Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wokół zmian w energetyce
Dynamiczne zmiany, którym podlega sektor energetyki, oddziałują na przedsiębiorców niezależnie od branży. Transformacja energetyczna jest dla nich szansą i daje nowe możliwości rozwoju biznesu, ale również wiąże się z obawami.
„E.ON Talks jest inicjatywą, dzięki której przedsiębiorcy mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, a także czerpać inspiracje. To dlatego, że nasi rozmówcy dzielą się swoimi doświadczeniami, wiedzą i pomysłami - mówi Joanna Waszak, kierowniczka komunikacji marketingowej w E.ON Polska i twórczyni podcastu. - Popularność tego projektu uświadomiła mi jak bardzo informacje, którymi dzielimy się w ramach E.ON Talks, są potrzebne i przydatne. Jako duża, międzynarodowa spółka energetyczna mamy realny wpływ na zmiany rynkowe. Czujemy się odpowiedzialni za to, by pomóc przedsiębiorcom w zielonej transformacji”.
Nowy format i nowi prowadzący
E.ON Talks to autorski cykl podcastów realizowany przez grupę energetyczną E.ON w Polsce.
W nowym sezonie eksperci omówią na czym polega transformacja energetyczna i jakie zmiany przyniesie dla polskich przedsiębiorców. Pierwszy odcinek w 2024 roku poprowadzi Joanna Waszak, a jej gościem będzie Maciej Stańczuk, ekspert Business Centre Club ds. energetyki i transformacji energetycznej. Rozmówcy postarają się wyjaśnić dlaczego transformacja energetyczna jest jednym z największych wyzwań dla firm działających w Polsce.
Nowy sezon to 14 odcinków, które będą pojawiać się co trzy tygodnie. Obok Joanny Waszak rozmowy poprowadzą Anna Karanik, senior menedżerka w pionie klienta biznesowego w E.ON Polska, oraz Patryk Żółtowski, kierownik ds. kluczowych klientów, który odpowiada za zespół sprzedaży fotowoltaiki do klientów biznesowych. Każdy z prowadzących wniesie do dyskusji unikalne doświadczenia i perspektywę biznesową ze swojego obszaru.
Wszystkie odcinki E.ON Talks dostępne w jednym miejscu
Wszystkie odcinki podcastu E.ON Talks są udostępniane na dedykowanej stronie E.ON Polska oraz na platformach streamingowych YouTube, Spotify i w aplikacjach podcastowych iTunes, Podcasty Google i Spreaker.
Źródło informacji: E.On
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.03.2024, 09:23 |
Źródło informacji | E.On |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet