Newsletter

Enel-Med z nową aplikacją mobilną

28.09.2017, 13:22aktualizacja: 28.09.2017, 13:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Enel-Med - aplikacja 3
Enel-Med - aplikacja 3
Dostępność terminów, zakres świadczonych usług czy opinie o lekarzach, to dzisiaj informacje, których na co dzień poszukują w Internecie tysiące pacjentów. W odpowiedzi na ich potrzeby, Enel-Med uruchomił aplikację medyczną, która umożliwia m.in. konsultację lekarską poprzez czat, videoczat i rozmowę telefoniczną.

Aplikacja poza standardowymi funkcjonalnościami daje m.in. możliwość przeglądania rankingu lekarzy i wybierania konsultacji u najwyżej cenionych specjalistów, a także odbierania wyników badań bez konieczności wizyty w placówce. „Dzisiejszy model poszukiwania informacji przez klientów obejmuje przede wszystkim uzyskanie dostępu do oferty z poziomu telefonu. Mając tego świadomość postawiliśmy przede wszystkim na użyteczność aplikacji oraz innowacyjne funkcjonalności. Intensywne prace nad User Experience zaowocowały intuicyjną aplikacją, która w wygodny sposób umożliwia zarządzanie swoim zdrowiem” - komentuje start usługi Jacek Rozwadowski, wiceprezes Grupy Enel-Med.

Atutem aplikacji jest także możliwość zameldowania się w oddziale. Pacjent bez konieczności podchodzenia do recepcji otrzymuje informację o numerze gabinetu, w którym oczekuje na niego lekarz. Aplikacja umożliwia dokonanie płatności oraz korzystanie z kompleksowej oferty e-wizyt z poziomu smartfona. Zdalnie można skorzystać z konsultacji m.in. alergologa, dietetyka, internisty czy dermatologa.

Aplikacja dostępna jest zarówno dla klientów Enel-Med, jak i dla osób które nigdy nie korzystały z usług firmy. Nowi Klienci mogą zarejestrować się w aplikacji, sprawdzić ranking lekarzy i umówić się na wizytę z 20% zniżką przy płatności przez aplikację.

W ramach kampanii promującej aplikację przewidziana jest także akcja społeczna #SzybkaPomoc, organizowana z okazji Międzynarodowego Dnia Pierwszej Pomocy. Zostaną przeprowadzone warsztatów z pierwszej pomocy w wybranych redakcjach i zwiększenie świadomości społeczeństwa. „Wspieranie polityki well-being w firmach oraz promowanie odpowiedzialnych praktyk pracodawców w obszarze zdrowia pracowników to jeden z celów działania Enel-Med. Mamy nadzieję, że inicjatywa #SzybkaPomoc zwróci uwagę przedsiębiorstw na konieczność edukowania zespołu i zwiększania świadomości roli pierwszej pomocy w zwykłych, codziennych sytuacjach” - dodaje wiceprezes Rozwadowski.

Więcej informacji na temat usługi: http://aplikacja.enel.pl/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 28.09.2017, 13:22
Źródło informacji Enel-Med. Sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ