Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Fot. Adrian Werner](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2023-03/1_105.jpg?itok=uGHTu_iL)
„Marka nr 1” to niezależny program badań satysfakcji w branży motoryzacyjnej. Uczestnicy oceniają w nim m.in. marki i modele samochodów oraz usługi i produkty związane z motoryzacją w 11 kategoriach.
W edycji 2022 czytelnicy wypełnili ponad 130 tysięcy ankiet. Wśród innych kategorii respondenci wskazywali najlepsze z perspektywy kierowców towarzystwa ubezpieczeń. Po raz drugi z rzędu 1. miejsce w rankingu zajęła ERGO Hestia.
„Inwestycje w najnowsze technologie, ale też rozwijanie tradycyjnych kanałów obsługi pozwalają nam konsekwentnie rozszerzać ofertę i podnosić jakość. Dzisiaj dzięki Auto Wycenie klient może sam przejść przez proces likwidacji szkody. Jeśli nie czuje się na siłach, ma do dyspozycji wideo oględziny, które pozwolą mu zdalnie, w wybranym przez niego momencie pokazać nam uszkodzone elementy. Jednak w każdej chwili może też umówić się z Mobilnym Likwidatorem, który przyjedzie na miejsce i w bezpośredni sposób oceni szkody. Wszystkie te przypadki łączą dwie kluczowe cechy: szybkość i kompleksowość obsługi. Dążymy do zakończenia całego procesu podczas jednego logowania, ewentualnie spotkania, a także wypłaty odszkodowania w ciągu godziny od zgłoszenia szkody – zaznacza Kazimierz Majdański, członek zarządu Grupy ERGO Hestia. – Cieszę się, że te wysiłki zostały docenione przez kierowców drugi rok z rzędu. To osoby, które najlepiej mogą ocenić nasze usługi”.
ERGO Hestia poszerza także ofertę skierowaną do firm, która ma przede wszystkim poprawić bezpieczeństwo na naszych drogach. Chodzi o szkolenia dla kierowców flot samochodowych.
„Jesteśmy w trakcie wdrażania usługi, która pozwoli firmom przeszkolić swoich kierowców na nowoczesnych symulatorach. Badania już pokazują, że kierowcy po takim profesjonalnym szkoleniu jeżdżą bezpieczniej, ale też oszczędniej i dużo bardziej ekologicznie. Dla właściciela firmy to same plusy” – dodaje Kazimierz Majdański.
„Marka nr 1” to jedyny tego rodzaju program badania satysfakcji klientów w branży motoryzacyjnej w Polsce. Realizowany jest przez redakcję Wyboru Kierowców. Program jest prowadzony już od ponad 10 lat.
Jak podkreślają organizatorzy rankingu, „siła >>Marki nr 1<< tkwi w sposobie pozyskiwania informacji na temat produktów i usług ze środowiska związanego z motoryzacją”.
„Oceny pochodzą bowiem z >>pierwszej ręki<<, tj. wystawiane są przez samych czytelników, a więc osoby, które dokonują tego na podstawie własnych doświadczeń”– czytamy na stronie www.wyborkierowcow.pl.
Źródło informacji: ERGO Hestia
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.03.2023, 12:51 |
Źródło informacji | ERGO Hestia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom