Newsletter

EUROCASH SA (18/2017) Zawarcie listu intencyjnego w sprawie potencjalnego nabycia podmiotów kontrolujących sieć sklepów MILA

21.08.2017, 23:56aktualizacja: 21.08.2017, 23:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 18/2017

Zarząd spółki Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach ("Emitent") informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. 21 sierpnia 2017 r., pomiędzy Emitentem, a Argus Retail Holding Limited, spółką prawa cypryjskiego, Elbrus Funduszem Inwestycyjnym Zamkniętym Aktywów Niepublicznych z siedzibą w Warszawie, Robertem Kasnerem, Robertem Załęskim oraz Stanisławem Sosnowskim ("Sprzedający") został zawarty list intencyjny ("List Intencyjny"), w związku z rozważanym przez Emitenta potencjalnym zawarciem umowy, w przedmiocie nabycia przez Emitenta od Sprzedających 100% udziałów w kapitale zakładowym spółki prawa cypryjskiego Domelius Limited z siedzibą w Nikozji ("Spółka"), a także przejęcia kontroli nad spółkami zależnymi od Spółki, tj. nad Mila Holding S.A. (dawniej: Grupa 700 market-Detal spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.), Mila S.A. (dawniej: market-Detal spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.j.), Investpol 700 Mila spółka akcyjna spółka jawna oraz "Koja-Mila spółka akcyjna" spółka jawna ("Transakcja").

Zgodnie z postanowieniami Listu Intencyjnego, Sprzedający udzielili Emitentowi wyłączności na sfinalizowanie Transakcji do dnia 8 września 2017 r. ( Okres Wyłączności"). Powyższe oznacza, że Sprzedający nie będą prowadzić w Okresie Wyłączności jakichkolwiek rozmów dot. Transakcji z podmiotami innymi niż Emitent. W Okresie Wyłączności Sprzedający i Emitent zamierzają zawrzeć przedwstępną umowę sprzedaży udziałów w Spółce. Sprzedający i Emitent osiągnęli wstępne porozumienie, co do podstawowych warunków Transakcji.

List Intencyjny wygasa w najwcześniejszej z następujących dat: (i) upływ Okresu Wyłączności, (ii) zawarcia przez strony umowy sprzedaży udziałów w Spółce i nie kreuje on zobowiązania do zbycia Spółki.

Informacja o podpisaniu Listu Intencyjnego została zakwalifikowana przez Emitenta jako informacja poufna, ze względu na istotną wartość ewentualnej Transakcji oraz jej znaczenie dla Emitenta, w szczególności w zakresie rozwoju działalności Emitenta w sektorze handlu detalicznego, a także ze względu na przyjęta przez Emitenta zasadę o komunikowaniu dokonywanych akwizycji. W wyniku potencjalnej Transakcji (tj. po zawarciu umowy sprzedaży udziałów) Emitent może przejąć kontrolę nad siecią sklepów detalicznych pod marką MILA. Na koniec 2016 r. w sieci MILA funkcjonowało 188 placówek. Sprzedaż sieci MILA w 2016 r. wyniosła 1,49 mld zł, a EBITDA wyniosła ok. 4,8 mln zł.

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające Dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i Dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (Rozporządzenie MAR).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.08.2017, 23:56
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ