednoczone, gdzie spółka działa jako EMD Serono, MilliporeSigma i EMD Performance Materials.
Źródło: Merck
KONTAKT:
Lars Atorf
tel. +49-6151-856-3114
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.06.2016, 13:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |