Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Głównym celem IAB jest popularyzacja i rozwój rynku internetowego. Super Efektywny Marketing to kanał na YouTube poświęcony wiedzy o marketingu, promocji i działaniach reklamowych, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem graczy z różnych stron rynku marketingowego. Znajdziecie w nim wypowiedzi ekspertów, newsy ze świata, dobre i złe praktyki. To nieocenione źródło wiedzy dla przedsiębiorców i marketingowców, dla mniej i bardziej zaawansowanych, a przede wszystkim dla wszystkich tych, którzy potrzebują w lekki i przyjemny sposób wgryźć się w samo sedno marketingu internetowego.
W dyskusji udział wzięli eksperci i reprezentanci trzech firm: Andrzej Wierzchoń z Oceanic, Adrian Palak z Allegro oraz Konrad Spoczyński z Result Media. Dzięki temu udało się poznać trzy różne punkty widzenia oraz zderzyć doświadczenia – klienta, marketplace’u z rozbudowaną opcją retail media oraz agencji internetowej.
Ta merytoryczna, a jednak momentami burzliwa dyskusja miała na celu odpowiedzieć na zasadnicze pytania nurtujące zapewne wszystkich graczy rynku e-commerce, czyli:
1.Czy małe i średnie e-commerce'y mogą walczyć z gigantami? Czy mają szansę na coraz bardziej profesjonalnym rynku?
2. E-commerce w trudniejszej sytuacji gospodarczej. Jak walczyć o niechętnie wydającego klienta? Ceną? A może jakością obsługi?
3. Jak pozyskiwać ruch dla e-commerce? Czy retail media to już „must have”?
Goście debaty rozmawiali o tym:
- w jaki sposób efektywnie pozyskiwać ruch i klientów do sklepu online,
- jak walczyć z konkurencją, biorąc pod uwagę, że bitwa już dawno toczy się w internecie,
- jak korzystać z nowoczesnych narzędzi, które pomagają osiągnąć sukces zarówno małym, jak i dużym graczom,
- dlaczego warto testować różne rozwiązania,
- w jaki sposób budować model sprzedaży, gdzie i jak być obecnym, jak skracać dystans do rynkowych gigantów,
- czym są retail media oraz jak wspierają sprzedaż i kogo na to stać,
- dlaczego w czasach dynamicznie zmieniającego się marketingu online warto korzystać z pomocy wyspecjalizowanej agencji.
Zagadnienia poruszane podczas debaty to esencja wiedzy i swoisty poradnik dla managerów i właścicieli firm. To informacja o najnowszych rozwiązaniach oraz trendach w e-commerce, a przy tym burzliwa dyskusja na argumenty, prezentująca różne punkty widzenia, konkretne rozwiązania. Warto jej posłuchać, wyciągnąć wnioski i wprowadzić w życie we własnej firmie.
„Ta debata to doskonałe przedstawienie współczesnego rynku online widzianego z perspektywy trzech stron i uczestników tego rynku” – podkreśla Konrad Spoczyński z agencji Result Media.
„Dziś walka toczy się o zdobycie każdego klienta, a narzędzia zmieniają się nieustannie. Portale, serwisy społecznościowe oraz Google również zmieniają i optymalizują swoje rozwiązania, a pamiętajmy – to też duże biznesy nastawione na generowanie zysku. Dlatego w mojej ocenie najlepszym ambasadorem klienta w świecie online może zostać sprawdzona i doświadczona agencja. Oczywiście z naszej perspektywy klient może również samodzielnie prowadzić wiele kampanii w internecie, jednak zwykle w wersji dość podstawowej. Żeby wykorzystać wszystkie funkcjonalności oraz możliwości tych narzędzi, potrzeba specjalistycznej wiedzy, którą zapewnia zespół ekspertów certyfikowanej przez Google i Meta agencji” – dodaje przedstawiciel Result Media.
Prowadzisz e-commerce lub biznes online? Zastanawiasz się, gdzie i jak szukać klientów? Posłuchaj koniecznie kolejnej debaty pod patronatem IAB Polska na kanale Super Efektywny Marketing – całość debaty do obejrzenia pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=eTjj8UCCCVE
Źródło informacji: Result Media
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 14.11.2023, 11:37 |
| Źródło informacji | Result Media |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Monopol państwa w sektorze gier losowych sprawia, że zyski z hazardu wracają do społeczeństwa
Totalizator Sportowy w 2024 r. odprowadził do Skarbu Państwa 5 mld zł z tytułu podatków i opłat. „Z każdej złotówki, którą Polacy przeznaczą na gry liczbowe 19 groszy jest przeznaczonych na fundusze celowe, które wspierają sport, kulturę” - mówił Mariusz Rzeczkowski, dyrektor Departamentu Strategii, Innowacji i Współpracy Międzynarodowej w Totalizatorze Sportowym.- 25.11.2025, 13:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
China Southern Power Grid po raz pierwszy wysyła delegację na COP30, prezentując działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i inicjatywy niskoemisyjne
CSG demonstruje swoje zaangażowanie w globalne działania na rzecz klimatu poprzez praktyczne rozwiązania niskoemisyjne.- 25.11.2025, 13:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Pierwsze autocysterny ORLEN Transport zasilane LNG już jeżdżą na Pomorzu
Spółka ORLEN Transport zakupiła pięć ciągników siodłowych, zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG). Autocysterny, dostarczające paliwa płynne na stacje ORLEN, są testowane na trasach całego Pomorza. Ich najważniejsze cechy to niższy o 20 proc. poziom emisji CO2 i niskie koszty eksploatacji. Trzy takie pojazdy realizują dostawy w okolicach Gdańska, dwa w rejonie Szczecina.- 25.11.2025, 12:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ