Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na Women in Tech wpływowe kobiety-liderki współczesnego świata, które osiągnęły sukces w sferze technologii i IT, dzielą się swoimi historiami, doświadczeniem, osiągnięciami zawodowymi i naukowymi, wizją przyszłości technicznej oraz kobiet w tej przyszłości.
Wśród nich była także Natalia Perkowska, Head of Talent Acquisition w SOFTSWISS, która przeprowadziła warsztaty na temat awansu kobiety-kierownika w hierarchii zawodowej. Temat kobiecego przywództwa w świecie technologii i IT zawsze jest aktywnie dyskutowany w społeczeństwie i jest on bliski także wiodącemu światowemu twórcy oprogramowania. Przedstawiciele firmy zauważają, że w kwestiach parytetu płci skład ich zespołu w dostrzegalny sposób wyróżnia się na tle innych ze sfery iGaming - pracuje tu ponad 1400 osób i stosunek kobiet do mężczyzn wynosi mniej więcej 50 na 50. Przy tym żeńska część zespołu zajmuje stanowiska nie tylko w działach usługowych, ale także na stanowiskach technicznych i kierowniczych.
Na warsztatach była pełna sala, były one najchętniej odwiedzanym wydarzeniem pod względem liczby uczestników. Żeby zmieścić wszystkich chętnych, trzeba było kilkakrotnie powiększyć listę słuchaczy.
„Dla naszej firmy bardzo istotne było wzięcie udziału w takim wielkim wydarzeniu, udzielenie wsparcia kobietom na stanowiskach kierowniczych w branży technologicznej oraz opowiedzenie im o możliwościach, które SOFTSWISS stwarza kobiecej części swojego zespołu - powiedziała Natalia Perkowska. - Na swoich warsztatach opowiadałam o kobiecej drodze do przywództwa, o problemach, z którymi przychodzi się mierzyć, o pewności siebie. O tym, jak ważne jest postawienie sobie osiągalnych celów w karierze, aby odpowiadały one wartościom, wyznawanym przez danego człowieka. Spotkanie odniosło ogromny sukces. Jestem naprawdę pod wrażeniem, do jakiego stopnia była zmotywowana publiczność, jak wiele energii i chęci rozwoju poczułam od każdej uczestniczki. Wszystko to jest dowodem na to, że obecnie kobiety bardziej niż kiedykolwiek interesują się tematem liderstwa i rozwoju zawodowego”.
Słowa Natalii potwierdza także rozmach konferencji Women in Tech. W tym roku w kobiecym szczycie wzięło udział 11 200 uczestników, spośród których 9 500 osób było obecnych offline w sali centrum wystawienniczego EXPO XXI w Warszawie. W ramach bogatego dwudniowego programu miały miejsce występy 500 referentów oraz 56 warsztatów, poświęconych technologii, karierze i umiejętnościom społecznym.
Kilka wartościowych spotkań przeprowadzili także i inni przedstawiciele firmy SOFTSWISS. Natalia Melnikova, Business Analyst Team Lead, opowiedziała o zarządzaniu zespołem, a Margarita Komolova, Head of QA Department, o tym, jak zacząć karierę w branży zapewnienia jakości - jest to ten kierunek w firmach IT, który odpowiada za poprawę procesu tworzenia oprogramowania i dostrzeżenia błędów w działaniu produktu.
Ważnym wydarzeniem na kobiecym szczycie były także targi pracy, na których specjaliści innowacyjnych firm przedstawiali swoje oferty pracy, byli gotowi omówić CV i udzielić swoich rekomendacji. A dla tych, którzy chcieli rozwiązać kwestie, związane ze swoją karierą, urządzono sferę mentorską, w której liderki w swoich sferach prowadziły indywidualne sesje, dzieliły się osobistymi historiami kariery i pomagały innym kobietom odnaleźć swoją ścieżkę zawodową.
Podsumowanie: https://www.youtube.com/watch?v=hxQsVZm9PW4
SOFTSWISS
SOFTSWISS - międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 10-letnim doświadczeniem i oficjalnymi przedstawicielstwami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia 1 400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. A w 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.
Źródło informacji: SOFTSWISS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.06.2023, 15:31 |
| Źródło informacji | SOFTSWISS |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ