Newsletter

Dział Consumer Health odegra kluczową rolę w afrykańskiej strategii rozwoju spółki Merck

08.06.2016, 13:08aktualizacja: 08.06.2016, 13:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Dział Consumer Health jest kluczowym ogniwem w planach silnej ekspansji spółki Merck na kontynencie afrykańskim w ciągu najbliższych pięciu lat. - W wybranych krajach afrykańskich rok 2016 będzie dla działu Consumer Health spółki Merck rokiem inwestycji, które skupią się głównie na strategicznych markach globalnych Seven Seas, Nasivin i Neurobion.

DARMSTADT, Niemcy, 9 czerwca 2016 r. /PRNewswire/ - Merck, spółka naukowo-technologiczna, przedstawiła dzisiaj zarys roli, jaką odegra jej dział Consumer Health (dział leków bez recepty i suplementów diety) w nowej afrykańskiej strategii rozwoju spółki. Podczas zeszłorocznej listopadowej wizyty Zarządu w dziesięciu krajach afrykańskich, firma ogłosiła ambitny cel podwojenia sprzedaży na tym kontynencie do ok. 500 mln EUR w 2020 r. (spółka zajmuje się opieką zdrowotną w Afryce już od 1897 roku). W ramach nowej strategii, rok 2016 przyniesie inwestycje działu Consumer Health w wybranych krajach afrykańskich. Plany spółki skupiają się głównie na ugruntowanych światowych markach strategicznych, tj. Seven Seas®, Nasivin® and Neurobion®. Dział Consumer Health spółki Merck, który bazuje na innowacyjności i otwieraniu dostępu do opieki zdrowotnej, odegra kluczową rolę w dążeniach spółki do podnoszenia poziomu zdrowia w Afryce w aspekcie rodzin, społeczności i gospodarki.

Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160202/328976LOGO

Zdjęcia: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160607/376485

Uta Kemmerich-Keil, prezes i dyrektor generalny działu Consumer Health spółki Merck, oświadczyła: "Sektor opieki zdrowotnej jest centralnym punktem afrykańskiej strategii rozwojowej spółki Merck, a nasz dział Consumer Health jest w pełni zaangażowany w budowanie świadomości zdrowotnej na kontynencie i odpowiadanie na niespełnione dotąd potrzeby konsumentów z Afryki, która odnotowuje dużą dynamikę wzrostu liczby ludności".

Kampania Beyond Zero w Kenii

Ciesząca się zaufaniem konsumentów innowacyjna marka Seven Seas już odgrywa istotną rolę w Kenii dzięki wsparciu udzielonemu kampanii Beyond Zero 2016. Jest to inicjatywa na czele której stoi pierwsza dama Kenii, Margaret Kenyatta, której celem jest aktywna walka z problemem niedożywienia. W kraju, w którym 35% dzieci boryka się z wynikającymi z niedożywienia problemami rozwojowymi, Seven Seas, bogaty w kwasy Omega-3 suplement diety aktywnie przyczynia się do walki z tym problemem. W ramach swojego ogólnokrajowego wsparcia dla kampanii Beyond Zero 2016, Seven Seas wykorzystuje swoje 80-letnie doświadczenie w korzystaniu z bogatych zasobów mórz aby pomagać afrykańskim dzieciom w osiągnięciu zalecanych poziomów witamin i kwasów Omega-3 niezbędnych dla zdrowego rozwoju psychofizycznego.

Uta Kemmerich-Keil dodała: "Przejmujemy inicjatywę w zakresie promocji zdrowia i dobrego odżywiania wśród wszystkich pokoleń Kenijczyków rozpoczynając kampanię społeczną ‘Together for Stronger Genereations’ (‘Razem dla wzmocnienia wszystkich pokoleń’). Kampania dąży do budowania siły poszczególnych obywateli, społeczności i całego narodu poprzez podnoszenie świadomości społecznej w zakresie problemu niedożywienia. Co więcej, nasza oferta produktów farmaceutycznych bez recepty jest świetnym sposobem na uzupełnienie niedoborów składników pokarmowych wśród ludności afrykańskiej. Wkrótce nasze marki Nasivin i Neurobion dołączą do Seven Seas, wspierając zdrowie rodzin, społeczności i gospodarek w Afryce".

Solidny wzrost działu Consumer Health na świecie

Dział Consumer Health spółki Merck, który ma w znaczącym stopniu przyczynić się do ekspansji spółki na kontynencie afrykańskim, wykazał w pierwszym kwartale 2016 r. światową sprzedaż netto na poziomie 215 mln EUR, wskazując rozwój organiczny na poziomie 6,1% względem poprzedniego roku, nie licząc zdarzeń jednorazowych. Cztery z sześciu strategicznych marek światowych miało lepsze wyniki niż rok wcześniej, a najlepsze wyniki osiągnęły Neurobion, Dolo-Neurobion®, Nasivin® i Femibion. Kluczowymi obszarami geograficznymi o dynamicznym rozwoju były: Chile, Peru, Brazylia w Ameryce Łacińskiej, a także Indonezja, Indie i Tajlandia w regionie Azji i Pacyfiku.

Wszystkie wiadomości prasowe Merck są przekazywane pocztą elektroniczną jednocześnie z ich publikacją na stronie internetowej spółki. Aby zarejestrować się, zmienić wybrane opcje lub anulować usługę należy wejść na: http://www.merckgroup.com/subscribe.

Dział Consumer Health firmy Merck

Marki działu Consumer Health firmy Merck, takie jak Neurobion®, Bion®, Nasivin®, Seven Seas®, Dolo-Neurobion® i Femibion®, należą do najbardziej innowacyjnych marek na kluczowych rynkach. Produkty te są owocem zaawansowanych badań naukowych i cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Dział Consumer Health jest obecny na ponad 40 rynkach, zatrudniając przy tym około 3 700 pracowników na całym świecie. Oferta Consumer Health obejmuje marki osiągające całkowite roczne przychody w wysokości ponad 1 mld USD. Consumer Health to dział w ramach sektora opieki zdrowotnej Grupy Merck z siedzibą główną w niemieckim Darmstadt.

Więcej informacji: http://www.merck-consumer-health.com lub https://twitter.com/merck_ch.

Grupa Merck

Merck jest czołową spółką naukowo-technologiczną działającą w branży opieki zdrowotnej, nauk przyrodniczych i nowoczesnych materiałów, która zatrudnia około 50 000 pracowników. Jej celem jest rozwijanie technologii podnoszących jakość życia ludzi – od biofarmaceutyków wykorzystywanych w terapiach nowotworowych i leczeniu stwardnienia rozsianego, poprzez nowoczesne systemy badań naukowych i produkcji, aż po ciekłe kryształy stosowane w wyświetlaczach smartfonów i telewizorów LCD. W roku 2015 przychody całkowite firmy wyniosły 12,85 mld EUR w 66 krajach.

Założona w 1668 r., Merck jest najstarszą na świecie firmą działającą w branży farmaceutycznej i chemicznej. Do dziś własnością rodziny założycieli firmy pozostaje większość udziałów notowanej na giełdzie spółki. Ogólnoświatowe prawa do nazwy i marki Merck posiada spółka Merck z siedzibą w niemieckim Darmstadt. Wyjątek stanowią Kanada i Stany Zjednoczone, gdzie spółka działa jako EMD Serono, MilliporeSigma i EMD Performance Materials.

Źródło: Merck

KONTAKT:

Lars Atorf

tel. +49-6151-856-3114

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.06.2016, 13:08
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii