Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SPARTANBURG, Karolina Południowa--(BUSINESS WIRE)-- Po raz siedemnasty z rzędu spółka Milliken & Company, globalny producent zróżnicowanej gamy wyrobów, została uznana przez Ethisphere, lidera w definiowaniu i rozwijaniu standardów etycznych praktyk biznesowych, za jedną z najbardziej etycznych firm na świecie w 2023 r. Firma Milliken jest jednym ze 135 zdobywców tego tytułu wywodzących się z 19 krajów i 46 branż oraz jedną z zaledwie sześciu firm, które plasują się w rankingu najbardziej etycznych firm na świecie co roku, od momentu ufundowania nagrody w 2007 r.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230313005082/pl/.
„W Milliken kierujemy się zasadą właściwego postępowania - powiedział Halsey Cook, prezes i dyrektor generalny Milliken & Company. - Czujemy się zaszczyceni ponownym uhonorowaniem naszej firmy i jesteśmy dumni z silnego poczucia uczciwości, które przyświeca działaniom naszego globalnego zespołu”.
Właściwe postępowanie zapewnia firmie Milliken impuls do podejmowania śmiałych działań w zakresie całej swojej zróżnicowanej oferty. W oparciu o pięć podstawowych wartości - uczciwość, doskonałość, innowacyjność, zrównoważony rozwój i ukierunkowanie na człowieka - firma Milliken pragnie być liderem w obszarze odpowiedzialnej i zrównoważonej produkcji. Jej cele zrównoważonego rozwoju na 2025 r. definiują działalność firmy w odniesieniu do produktów, pracowników oraz planety. Ponadto firma Milliken zaprezentowała niedawno ścieżkę w kierunku neutralności emisyjnej do 2050 r. zgodnie z zatwierdzonymi celami krótko- i długoterminowymi w zakresie neutralności emisyjnej w ramach inicjatywy Science Based Targets (SBTi).
„Firma Milliken od 17 lat cieszy się mianem jednej z najbardziej etycznych firm na świecie i jest to jedyna firma produkcyjna, która uzyskała ten tytuł 17 razy - powiedziała Erica Salmon Byrne, dyrektor generalna Ethisphere. - Pragniemy wyrazić uznanie dla zaangażowania całego zespołu na rzecz wywierania prawdziwego wpływu na swoich interesariuszy oraz zobowiązania do wzorowego przywództwa opartego na wartościach”.
Ethics Index instytutu Ethisphere z 2023 r. obejmujący spółki notowane w obrocie publicznym uznane w tym roku za jedne z najbardziej etycznych firm na świecie uzyskał o 13,6 punktów procentowych lepsze wyniki niż porównywalny wykaz spółek o dużej kapitalizacji na przestrzeni pięciu lat.
Metodyka i punktacja
Oparty na należącym do Ethisphere narzędziu Ethics Quotient® proces oceny najbardziej etycznych firm na świecie obejmuje ponad 200 pytań na temat kultury, praktyk środowiskowych i społecznych, etyki i zgodności z przepisami, zarządzania, różnorodności oraz inicjatyw wspierających solidny łańcuch wartości. Proces zapewnia ramy operacyjne mające na celu zebranie i skodyfikowanie wiodących praktyk organizacji z różnych branż z całego świata.
Zdobywcy tytułu
Pełną listę zdobywców tytułu można znaleźć na stronie internetowej najbardziej etycznych firm świata.
Informacje o Milliken
Spółka Milliken & Company to międzynarodowy lider w branży produkcyjnej, który dzięki posiadanej wiedzy z materiałoznawstwa już dziś tworzy rozwiązania przyszłości. Od najlepszych w branży cząsteczek po zrównoważone innowacje - Milliken tworzy produkty, które podnoszą jakość życia ludzi, dostarczając rozwiązań dla klientów indywidualnych i całych społeczności. W swojej działalności spółka bazuje na tysiącach posiadanych patentów i portfelu rozwiązań znajdujących zastosowanie w branży tekstylnej, chemicznej i podłogowej oraz sektorze opieki zdrowotnej, kładąc nacisk na aspekt etyczny i dążenie do doskonałości z myślą o wywarciu pozytywnego wpływu na przyszłe pokolenia na całym świecie. Więcej informacji na temat naukowych poszukiwań i pełnych inspiracji rozwiązań Milliken można znaleźć na stronie milliken.com oraz na profilach w mediach społecznościowych: Facebooku, Instagramie i LinkedIn.
Informacje o Ethisphere
Ethisphere jest światowym liderem w zakresie definiowania i rozwijania standardów etycznych praktyk biznesowych, które kształtują charakter przedsiębiorstwa, zaufanie rynku i sukces biznesowy. Ethisphere dysponuje rozległą wiedzą w zakresie mierzenia i definiowania podstawowych standardów etycznych, wykorzystując dane, które pomagają firmom wzmacniać charakter korporacyjny. Ethisphere honoruje wybitne osiągnięcia poprzez swój program wyróżniania najbardziej etycznych firm na świecie, World’s Most Ethical Companies®, zapewnia społeczność ekspertów branżowych w ramach inicjatywy Business Ethics Leadership Alliance (BELA) oraz prezentuje trendy i najlepsze praktyki w etyce w swojej publikacji Ethisphere Magazine. Ethisphere pomaga również w osiąganiu lepszych wyników biznesowych dzięki stosowaniu ocen opartych na danych, doradztwa i porównań z dostarczanymi danymi, które nie mają sobie równych - zbiorem danych Culture Quotient skupiającym się na kulturze etycznej i zawierającym odpowiedzi od ponad 2 milionów pracowników na całym świecie, a także zbiorem danych Ethics Quotient zawierającym ponad 200 punktów danych zwracających uwagę na praktyki najbardziej etycznych firm na świecie w zakresie etycznego postępowania, zgodności z przepisami, praktyk społecznych i zarządzania. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://ethisphere.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230313005082/pl/.
Źródło: Milliken & Company
KONTAKT:
Betsy Sikma
e-mail: betsy.sikma@milliken.com
tel. 864.909.7908
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.03.2023, 15:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |