Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Aplikacja poza standardowymi funkcjonalnościami daje m.in. możliwość przeglądania rankingu lekarzy i wybierania konsultacji u najwyżej cenionych specjalistów, a także odbierania wyników badań bez konieczności wizyty w placówce. „Dzisiejszy model poszukiwania informacji przez klientów obejmuje przede wszystkim uzyskanie dostępu do oferty z poziomu telefonu. Mając tego świadomość postawiliśmy przede wszystkim na użyteczność aplikacji oraz innowacyjne funkcjonalności. Intensywne prace nad User Experience zaowocowały intuicyjną aplikacją, która w wygodny sposób umożliwia zarządzanie swoim zdrowiem” - komentuje start usługi Jacek Rozwadowski, wiceprezes Grupy Enel-Med.
Atutem aplikacji jest także możliwość zameldowania się w oddziale. Pacjent bez konieczności podchodzenia do recepcji otrzymuje informację o numerze gabinetu, w którym oczekuje na niego lekarz. Aplikacja umożliwia dokonanie płatności oraz korzystanie z kompleksowej oferty e-wizyt z poziomu smartfona. Zdalnie można skorzystać z konsultacji m.in. alergologa, dietetyka, internisty czy dermatologa.
Aplikacja dostępna jest zarówno dla klientów Enel-Med, jak i dla osób które nigdy nie korzystały z usług firmy. Nowi Klienci mogą zarejestrować się w aplikacji, sprawdzić ranking lekarzy i umówić się na wizytę z 20% zniżką przy płatności przez aplikację.
W ramach kampanii promującej aplikację przewidziana jest także akcja społeczna #SzybkaPomoc, organizowana z okazji Międzynarodowego Dnia Pierwszej Pomocy. Zostaną przeprowadzone warsztatów z pierwszej pomocy w wybranych redakcjach i zwiększenie świadomości społeczeństwa. „Wspieranie polityki well-being w firmach oraz promowanie odpowiedzialnych praktyk pracodawców w obszarze zdrowia pracowników to jeden z celów działania Enel-Med. Mamy nadzieję, że inicjatywa #SzybkaPomoc zwróci uwagę przedsiębiorstw na konieczność edukowania zespołu i zwiększania świadomości roli pierwszej pomocy w zwykłych, codziennych sytuacjach” - dodaje wiceprezes Rozwadowski.
Więcej informacji na temat usługi: http://aplikacja.enel.pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.09.2017, 13:22 |
| Źródło informacji | Enel-Med. Sp. z o.o. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Raport Forum Ochrony Zdrowia: trwający od lat kryzys finansowania i efektywności w 2026 roku może się pogłębić
W systemie ochrony zdrowia narasta wielowymiarowy kryzys: finansowy, organizacyjny i kadrowy, a jego naprawa powinna stać się centralnym punktem polityki państwa i nie podlegać bieżącym sporom politycznym - apelują autorzy raportu pt. „Forum Ochrony Zdrowia 2025”. Zdaniem ekspertów konieczne są głębokie reformy, obejmujące nie tylko rozwiązania techniczne, ale także zmiany kulturowe, oparte na odpowiedzialności, zaufaniu i dążeniu do wspólnego celu.- 17.12.2025, 11:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Filip Filipov, dawny członek kadry kierowniczej Skyscanner, nowym dyrektorem generalnym OAG
- 17.12.2025, 09:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Alior Bank wchodzi w nową erę komunikacji cyfrowej dzięki współpracy z Adobe i Dentsu
Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę z globalnym liderem technologii marketingowej, firmą Adobe oraz partnerem wdrożeniowym Dentsu Polska w celu uruchomienia nowej platformy kampanijnej opartej na Adobe Experience Platform. To kolejny krok w cyfrowej transformacji banku, mający na celu usprawnienie komunikacji z klientami a jednocześnie realizację celów strategii „Alior Bank. Albo nic”.- 17.12.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Alior Bank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ