Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Aplikacja poza standardowymi funkcjonalnościami daje m.in. możliwość przeglądania rankingu lekarzy i wybierania konsultacji u najwyżej cenionych specjalistów, a także odbierania wyników badań bez konieczności wizyty w placówce. „Dzisiejszy model poszukiwania informacji przez klientów obejmuje przede wszystkim uzyskanie dostępu do oferty z poziomu telefonu. Mając tego świadomość postawiliśmy przede wszystkim na użyteczność aplikacji oraz innowacyjne funkcjonalności. Intensywne prace nad User Experience zaowocowały intuicyjną aplikacją, która w wygodny sposób umożliwia zarządzanie swoim zdrowiem” - komentuje start usługi Jacek Rozwadowski, wiceprezes Grupy Enel-Med.
Atutem aplikacji jest także możliwość zameldowania się w oddziale. Pacjent bez konieczności podchodzenia do recepcji otrzymuje informację o numerze gabinetu, w którym oczekuje na niego lekarz. Aplikacja umożliwia dokonanie płatności oraz korzystanie z kompleksowej oferty e-wizyt z poziomu smartfona. Zdalnie można skorzystać z konsultacji m.in. alergologa, dietetyka, internisty czy dermatologa.
Aplikacja dostępna jest zarówno dla klientów Enel-Med, jak i dla osób które nigdy nie korzystały z usług firmy. Nowi Klienci mogą zarejestrować się w aplikacji, sprawdzić ranking lekarzy i umówić się na wizytę z 20% zniżką przy płatności przez aplikację.
W ramach kampanii promującej aplikację przewidziana jest także akcja społeczna #SzybkaPomoc, organizowana z okazji Międzynarodowego Dnia Pierwszej Pomocy. Zostaną przeprowadzone warsztatów z pierwszej pomocy w wybranych redakcjach i zwiększenie świadomości społeczeństwa. „Wspieranie polityki well-being w firmach oraz promowanie odpowiedzialnych praktyk pracodawców w obszarze zdrowia pracowników to jeden z celów działania Enel-Med. Mamy nadzieję, że inicjatywa #SzybkaPomoc zwróci uwagę przedsiębiorstw na konieczność edukowania zespołu i zwiększania świadomości roli pierwszej pomocy w zwykłych, codziennych sytuacjach” - dodaje wiceprezes Rozwadowski.
Więcej informacji na temat usługi: http://aplikacja.enel.pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.09.2017, 13:22 |
Źródło informacji | Enel-Med. Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OTOMOTO INSIGHTS: Rekordowe lato dla motoryzacji - chińskie marki w natarciu, motocykle w pełnym sezonie
● Rekord rejestracji aut w lipcu - 380 tys. pojazdów zarejestrowanych, o 11% więcej niż w czerwcu, mimo spadku nastrojów konsumenckich.
● Rynek motoryzacyjny rośnie o 3% w 2025 roku - indywidualni kupujący chętniej wybierają nowe auta, firmy decydują się na pojazdy importowane.
● Auta używane sprzedają się szybciej - średni czas aktywności ogłoszenia skrócił się, a najtańszych ofert jest mniej.
● Rośnie udział marek chińskich w nowych autach - w rejestracjach indywidualnych ich udział wzrósł do 13,5% w lipcu, a hybrydy wypierają benzynę.
● Coraz więcej kupujących 55+ - udział grupy wiekowej w ruchu na OTOMOTO wzrósł w lipcu o 2,3 p.p. m/m, przy stabilnej liczbie aktywnych użytkowników.- 08.08.2025, 08:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OTOMOTO
-
Image
Zrównoważona przyszłość jest w naszym zasięgu. T-Mobile publikuje nowy raport ESG
T-Mobile po raz szósty prezentuje swój raport ESG pt. „W zasięgu przyszłości”. Dokument podsumowuje działania, jakie w obszarze środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego podjął magentowy operator w 2024 roku. Wśród nich znalazły się m.in. dążenie do redukcji emisji CO2, inwestycje w odnawialne źródła energii, modernizacja floty oraz liczne projekty prospołeczne, takie jak „Sieć Pokoleń” czy „Pewni w sieci”.- 07.08.2025, 11:00
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: T-Mobile
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ