Newsletter

Firma TCL zwiększa rozpoznawalność marki, wyświetlając film promocyjny na ekranie na słynnym Times Square

30.09.2015, 11:41aktualizacja: 30.09.2015, 11:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SHENZHEN, Chiny, 29 września 2015 r. /PRNewswire/ - We wrześniu goście odwiedzający słynny nowojorski Times Square mogli oglądać prezesa firmy TCL Tomsona Li Dongshenga na ekranie tuż nad ogromnym placem, przemawiającego na temat 34-letniej historii firmy w przemyśle produkcyjnym. "Tylko dzięki wytrwałości i determinacji możemy stać się fundamentem chińskiej gospodarki - mówił prezes. - W przyszłości globalne innowacje technologiczne i możliwości wzrostu będzie można znaleźć właśnie w Chinach" - dodał prezes.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150929/271732

Coraz większa liczba chińskich przedsiębiorstw decyduje się na wyświetlanie krótkich filmów promujących markę na jednym z wielu ekranów rozpościerających się nad nowojorskim Times Square. Miejsce to stało się kluczowe dla działów komunikacji wielu wiodących firm z siedzibą w Chinach po tym, jak w 2011 roku rząd Chin wyemitował serię krótkich filmów promocyjnych kraju dokładnie w tym samym miejscu. W trakcie trwającej obecnie wizyty Prezydenta Chin Xi Jinpinga w Stanach Zjednoczonych firma TCL Corporation, czyli globalny producent produktów inteligentnych i grupa usług aplikacji internetowych z siedzibą w Chinach, wyświetla film związany z wizerunkiem marki na Times Square w celu zademonstrowania determinacji firmy do utrzymania pozycji lidera w produkcji przez realizację wizji odegrania fundamentalnej roli w chińskiej gospodarce.

Firma TCL wybrała Nowy Jork jako miejsce światowej premiery działań promocji marki nie tylko dlatego, że miasto to jest finansową stolicą USA i centrum światowych działań gospodarczych, ale także wyrazem realizacji międzynarodowych założeń strategicznych firmy oraz jej oszałamiającego sukcesu na amerykańskim rynku. W 2004 roku w ramach dążenia do poszerzenia kanałów rynkowych w USA firma TCL nabyła działalność firmy Thomson związaną z kolorowymi telewizorami, a następnie rozbudowała partnerstwa z kilkoma amerykańskimi e-biznesami i firmami zajmującymi się elektroniką użytkową. Firma TCL i internetowy gigant Amazon podjęły współpracę w roku 2011, co stopniowo wpływało na strategiczne pozycjonowanie firmy TCL na amerykańskim rynku. Firma TCL zaobserwowała także ciągle rozwijające się nawyki zakupów online konsumentów i w 2013 roku za pośrednictwem platformy Amazon rozpoczęła sprzedaż produktów typu smart TV przy współpracy z ROKU, amerykańskim producentem. W wyniku tej współpracy w 2014 roku sprzedano ponad 300 000 telewizorów TCL ROKU, tym samym pozwalając marce zająć siódme miejsce na liście najlepiej sprzedających się telewizorów w USA.

Poza działalnością multimedialną także i oddział komunikacji w firmie TCL zdobywa amerykański rynek. Firma TCL Communication, początkowo jako operator regionalny, działa w Stanach Zjednoczonych od 2010 roku. Do dziś firma zawarła szereg ważnych relacji partnerskich z największymi operatorami w Stanach Zjednoczonych: AT&T, T-Mobile oraz Sprint. Dzięki przewadze w zakresie kanałów operatorów, możliwościom operacyjnym i produktom firma TCL w USA od 2014 roku zajmuje czwarte miejsce pod względem udziałów na rynku.

Jako chińskie przedsiębiorstwo z silnym instynktem pioniera firma TCL podjęła pierwsze wysiłki eksploracyjne w zakresie globalizacji już w 1999 roku. Do dziś firma dokonała nabycia działu telewizorów kolorowych Schneider, telewizorów kolorowych Thomson, telefonów komórkowych Alcatel oraz prawa do używania marki Palm. Firma uważa, że przeszła przez 3 etapy rozwoju: początkowy etap eksploracyjny, fuzje przejściowe oraz stabilny wzrost.

Mając do dyspozycji 23 centra badań i rozwoju oraz 21 zakładów produkcyjnych na całym świecie, biura sprzedaży w ponad 80 krajach i regionach, a także sieć biznesową obejmującą ponad 160 krajów i regionów, firmie udało się osiągnąć zyski poza rynkiem krajowym na poziomie 47% zysków całkowitych (przekraczając kwotę 100 miliardów juanów chińskich) za rok 2014 zgodnie z tegorocznym podsumowaniem wyników finansowych.

W świetle trzech dekad rozwoju firmy tylko niewiele innych przedsiębiorstw może pochwalić się podobnymi rezultatami: gładkim przebiegiem procesu ekspansji międzynarodowej przy jednoczesnym utrzymaniu pozycji na krajowym rynku producenta, biorąc pod uwagę poważne zmiany, do których doszło w chińskiej gospodarce. Firma, skupiając się na produkcji i rozwoju technologicznym, nadal odpowiada na zapotrzebowania i przewodzi rozwojowi zarówno chińskiej, jak i światowej gospodarki dzięki innowacyjnym i powszechnie docenianym produktom, a także produktom demonstrującym chińską kreatywność na całym świecie, jak na przykład poprzez model TCL H8800, czyli telewizor, który łączy w sobie dwie nowości w branży kolorowych telewizorów: kropki kwantowe i zakrzywiony ekran. Tym samym firmie udało się stworzyć ekran o największym dotychczas spotykanym zakrzywieniu. Innym przykładem jest smartfon IDOL3, za pomocą którego można rozmawiać niezależnie od strony urządzenia trzymanej przy uchu. Spółki zależne, jak na przykład China Star Optoelectronics Technology, pozwalają chińskim przedsiębiorcom na zabieranie głosu jeżeli chodzi o produkty sprzedawane na globalnym rynku paneli LCD oraz standardy, zgodnie z którymi produkty te muszą powstawać.

"Rozwój TCL zależy zarówno od Chin, jak i od krajów zewnętrznych - wypowiedział się prezes Tomson Li Dongsheng na temat przyszłości firmy TCL. - Wraz z dojrzewaniem chińskiej gospodarki będziemy nadal inwestować w krajowe projekty i przyczyniać się do zwiększania wewnętrznego wzrostu, a w tym samym czasie będziemy szukać nowych ścieżek globalnego rozwoju" - dodał prezes. W przyszłości firma TCL ma nadzieję nie tylko na realizację własnych, globalnych, korporacyjnych ambicji, ale także na przyczynienie się do produkcyjnego postępu chińskiej gospodarki.

Źródło: TCL Corporation

KONTAKT:

Marta Chen

TCL Media & Entertainment Co., Ltd

tel. +86-755-33313868

e-mail: chenxuejun@tcl.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.09.2015, 11:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ