Newsletter

Firma Comarch planuje uruchomić nową platformę opartą na chmurze, Comarch Loyalty Cloud, dedykowaną do wzrostu zaangażowania klientów

02.04.2020, 16:23aktualizacja: 02.04.2020, 16:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KRAKÓW, Polska, 2 kwietnia 2020 r. /PRNewswire/ -- Firma Comarch, wprowadza do swojej oferty zaawansowaną technologicznie platformę opartą na chmurze, dedykowaną do budowania lojalności i zaangażowania klientów. Comarch Loyalty Cloud pozwala użytkownikom budować i realizować wciągające programy lojalnościowe przy niewielkim wysiłku, braku opłat licencyjnych i bez kosztów implementacji dzięki wykorzystaniu wbudowanych opcji promocji i nagród.

Uruchomienie nowej platformy zaplanowane jest na 4 kwietnia br. Comarch Loyalty Cloud umożliwi firmom szansę na obejście czasochłonnego procesu wdrażania i uzyskanie szybkiego dostępu do przyjaznego dla użytkownika interfejsu do budowania i zarządzania spersonalizowanych programów lojalnościowych, który pozwoli również na monitorowanie zaangażowania klientów w czasie rzeczywistym. Produkt będzie dostępny zarówno w ramach abonamentu na czas oznaczony, jak i dzięki rozliczaniu w modelu pay-as-you-go. Użytkownicy będą mieli również możliwość kontaktu ze specjalistami Comarch w zakresie podstawowej lub rozszerzonej pomocy biznesowej i technicznej.

„Mając ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu prostych i złożonych projektów lojalnościowych na całym świecie, firma Comarch była zainteresowana możliwością dostarczania swoich systemów i usług na jeszcze większą skalę. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć wysoce intuicyjne rozwiązanie, które oferuje wiele możliwości budowania kampanii promocyjnych i usuwa wszystkie bariery wejścia na rynek dzięki rozliczaniu w modelu pay-as-you-go.

To, co w przeszłości było niemożliwe, a w szczególności wprowadzenie pilotażowego programu lojalnościowego bez angażowania znacznych zasobów i długoterminowych zobowiązań, stało się rzeczywistością. Teraz możliwe jest zbudowanie zaawansowanego programu promocyjnego w kilku kliknięciach myszy. Wierzymy, że nasi klienci docenią to połączenie łatwości użycia z zaawansowaną logiką biznesową" – Łukasz Słoniewski, dyrektor konsultingu Comarch.

Chociaż CLC wejdzie na rynek w kwietniu, firma Comarch zamierza dodać jeszcze bardziej nowoczesne funkcje w postaci darmowych aktualizacji. Poza tym będą również dostępne dodatkowe, płatne rozszerzenia podstawowych modułów CLC, które poszerzą funkcjonalność platformy Comarch Loyalty Cloud. Zaliczają się do nich m.in. grywalizacja, aplikacje in-store, OCR, chatbot, algorytmy AI/ML, czy usługi lokalizacyjne.

Aby dowiedzieć się więcej o Comarch Loyalty Cloud wejdź na oficjalną stronę Comarch i zapisz się na darmowe DEMO CLC.

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1140763/Comarch_Loyalty_Cloud.jpg

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1139881/Comarch_Logo.jpg

Źródło: Comarch S.A.

KONTAKT:

Marek Wiśniewski

e-mail: media@comarch.pl

tel. kom. +48 691 464 715 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.04.2020, 16:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ