Newsletter

Firma Breuninger wchodzi na polski rynek

18.10.2021, 09:19aktualizacja: 18.10.2021, 09:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po wejściu na rynek austriacki (w 2017 r.) i szwajcarski (w 2019 r.), w październiku 2021 roku firma Breuninger rozszerza swoją działalność internetową na Polskę, po raz pierwszy dostarczając „piękne rzeczy w życiu” do kraju spoza obszaru niemieckojęzycznego. Planowane uruchomienie nowego sklepu internetowego www.breuninger.com/pl w sąsiednim kraju jest kolejnym istotnym krokiem w kierunku umiędzynarodowienia i stanowi część ambitnej strategii rozwoju firmy modowej i lifestyle'owej.

- Zdjęcie jest dostępne na stronie internetowej AP Images (http://www.apimages.com) -

Serwis www.breuninger.com, odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie premium w krajach niemieckojęzycznych. Zaplanowane uruchomienie nowego sklepu internetowego w Polsce jest zgodne ze strategią firmy, jaką jest wejście na rynek europejski.

Już od października 2021 r. także klientki i klienci z Polski mogą kupować na stronie www.breuninger.com/pl artykuły około 1500 międzynarodowych marek designerskich oraz wyselekcjonowanych firm debiutujących na rynku. Na początku oferowany będzie w dużej mierze taki sam asortyment produktów, jak w już działających sklepach internetowych Breuninger w Austrii i w Szwajcarii, natomiast w przyszłości klienci z Polski otrzymają wyjątkowy wybór artykułów z kategorii mody, urody i lifestyle.

Zarówno sklep internetowy, jak i obsługa klienta będą oferowane w pełni w języku polskim. Już w końcowym okresie 2021 roku udostępnione zostaną popularne w Polsce systemy płatności online: P24 i BLIK. Zamówienia będą wysyłane z centrum obsługi towarów Breuninger w Sachsenheim, które znajduje się w pobliżu głównej siedziby przedsiębiorstwa w Stuttgarcie. Klientki i klienci będą otrzymywać zamówione produkty w ciągu trzech do pięciu dni roboczych. W początkowej fazie działania serwisu www.breuninger.com/pl zamówienia z Polski będą realizowane z bezpłatną wysyłką.

Dyrektor generalny firmy Breuninger CEO, Holger Blecker, powiedział na temat nowego sklepu internetowego:

„Jesteśmy szczęśliwi i podekscytowani przed naszą pierwszą ekspansją działalności internetowej poza region DACH. Polska to bardzo interesujący, dynamiczny rynek, na którym klienci często korzystają z internetu. Bardzo cieszy nas fakt, że oferując artykuły z kategorii premium i luxury będziemy spełniać rosnące zapotrzebowanie polskich klientek i klientów na odzież klasy premium i designerską oraz dodatki”.

Firma Breuninger realizuje ambitne cele w kwestii rozwoju i planuje zrównoważone rozszerzenie swojej działalności internetowej na obszarze Europy, oferując wyselekcjonowany asortyment produktów z kategorii premium, luxury oraz marek designerskich. Aktualnie intensywnie sprawdzane są możliwości ekspansji przedsiębiorstwa na kolejne rynki.

Oferta firmy z branży modowej i lifestyle'owej obejmuje szeroką gamę usług i produktów, które są dostępne za pośrednictwem wielu kanałów. Dodatkowo od wielu lat Breuninger intensywnie inwestuje we własny dział techniczny oraz cyfrowy rozwój serwisu www.breuninger.com, aby wrażenia klientek i klientów podczas zakupów przez internet były tak inspirujące i przyjemne, jak tylko jest to możliwe.

Pakiet mediów do pobrania: Breuninger (picdrop.com)

E. Breuninger GmbH & Co.

Oferująca artykuły modowe i lifestyle'owe firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest aktualnie zaliczana do czołowych przedsiębiorstw typu multichannel department store w Europie. Oferując ekskluzywny asortyment międzynarodowych marek designerskich oraz wybranych nowych brandów, firma Breuninger od 140 lat wyznacza wysokie standardy w dziedzinie mody, urody i stylu życia. Uruchomiony w 2008 r. sklep internetowy www.breuninger.com należy do odnoszących największe sukcesy sklepów z segmentu premium i luksusowego i jest również dostępny dla klientek i klientów z Austrii i Szwajcarii. Firma Breuninger wyróżnia się nie tylko wyczuciem stylu i znajomością trendów mody, ale również wyraźną orientacją na klienta. Usługi, takie jak Special Service, szycie na miarę, Click&Collect i rezerwacje przez internet, usługa zamawiania w sklepie oraz Shuttle Service, gwarantują wyjątkowe wrażenia podczas zakupów - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada aktualnie 13 sklepów, zatrudniających około 6000 pracowników.

Źródło informacji: APA-OTS

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.10.2021, 09:19
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ