Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zwycięzcy konkursu to stali klienci Kaufland, pochodzący zarówno z większych miast, jak i małych miasteczek w całej Polsce. Ich odpowiedzi konkursowe okazały się najbardziej kreatywne i zaskakujące dla członków jury oceniających nadesłane zgłoszenia. Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby zapewnić zwycięzcom prawdziwą fetę i uczynić z odbioru konkursowych nagród wyjątkowe święto. Przekazanie aut odbyło się w salonie Fiata przy ul. Karkonoskiej we Wrocławiu. W spotkaniu wzięli udział: Ewelina Jarosińska – członkini zarządu w Kaufland Polska, Bogdan Żak – prezes w ADF Auto Sp. z o.o. oraz Agnieszka Głowacka – dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska. Po krótkich przemówieniach przypominających pokrótce ideę konkursu oraz prezentujących obie firmy nastąpił główny punkt uroczystości: przekazanie zwycięzcom kluczyków do aut, a następnie samych Fiatów 500 Hybrid.
W swoim przemówieniu Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, podkreślała, że firma nieustannie dąży do tego, aby dostarczać klientom jak najwięcej okazji do oszczędności.
„Nazwa konkursu będącego elementem dłuższej kampanii w oczywisty sposób nawiązuje do obietnicy, którą jako marka składamy naszym klientom. Chcemy niezmiennie oferować im szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, ale także dostarczać szereg narzędzi umożliwiających ograniczenie wydatków podczas zakupów – mówiła Ewelina Jarosińska. – W czasie kampanii >>Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie<< wspierał nas w tym jej główny bohater - niezawodny Kapitan Złotówka. Zapewniam, że priorytety naszej sieci nie ulegną zmianie, a potrzeby naszych klientów pozostaną na szczycie tej listy”.
Członkini zarządu doceniła również, że uczestnicy wykazali się nie lada kreatywnością, opracowując ujmujące i niebanalne zgłoszenia-rymowanki. Formuła konkursu zakładała wyróżnienie najbardziej kreatywnych wierszyków, esejów czy też filmów. Zasady były bardzo proste – wystarczyło zrobić zakupy za minimum 100 złotych, zachować paragon, zarejestrować swoje zgłoszenie na dedykowanej stronie i w kreatywny sposób odpowiedzieć na jedno z 6 pytań konkursowych – inne w każdym etapie. Uczestnicy musieli zmierzyć się z takimi pytaniami jak:
- Jak ma na imię żona Kapitana Złotówki oraz jaka jest jej supermoc w Kauflandzie?
- Jaka jest lub byłaby Twoja wymarzona promocja w Kauflandzie?
- Który market Kaufland jest Twoim ulubionym marketem i dlaczego?
- Jaki jest Twój ulubiony dział w Kauflandzie, który powinien odwiedzić Kapitan Złotówka i dlaczego?
- Jaka jest Twoja ulubiona spożywcza marka własna Kauflandu (K-Classic, K-Favourites, K-Bio, K-take it veggie, K-Free, Crazy Wolf, K- Stąd Takie Dobre, K-Stoisko Mięsne, K-to go) i dlaczego?
- Jaki był najlepszy „gratis”, który otrzymałeś w swoim życiu? Opisz nam dlaczego.
Angażująca forma przyciągnęła szerokie grono klientów i zapewniła całej akcji niekwestionowany sukces.
KONTAKT:
Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.
tel. 512 084 442
tel. 502 457 549
e-mail: biuro.prasowe@kaufland.pl
Źródło informacji: Kaufland
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.12.2023, 09:35 |
Źródło informacji | Kaufland |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Holcim Polska: projekt Kujawy Go4ECOPlanet zredukuje niemal o 100 proc. emisje CO₂ z produkcji cementu PAP
Kujawy Go4ECOPlanet, strategiczny projekt CCS w Cementowni Kujawy należącej do Holcim Polska, będzie przełomem w dekarbonizacji przemysłu cementowego w Polsce i Europie. Instalacja, której uruchomienie planowane jest do 2030 r. będzie wychwytywać niemal 100 proc. emisji dwutlenku węgla z produkcji klinkieru, podstawowego składnika cementu. W ciągu 10 lat zostanie wyłapane ponad 10 mln ton CO₂ - to 10 proc. rocznej emisji w całym sektorze cementowym w Polsce.- 26.09.2025, 14:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ORLEN na KNM 2025: wodór ważnym ogniwem dekarbonizacji rynku transportu
Wodór ma szansę stać się kluczowym filarem transformacji energetycznej. „Strategia ORLEN jasno określa wdrażanie wodoru jako pomostu dekarbonizacji, szczególnie transportu” - powiedział Jakub Lubiński, dyr. Działu Technologii Wodorowych ORLEN podczas Kongresu Nowej Mobilności Katowice 2025.- 26.09.2025, 13:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
GDDKiA przekroczyła półmetek dofinansowania w ramach FEnIKS
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otrzymała unijne wsparcie na budowę dróg ekspresowych S6 Koszalin - Słupsk oraz S19 Lublin - Lubartów Północ. Oznacza to, że drogowcy mają już 17 inwestycji z umowami o dofinansowanie z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS). Ich łączna wartość to 22,7 mld zł, a dofinansowanie unijne wynosi 9,8 mld zł. Jest to już ponad 50 proc. alokacji przyznanej GDDKiA w ramach FEnIKS.- 26.09.2025, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ